[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 09:12

Geen last van de wijntjes hoor, Joki. Last van snot. ;)
Veel plezier met Ferrose.

Edit: wie gaat het volgende topic eigenlijk maken? We gaan alweer best hard en aangezien de laatste 5 pagina's er in het kader van "de eindsprint" er meestal hard doorgaan.... :P

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:14

@Margreet: ~~}> grijp ze!! Dat zijn van die vervelende dingen, waar je je druk om loopt te maken, en heel veel negatieve energie kosten op niks af. Jammer dat we elkaar later toch niet meer getroffen hebben. Nou ja, komt nog genoeg gelegendheid voor zullen we hopen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:16

Even een vraag voor Billy. Nav het ontbreken van briefjes op de hindernissen in Oudkarspel, die aangeven wat er verandert aan de hindernissen per klasse, vragen wij ons af of er in het regelement voor crossbouwers staat of dat niet verplicht is.

MargreetW

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:43

Margriet: dat koppie doen komt vast nog wel een keer.
Noor en ik waren gisteren helemaal bekaf van alles, heb nog wel even met Chris en Maartje gebabbeld en natuurlijk Jorieke aan de start nog even alles goeds toegegild.
En vanmiddag toch maar de fiscalist bellen, het is inderdaad allemaal zeer negatieve energie.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:51

Dubbelpost : Ik heb de discussie even gelezen en
Het staat in het gewome teglement. Artokel 315 lid c 1.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 10:17

Apart. Zou de TA daar dan echt geen opmerking over gemaakt hebben?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:25

Aha, het gewone regelement had ik nog niet bekeken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:30

Thnx Lielle, en waar zit jij op te internetten, het lijkt een beetje op koeterwaals, maar we begrijpen je wel hoor!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 10:57

Goedemorgen!
Film had ik al gezien, boek vond ik beter.

Nou ik heb even wat bijgeslapen na een druk weekend. Zaterdag zelf gestart in Oudkarspel. Was wel tevreden alleen de dressuur punten moeten beter. Springen en cross ging gewoon goed. Beide foutloos. W had na de keuken wel even wat aanmoediging nodig. Vind het iets vreemd om helemaal in het niks te galoperen. Maar goed eerder wilde hij met een buitenrit niet eens voorop lopen. Dus het vertrouwen is heel erg gegroeid. :) Gister dus nog met een vriendin meegeweest ernaar toe. En nu ga ik maar eens even aan de poets!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:23

_Noor schreef:
@ Bianca: jeetje, wat schrikken zeg. Gleed Bull uit?

Ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar de achterkant gleed idd onderuit en draaiden we als een kurketrekker naar beneden. Maar of Bull bij de afzet verkeerd kwam of misschien tijdens de afzet zich heeft willen bedenken en willen stoppen dat weet ik niet, daar ging het te snel voor. Lozeman kon dat ook niet echt waarnemen alleen het moment van onderuit klappen zag ze gebeuren.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:38

:wave:

Ook ik ben aardig verbrand dit weekend, auw. :o

Jeetje, wat schrikken zeg Bianca! Doe maar rustig aan. :(:)
Ook een :(:) voor Laura's knie. Wel goed gereden zag ik! Gefeliciteerd.
Noor had ook fijn gereden in Oudkarspel, mooizo! :D
Netjes Margriet! Wel balen van de dressuur.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:44

Ik meld mij ook maar weer even!!!
Bijlezen ga ik niet doen, loop 50 pagina's achter :wow: :oo

Dus wat ik wel had meegekregen dat Sandra Vero in gaat laten slapen. Lijkt me heel moeilijk zo'n beslissing maar wat ik lees heeft ze heel veel pijn en dan is dit wel zo eerlijk voor het beestie. Sterkte Sandra :(:)
Snoek weet nu ook wat er is met vorstin, hopelijk komt er herstel want las dat dit er niet altijd is. En hopelijk kan je nog BB starten in Vlietlanden!!!
Bianca heeft onder Bull gelegen, beterschap!!
En lau heeft haar knie flink blesseert maar heeft wel nog gereden. Respect!!! Hopelijk niks ergs met je knie!
En verder sluit in me aan met Joki! Die had zo mooi op de vorige pagina een bijleesactie :)

