[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:23

PB: Wat jammer van Hetje. Hopelijk heb je snel een fijn zadel voor hem :)
Wel super van Amati. Ben benieuwd naar de foto's die ongetwijfeld gemaakt zijn van jullie :D
Sussie: Dat lijkt me best lastig zeg..
Lotte: Lekker gegeten :9 en gezellig gehad?
Mo: Vervelend zeg dat het niet gelukt is :(:)

Ik ga heel hard duimen dat onderstaande beschermers passen als ik ze binnen heb:
Afbeelding

De hamsters gaan trouwens goed. Zijn echt leuk :D
Ga morgen even met ze langs de dierenwinkel..
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 19-07-10 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:46

Mooie beschermers Vief! Ebay?
Ik heb net de eventingshop.be een email gestuurd. Ik hoop dat deze wel aan mijn 'eisen' voldoet:
Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:52

Jup ;)

Zien er mooi uit! Ben benieuwd of het wat gaat worden :)

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 22:58

Die is goed _O-

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:09

Mootje schreef:
Is er niet iemand die op de stal wil passen? Zoals Noor op de stal van haar instructrice past?

:O :O :O Dit wordt een zware dag.
Dat oppassen (in combinatie met paalzit-feestjes) begint me anders aardig op te breken! ;)
Vriendje is gister ook nog geopereerd, dus ben inmiddels ook nog verpleegstertje aan het spelen. Gelukkig valt het allemaal erg mee en redt hij zichzelf wel (aardig).
Sussie: succes nog met je scriptie. Rechten wordt inderdaad vaak als een makkelijke studie gezien, maar ik vond dat ook wel meevallen hoor :+ Het blijft toch gewoon een universitaire studie... Ik moest ook behoorlijk wennen het eerste jaar (lees: bijna niks gehaald ;)). Waar ga je naartoe op vakantie?
Vief Super mooie beschermers zeg! Quanta Costa? of hoe je dat ook mag schrijven
Mootje hopelijk passen deze beschermers wel!
PB fijn dat Amati het weer zo goed deed.
Evie Ik bel liever geen andere hoefsmid, dan maar een paar dagen niet rijden. Ben namelijk erg tevreden over mijn HS en hij heeft Jer er altijd goed op staan. Ik heb hem gister wel gelongeerd en hij liep gewoon goed gelukkig. Ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel komt! :)
Heleen Hoe is het Olivier?
WL Fijn dat Wolin weer lekker aan het werk is!

Zo, de laatste oppasdag is alweer aangebroken. Waarschijnlijk vanavond niet crossen ivm Jer zijn ijzer. Maar heb gister een begin gemaakt met mesten dus waarschijnlijk vanavond de rest maar. Had geen puf om gister alles te doen... :o Paarden staan toch buiten 's nachts.
Ga weer aan het werk! Genoeg te doen!
* ban dus! *

Edit: Vief, laat maar. Ik wil niet weten wat ze kosten. Ik mag niks meer kopen! :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:17

Arme Noor, Heb je een slot op je portomonnee gezet? Ik zag bij de eventingshop ook nog 'heavy hunter' transportbeschermers... Al die smalle dingetjes van Eskadron/Schockemohle e.d. past hij allemaal niet :O)
Na deze week gaat er bij mij ook een slot op mijn portomonnee, anders wordt dat sparen voor een auto niets :D
Noor, Succes met het laatste dagje oppassen en vriendlief!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:29

Yep, met het huis in aantocht en de auto die ik net het gekocht én nog 3 weken Thailand in het vooruitzicht, heb ik mezelf op een ernstig shopdieet gezet. Ik heb allleen een paar hemdjes nodig voor in Thailand en die haal ik wel bij Henk ten Hoor hahahaha }>
Heb ook gewoon niks nodig. Ik kan nog wel een jaar vooruit met mijn kledingkast (nou ja..) en de paarden zijn ook meer dan goed voorzien!

* nu echt een ban *

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:43

Herkenbaar Noor! Ik ben aan het sparen voor een andere auto, maar deze kosten momenteel nog 14.000 euro *spaart verder -O- *

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:47

Goeiemorgen :wave:

K zal eens bijlezen, ook al lees ik nog steeds dagelijks mee...

Ik ben ook aan het sparen voor een autootje... ben helemaal verliefd op een Renault Clio. Maar een beetje Cliootje kost zo 6000euro.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:50

Hoe gaat het nu met je Mandy? Nog veel pijn of valt het mee?

Noor: Haha ik zeg niks meer :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:53

:wave:

Ik ben ook weer op het werk :). Vanavond na het werk weer even de paarden rijden. Het word weer lekker warm zo te zien.
Het is eigenlijk al lekker warm! :D

Gister avond gezellig met Hilde naar de bios geweest :).

