[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 21:49

Balen van de ontstoken kies Marloes!
Netjes hoor PB!
Leuk filmpje Corien! Inderdaad, nog wat meer ritme en betere reactie op het been , maar dat komt wel goed :) Mooie outfit zo bij elkaar!!
Haha, gekke Wolin weer ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 23:56

peanutbutter schreef:
Mandy: Was in Mol geweest. Startte in L reeks, wat M is bij ons. Was blij dat ik geen Z startte daar. Hindernis 3 was al een fikse coffin met stromend water :+

Geldt ook voor Duitsland :j . Ik was groom voor Wim Grens in Duitsland, hij crosste daar in de klasse M, maar dit stond op Z niveau. Voor klasse L moet je rekenen op een dikke M cross daar.
Was pittig!! Wel mooie sport gezien :) .

Ik ga mijn masker :+ er af wassen en lekker naar bed. Ik sta de komende 5 dagen op de operatiekamer, ben benieuwd wat ik allemaal ga zien :) .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 08:35

Goede morgen :)

Dames klopt helemaal wat julie zeggen :j
Hij moet nog meer aan me been idd :)
Parcour was idd niet echt super lekker, bij iedereen vloog de eerste balk er af bij Hi1 dus dat zegt genoeg denk ik :o
En idd Rowo, eerste rondje was ik er niet echt bij met me hoofd, 2de rondje galopeerde ik al meer. Maar het moet idd nog meer :o

Maar goed het was ons eerste officele binnewedstrijd dus was al blij dat ik gewoon rond kwam :)

Lotte gaaf zeg!!! zo mee lopen op de OK :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 08:44

Jammer dat hij nog niet helemaal lekker aan je been was, maar je springset ziet er in ieder geval super strak uit.
Mooi hoor 8-)

Lotte: Spannend :D Leuk ook lijkt me!

De verjaardag was erg leuk gister :)
Nu nog even wat mailtjes beantwoorden, broodjes eten en dan mijn tas eens pakken en weer naar Enschede.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 08:47

Tanx vief :D
Ja jackson is nog lieverlui dan moe :+

Werkse en studeerse iedereen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:02

En ook zonde van je stop op DE hindernis.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:09

Goeiemorgen :wave:

Simmie schreef:
En ook zonde van je stop op DE hindernis.

Dat viel mij ook al op. Ik ken de hele hindernis niet, maar zag iedereen in het verslagen topic van Lisse het hebben over hoe 'eng' die wel niet is. Ik kan daar zelf niet zo goed met mijn kop bij :o Volgens mij zit het echt bij de mensen tussen de oren!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:12

Het is ook DE hindernis die in het springparcours van SGW Vlietland wordt gebruikt. Toen hadden ook veel mensen het al over die hindernis. Scheen veel op geweigerd te worden.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:46

Goeiemorgen!
@Marloes: Dat is wel balen van Fari, hopelijk knapt ze snel weer op! Wel lekker dat Zappa weer helemaal over zijn dip heen is!
@Rowo: Gefeliciteerd met je prijzen en punten met Zetje!
@WL: Veel succes de komende dagen! Zou geloof ik niks voor mij zijn, denk dat ik snel tegen de vlakte lig :o
@PB: Fijn dat je je cross seizoen lekker hebt kunnen afsluiten!

Ik heb ook een lekker druk weekend gehad. Vrijdagmiddag gewerkt en daarna Jipje gereden en gewassen, zaterdag dressuurwedstrijd gehad. Eigenlijk wel lekker gereden, alleen mijn stapgedeelte met keertwendingen ging volledig de mist in, dit drukte mijn punten flink helaas, maar wel begrijpelijk. Had 172 punten en kon me hier goed in vinden. Daarna ook nog weer gewerkt. En gisteren de hele dag met een vriendin naar een workshop houding en zit geweest, was weer erg leerzaam en confronterend :o Weer genoeg stof om over na te denken en genoeg om te oefenen ;)
Nu weer op stage bezig, zo nog naar het ziekenhuis voor mijn handje die het nog steeds niet helemaal volgens mijn wensen doet :P Dus maar is even kijken wat meneer de dokter nu weer te vertellen heeft.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 10:09

Simmie schreef:
Het is ook DE hindernis die in het springparcours van SGW Vlietland wordt gebruikt. Toen hadden ook veel mensen het al over die hindernis. Scheen veel op geweigerd te worden.

