Netjes hoor PB!
Leuk filmpje Corien! Inderdaad, nog wat meer ritme en betere reactie op het been , maar dat komt wel goed
Mooie outfit zo bij elkaar!!Haha, gekke Wolin weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie outfit zo bij elkaar!!
peanutbutter schreef:Mandy: Was in Mol geweest. Startte in L reeks, wat M is bij ons. Was blij dat ik geen Z startte daar. Hindernis 3 was al een fikse coffin met stromend water
. Ik was groom voor Wim Grens in Duitsland, hij crosste daar in de klasse M, maar dit stond op Z niveau. Voor klasse L moet je rekenen op een dikke M cross daar.
.
er af wassen en lekker naar bed. Ik sta de komende 5 dagen op de operatiekamer, ben benieuwd wat ik allemaal ga zien
.

Simmie schreef:En ook zonde van je stop op DE hindernis.
Volgens mij zit het echt bij de mensen tussen de oren!
Weer genoeg stof om over na te denken en genoeg om te oefenen
Dus maar is even kijken wat meneer de dokter nu weer te vertellen heeft. Simmie schreef:Het is ook DE hindernis die in het springparcours van SGW Vlietland wordt gebruikt. Toen hadden ook veel mensen het al over die hindernis. Scheen veel op geweigerd te worden.

)
. Vind dat wel wat
. Ben bij twee darm-operaties aanwezig geweest en het was behoorlijk hectisch, want er waren twee trauma's binnen gekomen, waar heel veel artsen bij bezig waren. Dus 'onze' chirurgen werden een paar keer weggeroepen, en zo waren er nog wat dingetjes waardoor het vrij onrustig was. Wel leuk; ik kende de chirurgen al
. Mijn eerste afdeling was MaagDarmLever chirurgie en daar kende ik deze twee chirurgen van, het was dus wel weer even ouderwets gezellig
. In het LUMC komen de kleine buik-ok's niet echt meer voor, zoals een blinde darm ontsteking, het zijn vooral vrij grote OK's
.
.
, kijk nergens van op. Ik kan alleen niet tegen kapotte nagels (gesplijten nagels of nagels die eraf liggen) en beenbreuken waar het been echt de andere kant van op staat. Waarschijnlijk als ik er naast sta heb ik er weer niks van, maar op tv zijn dat de twee dingen waar ik niet naar kan kijken (het zijn voorstelbare pijnen
).
.
ik ben er ook weer eens.
.
.
.
op vlietlanden ook al 1 x een stop gehad, maar goed dacht hij heeft hem nu al 4 x gesprongen dus hij doet het wel
niet dus 

wat ontzettend vervelend zeg, kun je er niet wat aan doen desnoods in overleg met vader of moeder?
Ook Fari ging erg lekker en Zaps ook.
. Frustratie ten top.. Snap je helemaal.
. Wil wel graag op de OK werken, maar ook met kids.. dus ik weet het ff niet meer
.
, was me een dagje wel weer zo.