Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Net een rondje gelopen, maar dat was snel gedaan.
.
.
). Hebben precies de rug van Hetje beschreven en ze komt donderdag met 2 zadels langs om te passen. CoriienRN schreef:WL das dan idd zonde van je deken! weg is weg![]()
Hoorde van marcela van de kam dat alice ook een sort gelijk zadel heeft, en zag hem bij marcella op de vlietlanden in de auto liggen, en zijn de helft goed koper, weet iemand hier meer van?
Alice heeft idd een zadel ontwikkeld, maar hier komen er maar 15 van op de markt en zelf blijft Alice ook op devoucoux rijden.peanutbutter schreef:Mama heeft net gebeld met de mevrouw van Antares (aanrader van Dorien). Hebben precies de rug van Hetje beschreven en ze komt donderdag met 2 zadels langs om te passen.
Ben wel blij dat ik gisteravond de vrachtwagen al had uitgepakt, hoef ik dat niet in de hitte te doen. Zo even twee uurtjes lesgeven en dan snel nog zelf even naar clubles met de grote vos, kan hij mooi na een weekendje vakantie weer aan het werk
Helaas liep de wedstrijd niet helemaal zoals ik had gehoopt, twee stops in de cross, weer op een plek met veel publiek. Erg vervelend omdat ik dan totaal niet meer doorkom met mijn been
En erg lasig om op te trainen, dus ze gaat voorlopig maar gewoon veel mee! Hopelijk gaat het dan naarmate ze meer ervaring krijgt vanzelf beter.
Balen dat Habib op vakantie gaat!

vriendin van mij heeft precies dezelfde als die jij nu hebt!
zal marcella wel een mailtje sturen!