[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:04

de gibraldi is verkocht :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:07

Jemig Andrea, dat is wel een helehoop crisis in 1 familie in 1 keer.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:10

Ja, 2 begrafenissen in 1 week...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:13

Wat erg zeg Andrea :\
Dat is inderdaad wel heel veel voor 1 familie...

Lux: Fijn dat ie verkocht is :)!

Ik ben druk aan het leren.. Verder wat crisis met betrekking tot mijn kamer en weggaande huisgenootje(s?) Nieuwe huisgenootje(s) zoeken, wegvallen van de huursubsidie (dus veel duurder opeens) en daar zit ik nu zo vlak voor de tentamens niet echt op te wachten.. :o

Kreeg net wel een telefoontje dat ons verslag op wat oude versies na is ingeleverd.. Ben benieuwd wat er uiteindelijk is ingeleverd. Was echt op de nipper mbt de deadline. Vanochtend toch zelf ook nog wat aan gedaan. Laten we alsjeblieft hopen dat het zo klaar is en ik er niet nog eens aan hoef... :=

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:54

Luxket: leuk dat ie verkocht is.
ga je een nieuw paardje kopen?

heb vandaag 2 testen gehad, de ene ging echt slecht de andere ging net goed .
het is weekend! tijd om je te ontspannen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:07

Oh jee Vief, gaan je huisgenootjes allemaal weg?
Waarom is de subsidie er eigenlijk ineens af, als ik vragen mag?
Kan me voorstellen dat dat vlak voor de tentamenweek niet echt heel erg handig is :P

@ Andrea ... jeempie, dat is echt heel veel voor de familie in 1 week ;(
@ Lux ... fijn dat de Grib verkocht is, leuke mensen?
@ Florence .. balen dat die ene test niet zo goed ging!

Ik heb Ingrid gesignaleerd trouwens :)

En tjong we hebben de P&S al in huis :oo ... de wereld vergaat! %) ;) :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:11

Wow inderdaad!
Ben ik de enige die niet begrijpt dat je met een afgekeurd paard trektochten wil begeleiden en een zware trainingsweek SGW paarden bij de KNHS wil gaan volgen? Of zou het met die 3jarige iets geworden zijn? Dat zal wel niet, ik denk dat zelfs Ingrid begrijpt dat je niet met een 3jarige zoveel kan.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:13

ik had eerst ook in m'n post staan, maar weer verwijderd. Ik snapte haar post ook niet helemaal ... maar 't kan zijn dat ze zich alvast aanmeld voor haar nieuwe paard, dus daarom maar ff weggehaald :)

edit: 3 jarige mag zelfs niet Snoek ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:15

Dan zal ze idd wel een nieuwe gevonden hebben. Met een 3jarige mag inderdaad niet, was ik vergeten! Maar kan je je al aanmelden als je nog geen startkaart met een paard hebt? Ook niet toch? Dan zal het misschien toch met PD zijn. Onbegrijpelijk..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:17

Volgens mij hoef je alleen lid te zijn van de KNHS. :)
Echt onbegrijpelijk inderdaad. :\

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:19

Idd, alleen lid zijn v/d KNHS. Dinnetje waar ik mee ga had wel een startkaart bij dit paard ... maar momenteel al een paar jaar niet meer vanwege samenwoonplannen en die mag ook gewoon meedoen :)

Ben jij wel eens geweest Hilde?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:24

Ik zag idd haar post ook al :n
Volgens mij is ze iets te wild in haar doen en laten.

Voor degenen die nog even willen lachen:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:27

Grappig filmpje Mistid :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:35

Ja ben 2 of 3 jaar terug geweest. Had toen beide pony's mee.
Ben naar Allround geweest. M/Z paarden of SGW lijkt me wel leuk, maar vind het gewoon veel te duur. :o

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:01

volgens mij mis ik iets? kan geen bericht van de terug vinden.
maargoed.

Had het laatst er ook al over die instructie weken maar vindt me paard nog te jong daarvoor, vindt het een zware trainingsweek. ben er zelf nog nooit geweest.

andrea: jeetje wat heftig allemaal!
mirthe: haha leuk!