Mijn paard die eigenlijk nooit stopt stond daar ook op stil, ik was daar niet op bedacht en kwam op de balk terecht met aan iedere kant een been. Ik maakte me er nooit druk over en dat doe ik ook niet als ik weer kan springen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 12:58

Jammer dat er nog wat fouten inzaten Benthe.
Hoop dat het een beetje meevalt met je hand. Wel vervelend dat het nog niet zo gaat als gehoopt :(:)

Ik heb al gezellig thee gedaan met mijn huisgenootjes en zo voor college eerst nog even langs een TNT-point. Heb niet zo'n groot kamertje dus zo'n doos staat gelijk wel heel erg in de weg :+

Woll staat nu als het goed is weer voor het eerst buiten sinds 1,5 week. Mok is nu wel echt weg en eerder durfde ik het niet aan om haar in een natte wei te zetten. Denk dat die zich wel goed vermaakt :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 13:03

Ik heb DE hindernis ook al een paar keer gehad in het parcours en nog nooit gehad dat een paard daar meer op keek dan een andere.

Corien vind je outfit overigens erg mooi.

Ga denk ik maar eens wat springwedstrijden opgeven. Heb wel Amati ingeschreven voor zn B debuut in december. Alleen wel gelijk in Oosteind. Misschien moet ik toch maar ergens anders eerst nog wat rijden. Daar staat het gelijk wel dik en kijkerig.

Ga Hetje denk ik eerst weer een paar keer L rijden binnen. Is toch altijd weer een overgang van binnen naar buiten en dan gelijk M met driesprong is dan wel gelijk pittig (vind ik overigens pittiger dan mn paard, die vind hoe hoger hoe mooier :+ )
En waarschijnlijk als ik ergens ben en ik heb een rondje L gereden komt mn moeder naar me toe met de mededeling dat ze me ook voor eht M heeft opgegeven en moet ik toch de ring in :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:16

:wave:

JN: Jammer dat het niet helemaal fijn ging
Malloesje: Balen van Fari's kies, hopelijk komt het niet terug.
Vief: Fijn dat Woll weer naar buiten kan!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:12

Hoooooi!! :wave:

Nou hele dag op de OK gestaan, erg gaaf :):) . Vind dat wel wat 8-) . Ben bij twee darm-operaties aanwezig geweest en het was behoorlijk hectisch, want er waren twee trauma's binnen gekomen, waar heel veel artsen bij bezig waren. Dus 'onze' chirurgen werden een paar keer weggeroepen, en zo waren er nog wat dingetjes waardoor het vrij onrustig was. Wel leuk; ik kende de chirurgen al :P . Mijn eerste afdeling was MaagDarmLever chirurgie en daar kende ik deze twee chirurgen van, het was dus wel weer even ouderwets gezellig :)) . In het LUMC komen de kleine buik-ok's niet echt meer voor, zoals een blinde darm ontsteking, het zijn vooral vrij grote OK's :j .
Ik heb twee jaar terug op de OK gestaan bij twee hartoperaties, dat was helemaal mooi :j .
Morgen en overmorgen dus ook nog op de OK staan, daarna twee dagen meelopen met de anesthesist.
Ik kan het allemaal heel goed hebben, sta zowat naast de chirurg :P , kijk nergens van op. Ik kan alleen niet tegen kapotte nagels (gesplijten nagels of nagels die eraf liggen) en beenbreuken waar het been echt de andere kant van op staat. Waarschijnlijk als ik er naast sta heb ik er weer niks van, maar op tv zijn dat de twee dingen waar ik niet naar kan kijken (het zijn voorstelbare pijnen ;) ).

Zometeen naar Wolin, ben wel aardig moe nu..

@Vief: Fijn dat Woll weer op het land loopt :) .
@Benthe: Balen... :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:59

:wave: ik ben er ook weer eens.

Leuk weekend gehad, niet echt tijd gehad voor bokt. Vrijdag avond lekker filmpje gekeken met vriend. Zaterdag lekker uitgeslapen en daarna voetbal wezen kijken bij vriendlief. 'Savonds naar vriendinnen geweest en gezellig aan de borrel geweest. Daarna nog even in de kroeg geweest. Vriend was daar ook, was echt gezellig. Zondag avond in de kroeg gegeten met vrienden groep en daarna op stap geweest :D.

En nu is het nieuwe module weer begonnen dus weer braaf naar school ;).
Zal even bijlezen :).

