[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:06

Sneu Anthea.....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:11

Pfff ben bekaf, ga zo lekker vroeg naar bed.

Eef: heb je ook gezien op de trakehner en het zag er inderdaad niet uit alsof hij weggleed maar het voelde vast anders, alsnog ontzettend balen! Ik heb je nog gedag gezegt toen je onderweg was naar de dressuur, weet niet of je doorhad wie ik was. :D
Anthea :(:)

Fijn gereden vandaag. Dressuur stukken beter dan Vrouwenpolder, 189 punten. Stonden 8en en 5en op mijn coupon, jammer van de spanning.
Springen 1 balk doordat ik liep te prutsen en cross foutloos met wat tijdfouten! Uiteindelijk 4de. :)
De komende tijd mag hij veel mee op dressuurwedstrijd, merk wel dat hem dat goed doet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:14

LAU @ jeetje dubbel zeg, maar ik neem aan dat je wel goede mensen hebt gevonden voor Chal? Top dat je goed gecrosst hebt enne.....hoe je mak met je knietje...kan er nu helaas over meepraten. Alhoewel ik vanmiddag ook gelijk riep ehbo ?? nee die heb ik niet nodig...ik ben een harde.... :o maar pijn deed het wel stiekem.
Wat een gave foto's :~
SIM @ lekker gereden weer..ritme komt dan ook wel weer goed.
EEF BAM @ jammer...onze les ging idd heerlijk, maar ook voor mij een abrupte einde.
TIENTJEH @ of de nul fouters gingen juist slecht door de cross... ;)
ANTHEA @ :(:)

Mijn verslag staat in Oudkarspel, maar Bull en ik kregen na een middenmoot dressuur en foutloos springen een ongelukkige val op de picknicktafel. Hij lag bovenop mij, maar we maken het beiden naar omstandigheden goed. Ik iets minder dan hem denk ik....

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:27

Ik heb net ook de film gekeken.. Vond het boek al erg goed, echt heel pakkend. Film was helaas een kort samenraapsel, maar helaas moest ik net ook weer wat tranen laten vloeien.. :o

Bianca: tjee, dat klinkt niet fijn! Beterschap dan maar en ik hoop dat het meevalt!
Laura: bikkel!! En die hagen zijn echt huge! En jammer dat Challenge verkocht is....
Hoe was het nou afgelopen met degene die zo enstig was gevallen in Oudkarspel?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:29

Ik vond het een but-film. Blij dat ik mijn geld niet uitgegeven heb aan een bioscoopkaartje.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:29

de gevallen amazone heeft een berichtje getypt in het topic van Oudkarspel

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:05

Ik was met de film aan het kijken en toen kwamen er veel te gezellige mensen koffie drinken dus alsnog alles gemist. :D Nu zo slapen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:16

Toen dat kleine meisje zei: "mama, ik vind het zo jammer dat je dood gaat" kon ik het ook niet meer drooghouden :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:25

Ik vond het destijds wel een goede film, maar ben zowieso al wel een snelle jankert met dat soort sentimentele films... :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:34

Corien, wat een ontzettend bijdehante rm, die ten eerste geen official is en ten tweede het verkeerd zegt :x ik had echt geen andere sporen omgedaan! Ik heb zelf ook meerdere keren juryleden (bij mij en bij anderen) erop gewezen dat wat ze zeggen niet correct is :+ daar kan ik zo slecht tegen :o en ik heb altijd het reglement bij mij, dus dat scheelt ook wel denk ik!

Bianca, wat schrikken zeg :(:) hopelijk zijn jullie er alletwee weer snel bovenop!

Ik heb de film wel afgekeken, maar wat heb ik mij geïrriteerd aan die man... Zeker omdat het autobiografisch is!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:43

Mo, ik kan daar ook heel slecht tegen, mensen die er weinig mee te maken hebben en de regels ook nog eens niet kennen. Ik ken het reglement voor het grootste gedeelte uit mijn hoofd (algemeen, spring en cross. Dressuurreglement ken ik niet zo goed) en als ik ergens mee ga starten zoek ik ook uit of het daadwerkelijk mag.

