Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:Goeiemorgen!!
Iedereen gefeliciteerd met de winstpunten en prijzen!
Met TG gaat het iets beter, heeft eindelijk een soort van korst. Hij staat nu zonder verband dus hoop dat het sneller gaat nu. Helaas had ie gister wel weer een dik been.
Misschien kan ik Gorssel nog wel mee doen. Of zou ie dan niet door de keuring komen?

Toen de oefencross. Hij vond het niet zo grappig om bij de andere paarden weg te gaan maar voor de rest ging die mooi door. Alleen het eerste slootje was weer even eng zo helemaal in zn eentje. Tweede slootje en de waterbak deed ie wel gewoon in één keer
Was dus wel een geslaagd dagje 

Ik verbrand wel snel maar meestal ben ik daarna weer een stukje bruiner
(En 2 weekjes Portugal helpt ook wel
)
) gezeten
Hij was echt heel braaf
Ik heb er eerst een keer overheen gehangen. Daarna terwijl ik hing ging Wollie een stukje met hem stappen en dat deed ie heel goed
Daarna ben ik er nog een keer gaan hangen en toen voorzichtig gaan zitten (nog wel helemaal voorover gebogen
) Hij was echt super braaf en ik voelde hem niet echt spannen
Hij keek echt zo van: ja, heel spannend volgens Wollie
Ben echt heel trots op Money
(Dit was voor mij ook de eerste keer dat ik zo op een jong paard stapte zonder dat Wollie er eerst op had gezeten
)

Lappie_Lap schreef:Wel fijn dat Kameel het goed deed in W'werf Anthea ... moet toch wel weer een oppepper zijn

, veel plezier ook met het viertal oefenen en de bbq

TeeGee schreef:Ik wil ook rijden...