Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op naar het Z
hahaha!
) Dus heb nu alles aan huis en hoef niet meer weg voor iets!
! Hahaha!
Bitwise schreef:
Biertabje schreef:Canter schreef:Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van RK.....![]()
nou ik moet nu ook eerlijk zeggen dat ze met haar eigen paard heel goed reed!!!zelfs nog in de prijzen en wat winstpunten!!
en Pim direct goed aan het been gezet. Basisparcours foutloos. In de barrage een erg vuile stop op hindernis 7 Alles paste perfect, had Pim goed aan het been, had genoeg druk vanachter, echter onze wegen scheidden bij de voorkant van de hindernis. Ik was foutloos...
Gelukkig geen pijn gedaan... valtraining moet je regelmatig onderhouden
De eigenaar van de Pim noemt me niet voor niets de stuiterbal... Biertabje schreef:ik heb trouwens een hele mooie foto van RK
!
! Hahaha!
! Maar heb de pc nog
!
! Ga vrijdag weg... lekker optijd he
! Hahaha! Tot zo!
! Ben benieuwd, hoop eigenlijk van wel kan ik voortaan op maandag het 2e en 3e lesuur paard gaan rijden
Lekker zo'n manegeles volgen
Maar alles beter als gewoon les op school! Ga na die 2 uur met mama de stad in om een galajurk te halen, moet er 1 hebben voor schoolreis
! Dus ben benieuwd waar ik mee thuis ga komen
! Ben geen jurkenmens maar goed...
! AntheaV schreef:Ik ga ook maar weer eens bezig met mn huiswerk, heb het nog lang niet af
doeidoei
. Ik schijn 5 minuten buitenwesten te zijn geweest en heb nu een hersenschudding, gekneusde duim en schouderblad en overal spierpijn. Ik mag voorlopig niks van de dokter