Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitwise schreef:miss_jumpy schreef:ja solly BW!!
excusses zijn geaccepteerd.![]()
Zorg er wel voor dat die bosjes op zondag helemaal zijn uitgekamt op enge mannen. Anders moet ik met een toque gaan starten.....
Scum schreef:Nick; alleen als er ook orgaanvlees aanwezig is.
MissM schreef:Volgens mij is donderdagmiddag bejaardenmiddag...
Zit hier verwoede pogingen te doen om mijn gezicht nog een beetje in de plooi te houdenDat gebeurt wel verdacht vaak op donderdagmiddag (als ik achter de inlichtingenbalie zit) moet ik zeggen. Waar zijn jullie allemaal als ik vrijdagmiddag heel saai in mijn uppie op kantoor zit?
MissM schreef:Volgens mij is donderdagmiddag bejaardenmiddag...
Zit hier verwoede pogingen te doen om mijn gezicht nog een beetje in de plooi te houdenDat gebeurt wel verdacht vaak op donderdagmiddag (als ik achter de inlichtingenbalie zit) moet ik zeggen. Waar zijn jullie allemaal als ik vrijdagmiddag heel saai in mijn uppie op kantoor zit?
Caatje1986 schreef:Ja het is hier gezellig mensen!
Scum schreef:Als je dat zou willen doen MJ. Dat zou wel een hele geruststelling voor me zijn!
Nick; vraag maar aan Lielle wat voor vlees we bedoelen.
SGWOllie schreef:We zouden een T-shirt moeten![]()
hebben....
Vrijdagmiddag? Ben ik vrij!
miss_jumpy schreef:ik ben morgen lekker de hele dag vrij, beetje klussen in Vlietland en nog wat spullen her en der ophalen.
Nickel is toch jammer dat je niet meedoet aan een cross zo dicht bij je doordeweekse huis!
Apple schreef:Ik begrijp dat we op zondagavond zo rond een uurtje of 6 gezellig bij de trailer van Lielle kunnen gaan BBQ-en?