Mooie peesbeschermers Viefje! :D

Autootje, die zou mij ook wel goed uitkomen! :D Helaas moet ik dan nog even doorsparen :P.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:55

Rowo, weet je dat zeker? Ik heb ook een kliko gehad en één brok ellende ;( Dan zou ik eerder voor een seat ibiza / suzuki swift gaan!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 07:57

suzuki swift :+:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:10

Ik ben echt super tevreden over mijn tweedehands volvo. Kost niks in de wegenbelasting, rijdt zuinig en wij hebben met alle volvo's nooit onderhoud gehad. Dingen zijn onverwoestbaar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:14

PB, Volvo is wel twee klasses groter dan een kliko :D Ik heb ook nog getwijfeld of ik een Volvo V40 zou kopen, maar hij was toch duurder in wegenbelasting, aanschaf en verbruik dan mijn Leon, waar ik al €99 p.m. voor betaal :oo

Ik weet altijd al voordat ik een andere auto koop, wat de volgende gaat worden, erg hè?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:14

Het nieuwe model Swift is voor mij niet te betalen :n Ibiza of een Polo ofzo vind k ook super, maar heb iets met een Clio... Heb er verder nog nooit slechte verhalen over gehoord. IMO kan er aan elke auto wel iets mankeren en is dat tegenwoordig niet meer merkgebonden (zoals vroeger wel vaak het geval was).

edit: wel het nieuwe model Clio heb ik het over he. Niet de look a like van een Peugeot 106 ofzo.

@ vief: gaat nog niet zo :( Heb gister weer wat teveel gedaan en heb dan direct weer last.. :Z

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:23

Vervelend Rowo dat je nog wel last hebt. Je zit dus nog niet op het paard?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:31

Rowo, Ik heb je in ieder geval gewaarschuwd _O- Ik heb het model van 2001 het gehad, trouwens!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:33

Hallo allemaal, mag ik hier ook meekletsen?

Mootje heeft mij de tip gegeven om eens op het SGW gedeelte rond te kijken en hier ben ik dan!

Nou eerst maar eens voorstellen dan.
Ik ben Marjan, 26 en woon in Oostrum, dit ligt in Noord Limburg.
Mijn paard heet After Midnight en is een 5 jarige ruin van de hengst Poor Boy.
Ik rijd er nu B dressuur en B springen mee, na de limburgse kampioenschappen ga ik over naar de L.

ik heb tijdens het instructiekamp in Ermelo voor het eerst met hem cross hindernissen gesprongen en het is ons beide erg bevallen.
Midnight is een beetje flegmatiek maar hij werd gewoon super heet, hij vond het duidelijk erg leuk.
3 augustus ga ik bij Rob in Hernen mijn eerste echte training rijden samen met onder andere Mootje.

De planning is om dit jaar nog wat trainingen en oefencrossen te rijden en dan volgend jaar in Castenray mijn debuut te maken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:34

Goeiemorgen dames!!

Weekendje Markelo was leuk, heerlijk buiten gereden :D

Zo eerst maar bijlezen.

Lees iets over een Clio, mn vriend heeft er 1 uit 2002. Steeds niet starten, enz enz ding heeft steeds wat. Tijd voor iets anders met trekhaak :D

Welkom Marjan!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:39

Goeiemorgen!
@Mandy: Wat balen dat je er nog zoveel last van hebt....
@Noor: Volgens mij ben je nu toe aan een weekje vakantie na je feestjes en oppastaken :+ Nog even volhouden, vakantie is in zicht toch?
@Mootje: Hopelijk gaan die beschermers wel passen! Heb je al wel eens die lange achterbeenbeschermers geprobeerd om de voorbenen? Dat past bij Jipje wel namelijk.
@PB: Wat fijn dat Amati zo goed aanpakte! En zadelmaker voor Hetje al gebeld :P Hopelijk kan hij je uit de brand helpen!
@Marjan: Welkom! Wat leuk dat jullie ook gaan crossen!
@Kim: Jij hebt het ook druk met je 2 baantjes en de paarden!
@Vief: Wat een mooie beschermers! Hopelijk passen ze!

Ik heb Anoes al gereden en zit nu even te ontbijten, ga dan Jipje nog even aan het werk zetten voor de hitte en de jonge nog even rondslingeren ;) Heb ik dat in ieder geval weer klaar voor vandaag!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:39

:evaw: Welkom Marjan!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:51

kimdepim schreef:
Vervelend Rowo dat je nog wel last hebt. Je zit dus nog niet op het paard?

:= Nee joh... en dat zal de aankomende weken denk ook nog niet het geval zijn. T is nog maar dik een week geleden he. K laat het wel eerst goed genezen, voordat ik er over een aantal maand nog last van heb.
Maar ik verveel me wel stierlijk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:56

Mogge dames :)

@Marjan:
Welkom! :wave:
@Noor: En nu bijkomen? :P
@PB: Wat super dat Amati zo lekker aanpakte!! :D
@Mootje: Mooie beschermers, hopelijk gaan ze Corion passen :) !!

Ik ben ook aan het kijken voor een autootje, het lessen ligt even stil vanwege de laatste loodjes voor het afstuderen, waar ik echt even voor wil knallen, heb anders echt de concentratie van een pinda :') . Volgende week pak ik het weer op.
Aangezien wij op dit moment helemaal geen auto's hebben die een trailer kan trekken, ben ik wel aan het kijken naar een wat zwaardere auto.. Heb op 't moment een hele gave Land Rover Freelander (wahaha nog niet eens mijn rijbewijs, en ik mik al op een Land Rover :P ) op het oog, mooi kilometertal en ook leuke prijs die wel te behappen is, trailer moet er natuurlijk ook nog komen in de toekomst ;) . Dan kan ik direct door gaan voor m'n E als ik klaar ben :P .

Gister trouwens weer ontzettend fijn gereden met Wo. Ze deed ontzettend haar best! Wel rustig aan gedaaan, omdat het de hele dag zo warm was geweest, dus veel stapwerk gedaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 08:59

WL, Wat moet je allemaal nog doen voor de studie? Fijn dat Wolin zo fijn liep gisteren.