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:59

DE hindernis ken ik ook. In Lisse sprong mijn paard er zonder aarzelen zo overheen, in Vlietland had ik er 3 weigeringen voor. Ik wist dat verhaal van die hindernis niet en was er daarom zelf ook niet bang voor of zo. Maar ik kon wel vertrekken daardoor...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 21:05

Goedenavond!
Heb wel bijgelezen, maar niet echt wat onthouden.
Ik heb zelf nooit problemen gehad met DE hindernis, maar Vorstin kijkt met gewone hindernissen ook echt nergens naar.
Zit mezelf hier echt weer op te vreten. We zijn gisteravond weer naar mijn vader gegaan, en nou kwam ik vanavond thuis: Heeft Boy weer 2 vrienden meegenomen naar huis (er zitten hier echt permanent vrienden van Boy, waardoor ik me niet op mijn gemak voel en ik ook niet eens tv kan kijken ofzo), Boy vond dat ze ook wel even mee konden eten zonder dat aan mijn vader te vragen, een van die jongens heeft net gewakeboard en stond weer 20/30 minuten te douchen (dit gebeurt meerdere keren per week), Boy geeft net mijn oude telefoon weg terwijl ik die aan hem geleend heb en hij heeft ook wéér mijn wetsuit gebruikt waarvan hij weet dat hij hem absoluut niet mag gebruiken. Die mocht ie heel goedkoop van me overnemen, alleen passen niet gebruiken voordat ik het geld had, maar nee hoor, hij blijft hem maar pakken. Heb al eens 15 euro van hem gepakt voor het minder worden van die wetsuit, maar ik kan hem nu niet meer als nieuw verkopen en hij lubbert nu ook uit.
Kortom, weer frustraties ten top..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 21:07

He wat vervelend allemaal. Geen rust in je eigen huis dus. Niet fijn!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:17

Jeetje snoek gewoon wat van zeggen hoor!!
HOe vervelend het ook is, je kan beter pratan en het allen maar op laten lopen.

Pb dankje ben er ook erg blij mee :D

Idd dat was DE hindernis ;) op vlietlanden ook al 1 x een stop gehad, maar goed dacht hij heeft hem nu al 4 x gesprongen dus hij doet het wel :+ niet dus _O-

Als ik naar de uitslagen kijk mag ik niet klagen, was in me 2 de parcour 7de van de 25 dus ben wel trots :D

Heb vanavond proef gericht gereden, morgen weer en dan stukken uit me proef oefenen :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:46

Wat vervelend allemaal Snoek!
Zou er gewoon over gaan praten als ik jou was, anders dan blijft het zo doorgaan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:47

Had ik hier thuis ook, gewoon praten, en dan lost het zich vanzelf op.

Ik ga op bed.. :wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:48

Jeetje Shanouk wat onwijs k lote zeg. Ik kan me voorstellen dat je het goed zat ben. En ik kan me verder alleen maar aansluiten bij de rest en dat is dat je er over moet praten. Anders lost het zich waarsch nooit op en wordt het nog erger. Succes :(:)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:49

Corien; dan is er dus ook niet echt goed gesprongen of wel?
Snoekiej; :(:) wat ontzettend vervelend zeg, kun je er niet wat aan doen desnoods in overleg met vader of moeder?
Kim; een heerlijk weekend dus :)
Lotte; mooi dat het je zo goed lijkt te bevallen daar, is het alleen deze week op de OK of een langere tijd?
J_N; hoe was het bij de dokter?

Net alle 3 de paardjes gereden, Bop met slof en dat ging best goed. Als ie echt gaat ontspannen en afknabbelen loopt ie echt zooooo fijn :D Ook Fari ging erg lekker en Zaps ook.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:51

Marloes, nou niet echt :n waren er maar 5 foutloos 1ste rondje en in de barage had 1 meisje foutloos gereden (wel oplopende barage achter af) :o Maar er was dus niet echt goed gereden.
2de rondje waren er maar 4 foutloos :+ en ik was daar 7de met 8 strafpunten

Ik ga echt nu richting douce, en dan bed :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 23:39

@Snoekiej: Pffff... wat vervelend en erg herkenbaar.. dat gebeurt hier ook regelmatig met mijn broertje.. dan ben je net een vreemde/gast in je eigen huis. Moet je vragen of ze even hun voeten intrekken zodat je er langs kan bijvoorbeeld.. Praten helpt wel, maar uit ervaring weet ik dat dit vaak gebeurt als je ouders niet thuis zijn ;) . Frustratie ten top.. Snap je helemaal.
@Malloesje: Dit is voor een week en om te kijken of ik het wat vind als vervolg op mijn Verpleegkunde studie. Ik wil het namelijk niet hierbij laten :o . Wil wel graag op de OK werken, maar ook met kids.. dus ik weet het ff niet meer :P .

Ik ga slapen :wave: , was me een dagje wel weer zo.