Leli: Rot dat je zo slecht geslapen had.
FE: Wat schrikken van dat ongeluk zeg! Wat knap van Joey dat hij zo reageerde aan de telefoon toch.
Sannn: Wat onzettend jammer!!
MM: Fijn dat je zo'n lekker middagje had.

Sarah: Fijn dat het wat bekoeld is thuis.
Danielle: Leuk paard!
Noor: Mooi dat zeilen leuk was.
Kim: Wat naar van het maagonderzoek wat je moet ondergaan..
Vief: Weer thuis

MM: Gaat de tuin dichtmaken haha.
Anthea: Jeetje wat een verhaal! Heel veel beterschap. Ik heb ook een keer een zware hersenschudding gehad toen ik van de pony viel. Heb daar ook nog lang last van gehad. Sterkte.
Danielle had een pechdagje..
Mootje een nieuwe jas, trenchcoats zijn zooo mooi.

Sannn: Fijn dat je cross toch uit hebt kunnen rijden.
Roos: Mooi dat het laden zo goed ging.
Mirthe: Oooh, dat klinkt niet goed!! Sterkte.
Joki bij de kapper geweest.
Henny: Super van je tweede parcour! Gefeliciteerd.
Bianca: Wat goed dat je zo fijn en goed hebt gereden!!
Sim: Ook goed gereden, mooi zo

Annetje: Mooi dat Vief goed ging op wedstrijd.
Mister T: Ook een goed gevoel over de cross dus.
Bianca: Prachtige fotos.
Las nog wat over neusbontjes wat dus niet mag.. Was net van plan dat te proberen met training de volgende keer voor cross, maar weet niet of dat dan nogsteeds een verstandig plan is. Lau jij rijd wel met een toch met die vos? Ooit commentaar op gehad?
Ik had gister wedstrijd en Winch was helemaal raar. Zo heb ik haar nog nooit meegemaakt. Met inrijden al naar alles en iedereen bleren en helemaal vast in de bovenlijn. In de proeven ook vast, de oefeningen nog redelijk door kunnen komen, maar bijvoorbeeld achterwaarts dat wou niet eens doordat ze ZO vast/gespannen was. Echt heel raar, ik zou haast denken dat ze last had van hengstigheid, maar heb daar in het jaar dat ik haar nu heb nog nooit iets van gemerkt en ze is ook niet hengstig in haar gewone gedrag verder. Ik had twee keer 173 en dat met in de eerste proef 2 2'en, een 3 en een 4 en in de tweede proef een 2, 2 3'en en een 4. Ook nog een paar 7'ens (schouderbinnenwaarts uiteraard, die sjouwt ze altijd wel door) en wat 8'en op de middengalop (ja, dat wou wel ja

Donderdagavond de stad in geweest, was heel erg gezellig. Vanmiddag bij vriendje gekeken die meedeed aan een beachvolleybaltoernooi. Zometeen weer even op stap (lang leve de vakantie).