Vandaag ook nog, degene na mij was met 2 weigeringen in het springparcours uitgesloten, wij kennen het reglement en je mag er 3 hebben dus dat tegen het meisje & de moeder gezegd. Meisje mag compleet overnieuw starten en gaat foutloos rond en er wordt helemaal niets meer gerekend. Als wij niets hadden gezegd, dan had ze niet in de cross mogen starten en had er geen haan naar gekraaid omdat ze niet beter wisten.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:47

Naar mijn weten mag je tijdens een Sgw ook geen sporen met wieltjes dragen. Wordt ergens specifiek genoemd. Je mag alleen met stompe sporen van max 3 cm rijden in alle onderdelen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:49

Niet zo slim van dat meisje.... Ik ga nooit klakkeloos op een official of hindernisjury af :n
Ik las dat je een nieuw zadel wil :) hou je er rekening mee dat de butet-dealer niet bekend staat als een kundige zadelpasser (alhoewel de dadels zelf geweldig zijn) en devouchoux uberhaubt geen dealer meer heeft in NL? Voor amerken raad ik en nog een paar anderen je godfried aan :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:50

Oja Sim , ik heb idd mijn haar lichter en mijn zonnebril is best een beetje groot ;) Ten opzichte van vorig jaar ben ik nog steeds een paar kilo lichter maar ben idd weer wat zwaarder dan in het najaar. Dus moet echt beginnen met hardlopen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:56

Klopt dat zij van Butet niet al te kundig is :o . Ik heb haar op facebook en ja, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn huidige zadel(s) voldoen nog maar wil graag iets waarvan ik weet dat ze lang mee kunnen, Rossner is nu niet echt iets waarvan je zegt: oh, die kan zo 10 jaar mee. Devoucoux houdt mij ook een beetje tegen door het opstappen van de dealer en de speciale vulling wat niet zomaar kan worden aangepast als ik het goed begrijp. Ik vind het overigens wel vreemd dat er meerdere ruiters in NL door Devoucoux worden gesponsord en dat er geen dealer/vertegenwoordiger is.
Godfried, heb je daar ook een achternaam van? Ik denk de hele tijd Godfried Boomans maar als ik mij niet vergis leeft die al enige tijd niet meer en heeft die niets met paarden te maken gehad :+ .
Eerst maar eens sparen en een AJ staat hoger op mijn lijstje dan een nieuw zadel.

En nu ga ik pitten, is ook wel wenselijk :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 23:57

Billy, je hebt idd gelijk betreffende die sporen... Ik dacht dat in de dressuur het dressuurreglement daarvoor gold :Y)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 06:47

Mo En Billy mag het met de dressuur ook niet dan? Dat kan ik dus nergens vinden alleen dat het in de cross niet mag. :?
Mirthe ik ben blij met mijn nieuwe zadel.

Vond de film echt weer een NL veel s*x en heb er met 2 kanten nagekeken, laatste stukje vond ik erg emo.

Zo ben weer aan het werk! pff valt best zwaar...... :oo

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 08:15

Moggel!
@ Iedereen: ik heb die film niet gekeken, nu even geen zin in ;) Het boek vond ik wel super trouwens!
@ Bianca: jeetje, wat schrikken zeg. Gleed Bull uit?
@ Anthea: sneu van je hondje. Sterkte :(:)
@ Tientjeh: 5 keer rijden per week is prima! Er zijn weken dat ik er niet aan kom hoor :o