Cross in Markelo ging niet zoals ik had gehoopt. Dressuur 163, doei winstpunten. Je komt de ring in en het is 1 bommetje. Naja dan is het altijd nog mooie oefening, want stond mooie cross!! Springen simpel foutloos, wel wat ongecontroleerd..... Cross ook totaal geen controle. Je laat hem 1x wat tempo maken en dan komt hij niet meer terug. En dit is niet wat hij normaal doet. Normaal komt hij weer netjes terug maar hij weet wat er gaat komen en vind dit zo leuk dat hij maar door blijft gaan. Verder 1 weigering op de coffin door eigen fout, niet goed uitgereden! Hij was ook na de cross niet helemaal rad, heeft met ze eigen stiften een gat geslagen net onder de kroonrand. Gelukkig volgende dag al geen last meer van en nu ziet het er al heel goed weer uit.
Zaterdag nog weer 2 winstpunten erbij met springen, nog 1 puntje en dan zijn we al weer M startgerecht!:D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 11:51

@sanurie jammer dat je cross niet helemaal fijn ging. en het terug nemen maar geen reactie is echt oliebol. ook wel eens gehad.
maar mooi dat je springen weer geod ging :D

vanmorgen zoeff geslingerd.. die is echt veel beter gaan lopen nadat ze behandeld is..nu nog steeds wachten op zadel. dus zit te twijfelen met maarsbergen. (heb dr qua conditie wel goed in orde) krijg als eht goed is vrijdag het zadel en zou dus nog 2weken kunnen rijden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 12:20

Goeiemorgen!
Ik heb lekker uitgeslapen, dat kun ik wel echt even gebruiken. Ga nu schoonmaken en Vorstin rijden.
Daarna mijn to-dolistje eens verder afwerken!

Sterkte van je jack Anthea
Super gedaan Eef!
Balen van je verkoudheid Noor. En lekker dat Jer niet stijf was gister!
Succes vandaag Texelse

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 12:29

@snoekiej. succes met je to-dolijstje afwerken..mijne wordt helaas niet korter. elke keer als ik iets gedaan heb zie ik weer wat anders.

zo naar het werk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 13:23

Zo, het werk dat vandaag af moet is klaar, maar ik weet nu ook weer precies waarom ik zelf ons huis niet verhuur aan gasten met honden.............. ~~}> tjonge jonge, de een of de ander, is toch wel een heel verschil hoor.
Straks snel naar de fysio en maar overleggen, want voor mijn gevoel wordt het nog steeds slechter :\ . Misschien maar eens verder kijken.
Nu eerst een lekker pizza-broodje!! mmmmmmmm :9

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 13:27

Goed bezig, Texelse. Succes bij de fysio.
Bekend verhaal van dat to-dolijstje..... ;)

Ik wil voor Vlietland eigenlijk nog wel een crosslesje rijden of anders conditietraining doen in de duinen oid.. even bedenken hoe, wat en vooral wanneer...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 13:55

Middag :wave:

Iedereen succes met de to do lijstje, mijne wordt ook maar niet korter.

Noor, keer naar Wendela?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:05

Wendela is leuk :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:45

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 14:48

Jeetje Sim, wat ben jij een pesimistische zeikbokker! :D
Wendela lijkt me wel leuk inderdaad, maar zo'n takke eind rijden :o *Gaat het nog wel even met muti overleggen*

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:54

_Sim_ schreef:

ooh ooh heb je ze weer boos gekregen... :') ben het helemaal met je eens, wat een ge.l.u.l zeg om een kadootje.

mistid

MargreetW schreef:
Mistid: jij was trouwens bij de dressuur gisteren gewoon stout maar goed dat Sandra Bakker zo lief is anders had je misschien niet eens kunnen starten _/-\o_

Ssssssssssst :x :+

Sanurie, als je toch al niet meer voor punten kon rijden had ik gewoon op controle gereden en dus daar waar nodig is een volte/overgang ingelast zodat ie blijft luisteren. Dit was je 2e cross meen ik, als je dan al de controle kwijt bent en hij zichzelf kreupel loopt is dat echt niet goed :o . Liever een keer wat groffer inkomen met je ophoudingen dan een ongeluk, zeker als je niet meer voor punten kan rijden.
Goed bezig Texelse!

Heb vanochtend al een nieuwe pinpas & een medicijnenpaspoort geregeld en ben nog doodop van de afgelopen dagen. Nu dus maar ff 'stiekem' gaan pitten

Mootje

Dat is toch met dubbel s _O-

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:55

Sim, ook niet aardig :P

Noor, ik ga er nog wel naar toe. Wordt dan wel een keer in de avond denk ik. Vanaf Ouderkerk rij ik er een uur over dus kan me voorstellen dat je het een takke eind vind.