Mootje schreef:Is er niet iemand die op de stal wil passen? Zoals Noor op de stal van haar instructrice past?
Dit wordt een zware dag.
Dat oppassen (in combinatie met paalzit-feestjes) begint me anders aardig op te breken! 
Vriendje is gister ook nog geopereerd, dus ben inmiddels ook nog verpleegstertje aan het spelen. Gelukkig valt het allemaal erg mee en redt hij zichzelf wel (aardig).
Sussie: succes nog met je scriptie. Rechten wordt inderdaad vaak als een makkelijke studie gezien, maar ik vond dat ook wel meevallen hoor
Het blijft toch gewoon een universitaire studie... Ik moest ook behoorlijk wennen het eerste jaar (lees: bijna niks gehaald
). Waar ga je naartoe op vakantie?
Vief Super mooie beschermers zeg! Quanta Costa? of hoe je dat ook mag schrijven
Mootje hopelijk passen deze beschermers wel!
PB fijn dat Amati het weer zo goed deed.
Evie Ik bel liever geen andere hoefsmid, dan maar een paar dagen niet rijden. Ben namelijk erg tevreden over mijn HS en hij heeft Jer er altijd goed op staan. Ik heb hem gister wel gelongeerd en hij liep gewoon goed gelukkig. Ik verwacht dat hij vandaag of morgen wel komt! 
Heleen Hoe is het Olivier?
WL Fijn dat Wolin weer lekker aan het werk is!
Zo, de laatste oppasdag is alweer aangebroken. Waarschijnlijk vanavond niet crossen ivm Jer zijn ijzer. Maar heb gister een begin gemaakt met mesten dus waarschijnlijk vanavond de rest maar. Had geen puf om gister alles te doen...
Paarden staan toch buiten 's nachts.
Ga weer aan het werk! Genoeg te doen!
* ban dus! *
Edit: Vief, laat maar. Ik wil niet weten wat ze kosten. Ik mag niks meer kopen!