Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kamsel schreef:Wat gebeurt er dan met de freejump dat ze niet veilig zijn?
En is dat dan met de gewone versie of de lite versie?
kamsel schreef:Wat gebeurt er dan met de freejump dat ze niet veilig zijn?
_lautje_ schreef:Freejump is niet veilig. Heb dat echt al veel gehoord. Ze zijn super duur, maar veel ongelukken er mee.
Ik heb al jaren Sprenger Bow Balance beugels. Zijn echt top. Nog nooit blijven hangen. Weldaad voor je knieën en heel degelijk. Heb mijn beide paren al zeker 10 jaar.
vera_pino schreef:[ [url=m/YYArCK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is waarom ik nooit meer freejump wil, enkelbanden op 5 plaatsen gescheurd en kuitspier wat eigenlijk alleen maar samen gaat met het breken van je kuitbeen dat is me gelukkig bespaard gebleven.
Paard bokte ik viel er ogenschijnlijk netjes af via de schouder in een salto met voeten op de grond maar de beugel hing er zo bij...
Ik heb er verschillende mogen testen maar die van Flex-on safe-on steken er met kop en schouder bovenuit voor mij. Al zijn de nieuwe van le mieux ook wel aardig.kamsel schreef:Wat gebeurt er dan met de freejump dat ze niet veilig zijn?
kamsel schreef:Wow Vera, dat ziet er wel bizar uit..
Moet zeggen dat ik bewust de grote heb genomen hoewel met mijn schoenmaat ook de kleine (nog net) had gekund. Maar ga dan toch kijken naar een andere oplossing. Ben al niet de handigste ruiter..
Sprenger heb ik aan mijn dressuurzadel, maar dat zoek ik voor de eventing niet, die moeten echt open kunnen.
xCynthiaVos schreef:Helaas zit voor mij het cross seizoen dit jaar er al op, paard heeft zijn griffelbeen gebroken in het land
Mocht iemand leuke dingen weten voor met een puppy van 4 jaar hoor ik het graag. Vooral kennismaak lesjes of crossjes om lekker te spelen.