Rijden is echt leuk

Fijn dat je verstandskies er niet uit hoeft Marielle

Mooi dat je project af is Kim!!
Jammer van je choco-cake LL! Toen ik je berichtje las heb ik gelijk een brownie gebakken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zulke dingen zijn nooit luk Heleen. Hij heeft wel een mooie leeftijd behaald
.
.
en een verlamde lip is niks... ga je zo van kwijlen
.. en het was idd makkelijk terugvinden
. Vind het gewoon zoooo irritant, dat ze gewoon je zadelhoes voor je neus eraf staan te jatten
.. M`n leuke zadelhoes
.
, achja... dinsdag weer beter
. 

Maar 14 is wel oud voor zo'n dier toch?

Erg drukke week gehad op school, had projectweek en moest ook nog veel leren voor de tentamens volgende week... 

Succes met leren voor je tentamens!
Hij heeft idd een mooie leeftijd gehaald maar dan is het nog niet leuk.... Sterkte!
En daarna maar weer hard leren voor volgende week.
het verlies van een dier is nooit leuk en zeker niet als je hem al zo lang hebt..
Maar met knippen wel handig, hoef ik het haar ook niet meer nat te maken.. ahahah

(ik zonder paard)
ik zou echt een duidelijkere foto nemen, op canvas/en zeker linnen is het snel vagig (om het zo te noemen)
Ik heb al een 4.8, en dan moeten de open vragen nog nagekeken worden. Ik kan max. nog een 7,9 halen, maar ik denk dat ik eindig rond de 5,5

Dat had ik niet verwacht!
, veel plezier in luilekkerland Hypoplaza
.
.Simmie schreef:Trouwens, Ingridje laat zich hier ook al even niet meer zien.
CoriienRN schreef:Andrea mag ik je en advies gevenik zou echt een duidelijkere foto nemen, op canvas/en zeker linnen is het snel vagig (om het zo te noemen)