Zonet bij mars zijn 1ste wedstrijd gekeken, was ok weer de 1ste keer dat ik hem zag, riep hem en zijn kop kwam erop oortjes naar voren en hij keek :D echt lief :D.
ze had ook een winstpunt was erg leuk :D ze vonden het ook erg leuk dat ik kwam.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:02

Halloooooo :D

Wat voor post heeft Ingridje geplaatst? Iets over de KNHS trainingsweek? :o? Ik had haar ook al een tijdje niet meer gezien hier.. :n

@Vief: Pfff... nee snap ik dat je daar niet op zit te wachten :roll: , hopelijk vind je gauw een gezellige kamergenoot! En succes met studeren ;)
@Lux: Gefeliciteerd met de verkoop! +:)+
@Mistid: Ik ga eens even goed voor je filmpje zitten ;)

Pfffffffffffffffffffff Wolin was echt stro.ntvervelend :o , ze was echt een etterbak vanavond. Heeft ook wel even een goeie okkernoot te pakken gehad van mij.. Ik reed samen met iemand buiten en bij het omkeren, leek het wel alsof ze in een onzichtbare startbox stond.. Hoop gekletter op het asfalt, klaar om weg te sjezen. En hup.. zo op de achterbenen 8)7 , pure ongeduld! Ben van plan een trainingsschema in d'r box te hangen, dan kan ze er even een blik op werpen en 3 x nadenken over haar gedrag :P . Bootcamp voor Wolin 8-) .

Vanavond gezellig drankje doen in de stad met vriendin en brainstormen over onze vakantielocatie :)* .

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:32

mistid: ahahaha hoe dommer de humor in het filmpje hoe harder ik moest lachen ahah :o :D
wolinlotte: ahahha geef je woll er dan ook een leesbril bij.. misschien ziet ze het wel niet goed genoeg.?! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:43

@Mariëlle: Haha :)) , ik heb nog zo'n hele mooie grote liggen B-)

@Mistid: _O- _O- Filmpje is erg leuk!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:14

Mooi dat Mars een wp had Ilse :D
Hang je een hengstenkalender in de box _O-

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:20

Andrea: Jeetje heftig :=

Vief: Waarom gaan ze weg dan? :oo

Ilse: Leuk dat het goed ging met mars :).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:28

Tof filmpje :))

We wonen er nu met zijn viertjes. Per 1 februari gaat 1 meisje weg omdat ze een appartement heeft vonden :)
Heeft er een hele poos gewoond, maar wil nu graag iets voor haar zelf. Snap ik wel heel goed. Zij is de oudste (24 jaar) en ons huis valt in een categorie waarbij je pas huursubsidie (rond de €250) krijgt vanaf 23 jaar. Of je moet een kind hebben (helaas geen vrijwilligers :+).
Dan gaat er misschien nog een meisje weg omdat zij per 1 feb. naar Australië gaat voor 4 maanden. 't Is wel het plan om haar kamer in onderhuur te doen zodat ze straks weer terug kan, maar dat moet dan nog wel gaan lukken en er is helaas maar weinig belangstelling. Als er niet snel iemand gevonden wordt geeft zij haar kamer ook op omdat ze anders onnodig veel kosten maakt. Dit betekent dat ik en het andere meisje dat blijft dus de duurdere huur (deel 250 / 4) moeten gaan betalen en de kosten van de leegstaande kamers ook nog eens moeten ophoesten omdat we geen huisbaas hebben... Geen leuk grapje :\

Ik ga weer verder met leren :z

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:32

Jeetje Vief, dat is indd een duur grapje dan :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:57

Dat is inderdaad balen. Als ik het goed begrijp huren jullie dus gezamelijk met zn vieren dat huis en verdelen de kosten. Geen echt officieel studentenhuis dus.
Wel apart dat er weinig belangstelling is. De kamer in ons huis in A'dam is altijd binnen 3 dagen verhuurd.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:15

rowo schreef:
Goeiemorgen :wave:

Jeetje Dienke, das idd veel. Ik doe normaal max 3uur, maar geef ook niet zoveel les.
Ik zie je trouwens vanavond nog wel in Lonneker. Welk nummer heb je? Ik ben 40 en 67 (laatste). Weinig deelname vind je niet?
)

Idd erg weinig deelname. En dat voor een kringkampioenschap. Ben ondertussen thuis. Remember sprong echt heerlijk, alleen jmmr genoeg een mis afstand op het laatste lijntje en daardoor 2 balken. Maar ben echt met een tevreden gevoel thuis gekomen. Remember was helemaal gek in de baan. Stoer galloperen, lkkr proesten.. Gewoon een genot :).
Hoe ging ie verder Mandy??
Ik ga lkkr bank hangen.. Ben kapot.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:20

Begrijp je inderdaad goed PB :) Dit wordt in Enschede best wel veel gedaan. Alleen al als ik kijk hoeveel studenten er zo wonen bij ons in de straat :+ In Enschede is gewoon veel te huur in verhouding met Amsterdam. Je kunt in Enschede nogal kieskeurig zijn (vooral als vrouw ;) ) en eigenlijk is het nu niet echt een fijne tijd om een huurder te zoeken. Komt nog bij dat ze het liefst iemand hebben van de vereniging waar ze lid van zijn.. Dus daar wordt nu eerst nog druk rondgemaild en gebeld.
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 16-01-09 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt