Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga sowieso bij jumping en dressuur zijn hoe hij aanvoelt en als ik het niet vertrouw start ik gewoon niet. Want Anzegem zou wel vrij nat zijn hoorde ik u zeggen? Dus dan wacht ik het weer en de bodem wat af. Wordt het een duur dressuur/springwedstrijdje
Merksplas beslis ik dan wel obv Anzegem. Heb die vorig jaar via LRV gereden en vond het daar op zich wel fijn, alleen het springen op gras is mijn favoriet zo niet.
Ook bij het water geen probleem.
....maar oke.
goed, wij snel naar de trailer, en boxser weer gezadeld.
nou geloof me, als er een gat in de grond was geweest had ik me erdoorheen laten zakken.
die soll das falsch verstanden haben.
huh?? dat kan niet!!
Je verwoordt het zo goed, dat ik het mij helemaal kon inbeelden.
Dikke proficiat!
ga je eens relax de dag rond, alsnog stress op het einde. Wel fijn dat ze het nog gecorrigeerd hebben. Zijn de Duitse crossen zo mooi aangekleed dan? Ik ken enkel CHIO Aachen namelijk en op dat niveau hangt de boel niet met strotouwtjes bijeen geknoopt 

Was ook een droom van mij... Met Shuddy ging ik normaal seizoen 80cm rijden en zo de laatste crossen nationaal B als alles goed ging. Nuja andere dromen bepalen dan hé... Nationaal springen.
Een hééééél ver van mijn bed show.

Stúkken beter dan de vorige keer I3, Varekaj zal het verschil wel merken.
Maar qua ontspanning was mijn gevoel toch beter bij de eerste proef van de vorige keer.
Op protocol de goeie stukken met 7's beloond. Stukken met (lichte) spanning en impuls(verlies) rond 6 en 6,5 en de duidelijk mindere stukken 5-5,5. Die fout in de galop was een 4, ook wel logisch. Percentage was 63% en een klets.
Geluid moet niet persé aan, de voorlezer van de andere ring kan je hééél goed horen.

hij staat weer op pension en gaat terug in beginnerslessen meelopen.
en mooie foto's zeg!!!
zal inderdaad even doorbijten zijn.
)
)
een heel avontuur
. Het was memorabel en jij ook voor de organisatie
.
ze zullen je daar niet snel vergeten
op naar de volgende
ik kom zondag zeker supporteren
maar voor onze vozzie is dat wat anders. Die heeft echt platvoeten. Groeien in de breedte maar niet in de hoogte. Waardoor hij dus gigantische ( maat 4 van ijzer) hoeven heeft maar geen hiel.
maar wel blij hoe alles verloopt tot nu toe. Gisteren was hij ook voor de eerste keer alleen in de stal omdat vozzie gaan rijden was en heeft enkel gereageerd als hij weg ging of weer thuis kwam.
Ze krijgt nog altijd niet veel kracht voer wel heel veel hooi. haar uier was gisteren al voor de helft verminder met de dag ervoor. Dus die gaat ook de goede kant uit. Gisteren 20 min gestapt. mss vandaag eens beetje stap en draf proberen.
Mijn buurman werkt daar en hij had het gevraagd of het kon nu na de wedstrijd. Alles staat nog open en moet nog opgeruimd worden.
vandaar dat ik ook mee mag
)
!
en ook goed dat Furrie het goed doet. Deze winter kan ze er weer tegen aan gaan
.
niet gevoelig ofzo.
is nog een jonge kerel. Had er vorig jaar al over gehoord dat hij goed zou zijn, maarja, een pas startend smid is toch afwachten. Intussen nog altijd niks dan lof over zijn werk, dus de stap gezet. Gisteren gebeld, vanochtend om 8u was hij al ter plekke. Hele vriendelijke kerel, mooi werk en het is iemand die zelf binnen de LRV Z-startgerechtigd is in het crossen
Hij komt blijkbaar bij redelijk wat leden van onze club, dus sowieso zit hij regelmatig in de buurt. Antonius schreef:Gr nog geen starturen... ik blijf ginder normaal gezien wel, moet pas vrijdag rijden, dus is eigenlijk maar 2 nachten en 1 dag... hopelijk nog een plaatsje met de camion als ik zo laat toekom! En tis ook wel een uurtje rijden voor mij, dus als de stal dan toch betaald is...
Nyona staat nu sinds vrijdag ook zonder ijzers. Bespaart mij €50 door enkel te bekappen enze wordt nu toch nie gewerkt... ze heeft wel goeie voeten. Met Fi is dat voor een korte periode niet interessant omdat haar voeten teveel verslechten, ook platvoeten.
Varekaj: gelukkig terug weer goed op de voeten. Smid via via gevonden?
Madeleine: fantastisch verhaal, zie je daar zo al staan![]()
Seg maar, de M in Ndl is toch ook aan 500/minuut? Of rij je anders nooit voor de tijd?
antonius