Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!

... de wereld vergaat!

echt lief
.
ze vonden het ook erg leuk dat ik kwam.
Ik had haar ook al een tijdje niet meer gezien hier..
, hopelijk vind je gauw een gezellige kamergenoot! En succes met studeren
, ze was echt een etterbak vanavond. Heeft ook wel even een goeie okkernoot te pakken gehad van mij.. Ik reed samen met iemand buiten en bij het omkeren, leek het wel alsof ze in een onzichtbare startbox stond.. Hoop gekletter op het asfalt, klaar om weg te sjezen. En hup.. zo op de achterbenen
, pure ongeduld! Ben van plan een trainingsschema in d'r box te hangen, dan kan ze er even een blik op werpen en 3 x nadenken over haar gedrag
. Bootcamp voor Wolin
.
.

. 

).
rowo schreef:Goeiemorgen
Jeetje Dienke, das idd veel. Ik doe normaal max 3uur, maar geef ook niet zoveel les.
Ik zie je trouwens vanavond nog wel in Lonneker. Welk nummer heb je? Ik ben 40 en 67 (laatste). Weinig deelname vind je niet?
)
.
Dit wordt in Enschede best wel veel gedaan. Alleen al als ik kijk hoeveel studenten er zo wonen bij ons in de straat
In Enschede is gewoon veel te huur in verhouding met Amsterdam. Je kunt in Enschede nogal kieskeurig zijn (vooral als vrouw
) en eigenlijk is het nu niet echt een fijne tijd om een huurder te zoeken. Komt nog bij dat ze het liefst iemand hebben van de vereniging waar ze lid van zijn.. Dus daar wordt nu eerst nog druk rondgemaild en gebeld.