Wij gaan morgen naar Ciney. Heb blits laat ingevlochten, maar hij is wit!

Morgen met het mes tussen de tanden rijden in de cross. Geen 2de x zoals in Marchin.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en Nog geen reactie gehad van de smid. Als dat er deze week niet onder kan zeg ik zwijnaarde af. Cross liever niet zonder vijzen, tenzij het verantwoord is om enkel achteraan in te draaien.
Ahja die schimmel met de 'elegante' amazone op hem, heeft ergens anders gereden en heeft rond de 40% ofzo. Procenten kunnen dus enorm verschillen amaai.
Zelfde jury's maar de proef omgewisseld. 'k Ben benieuwd! Als ik ongeveer dezelfde proef rij zoals die eerste in de bi*lkboshoeve, zal dat wel interessant zijn om eens beide jury's te vergelijken.
Nuja ik kom ook wel goed overeen met de smid dat ie mss rapper zou komen.
Nu bij andere klanten zal hij dat ook rap doen hoor.
twee keer een stop op een smalletje uit de L maar als ik gewoon met iets meer druk aanreed hebben we ongeveer alles van B en behoorlijk wat van L gesprongen
sebiet eens gaan kijken hoe t mijn schaap vandaag bevalt. Hij zal wel stijf zijn

Opmerking was vooral een meer elastische verbinding behouden in de galop. Een ruime 58% gehaald, bijna 60% bij hem haha. 
En de pijp was ook beetje leeg bij hem, impuls was minder goed. Batterij was rap leeg door zijn paniekerig gedoe. 2 keer een derde plaats. Maar Luxor heeft zijn best gedaan!
Kilometers maken!
Dit zal ik niet meer meemaken!
.
. Maarja het gevoel telt! 

Volgend jaar zal het wel een mix zijn van dressuur en jumping. 
gelukkig zijn de proeven van niveau 1 "makkelijker" geworden nu er ook wijken in zit. Zijgangen zijn ideaal om de achterhand te versterken en soepeler te maken, wat weer voordeel zal hebben voor je galop.
!
gelukkig
! Meestal gaat het bij de merrie idd makkelijker dan bij het veulentje.
. Ze zwelt verder op, maar dan van het gras nu
.
.
moet eens kunnen, was mijn 1e 'vrije' weekend sinds half juli waarin ik geen wedstrijd had...
En ik heb met die dressuurjury eens discussie gehad, ze gaf mij weinig punten (terwijl ik wel altijd van voor sta, enkel bij haar nie), geen enkele commentaar op mijn blad waarom ze weinig punten gaf, en als ik haar hierover aansprak, was dat omdat anders haar schrijver moe zou worden... Jah, dan ben je wat mij betreft wel uitgepraat
En echt zo een bitch hé, als mijn man dan bij de sprong staat met zijn hand op de balk, dan springt ze er ineens 20cm boven, ze moet zelfs nie gebareerd worden, gewoon het feit dat het KAN is voor haar al genoeg
.
. Komt wel goed zaterdag!
zat er veel verschil tussen de jury's qua manier van jureren of viel dat mee? 
Volgend jaar zie ik wel hoe het loopt, maar vooral no pressure. 
Gewoon tijdig bijhouden is de boodschap dat ze niet splitten door een te lange hoefwand. 
Gelukkig was de proef nog niet begonnen.
nu een weekje of 2 rustig aandoen en dan weer verder trainen op de dressuur en af en toe een dressuurwedstrijdje meepikken deze winter.