Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar pijn deed het wel stiekem.

Nu zo slapen.
ik had echt geen andere sporen omgedaan! Ik heb zelf ook meerdere keren juryleden (bij mij en bij anderen) erop gewezen dat wat ze zeggen niet correct is
daar kan ik zo slecht tegen
en ik heb altijd het reglement bij mij, dus dat scheelt ook wel denk ik!
hopelijk zijn jullie er alletwee weer snel bovenop!
hou je er rekening mee dat de butet-dealer niet bekend staat als een kundige zadelpasser (alhoewel de dadels zelf geweldig zijn) en devouchoux uberhaubt geen dealer meer heeft in NL? Voor amerken raad ik en nog een paar anderen je godfried aan
Ten opzichte van vorig jaar ben ik nog steeds een paar kilo lichter maar ben idd weer wat zwaarder dan in het najaar. Dus moet echt beginnen met hardlopen!
. Ik heb haar op facebook en ja, ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn huidige zadel(s) voldoen nog maar wil graag iets waarvan ik weet dat ze lang mee kunnen, Rossner is nu niet echt iets waarvan je zegt: oh, die kan zo 10 jaar mee. Devoucoux houdt mij ook een beetje tegen door het opstappen van de dealer en de speciale vulling wat niet zomaar kan worden aangepast als ik het goed begrijp. Ik vind het overigens wel vreemd dat er meerdere ruiters in NL door Devoucoux worden gesponsord en dat er geen dealer/vertegenwoordiger is.
.

Het boek vond ik wel super trouwens!
Dus maar snel overgestapt op een watertje
Vanacht in een soort coma gelegen en nu met koppijn op het werk, ben al een paar dagen strontverkouden...