Nou, de wijntjes sloegen gister in als een bom O:) Dus maar snel overgestapt op een watertje ;) Vanacht in een soort coma gelegen en nu met koppijn op het werk, ben al een paar dagen strontverkouden...
Schoonzusje rijdt Jer even los vandaag en dan morgen even over het harde wandelen. En dan wil ik woensdag weer eens naar springles.
Jer was trouwens nog superfit toen hij thuis kwam. Lekker sprintjes trekken over het land... Scheelt toch een hoop dat het niet zo warm was denk ik!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:16

goedemorgen, pffff, he he, ik probeer op gang te komen. Gistermiddag met drijfnatte voeten en flink verkleumd, terwijl de temperatuur wel weer goed was, thuis gekomen uit Oudkarspel. En dan te moe om te kunnen slapen, dus om half 2 pas in slaap gevallen, en dan is 6 u de wekker toch wel weer vroeg.
Vandaag weer aan de sop, er wisselt weer van alles, en dat is maar goed ook, anders hing ik vanavond nog in m'n stoel denk ik. Soms vraag ik me wel eens af voor wie het crossen eigenlijk het vermoeiendst is :D
Maar nu raap ik mijzelf bij elkaar en ga zo de eerste emmer sop van vandaag maken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:20

Noor, fijn dat Jer nog zo fit is! Handig, zo een schoonzus :D
Texelse, :=

Dat is wel weer even wennen, zit al weer een tijdje op het werk!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 08:25

Zeker handig Mootje, vooral omdat ze ontzettend netjes kan rijden én een engelengeduld heeft :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:42

Mistid: jij was trouwens bij de dressuur gisteren gewoon stout maar goed dat Sandra Bakker zo lief is anders had je misschien niet eens kunnen starten _/-\o_
Mootje: hoe is het nu op je werk????
Margriet: ik zit al 2 uur op de bank te bedenken wat ik allemaal wil doen en doe dus hillegaar niks.
Zit trouwens ook al een dik half uur aan de telefoon met de belastingdienst, die willen een heleboel geld van me terug, geld dat ik helemaal niet heb ontvangen. Zeggen ze ijskoud, eerst betalen en daarna storten we het terug, m'n hoela... }:0 :Y)

Was net met Ta en To uit, To was ons kwijt en rende rechtstreeks naar huis, dat weet ze dus ook alweer. Dacht trouwens dat ze na een daggie Oudkarspel wel af zou zijn gisteravond maar niets was minder waar.

Iedereen weer veel plezier met alles wat jullie gaan doen vandaag.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:45

Margreet, stomme belastingdienst :(
Bureau is er nog steeds niet.... Laptop weet ik nog niet ;'( de facility 'manager' staat niet bekend om zijn snelheid....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:01

Goedemorgen. Eerst effe wakker worden met cappucino.....

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:11

Altijd prettig als je wordt opgesloten door een communiefeest voor de deur Sussie
Evony jammer dat het crossen niet ging
Caro had een truckersoptocht langs de deur
Fijn sim dat het toch al weer zo lekker ging in het parcours
MM gefeliciteerd met je wp
Itsme raar dat ze niet even iets zeggen van dat het later begint
Noor super dat je lekker gereden hebt in Oudkarspel
EB vervelend dat hij zo onzeker werd van de bodem, maar dan weet je wel waaraan het ligt
Gefeliciteerd met de wps van je zusje Toentjuh en wel lekker dat je je paard 'terug hebt'
Mo had een luie dag
Fijn dat what lekker liep San
Mistid vervelend dat Vos en jij ook last hadden van de glibberige ondergrond
Fijn dat jullie geen last hadden van de ondergrond Texelse
Corien heeft ook lekker gereden in Oudkarspel
Anthea wat ontzettend vervelend dat je je hond hebt moeten laten inslapen.
Evelien hgefeliciteerd met je 4 plaats!
Vervelend dat jullie gevallen zijn Bianca
Mocht Mo dezelfde Godfried bedoelen als die ik altijd heb is de website www.deverlichtezit.nl en moet je hem behoorlijk stalken voordat hij je inplant maar is wel supergoed
Noor had flink last van de wijntjes
Margreet heeft ruzie met de belastingdienst

Zo en nu even Ferrose gaan doen.