Wat ik zo onthouden heb heeft iedereen goed gereden van het weekend. Scum balen van je punten, zeker die van Oro.
Lielle het is maar goed dat ik net gegeten heb, tijdens het lezen liep het water al in mijn mond.
Ik heb vorige week ook een kerst pakket gehad, de koekjes en de chocolaatjes zijn al op Er zat ook nog een citruspers bij, had ik nog niet dus dat kwam goed uit.
Ik ben bang dat ik de rest van de week weinig kan bij dragen aan de 500 blz. Het sorteercentrum redt het niet en nu moeten we wsl van 6.00 tot 16.30 en van 18.00 tot 22.00 of 23.00 gaan werken om de achterstand van de kerstkaarten weg te werken.
Het heeft een been, maar het kan niet lopen. Het heeft twee vleugels, maar het kan niet vliegen. Het draagt een bril, maar het kan niet zien. Het heeft haar, maar het kan niet gekamt worden?
Haha, succes met zoeken nog 1tje: Boer Jan kijkt op een dag naar de lucht. "Dat word onweer", zij hij.`s Nachts ging het onweren. De volgende ochtend ging boer Jan kijken of het onweer schade aan gericht had, lag er een dode koe in de wei. Wat klopt er niet?
Ik heb trouwens het kringkampioenschap weer, dus ik zit me gewoon aan te stellen
Ik ga nu ook eens een berekening maken Mijn wiskundelerares zou trots op me zijn
In totaal moeten we voor 1 januari de 12500 berichtjes halen. We zitten nu op 11072 berichtjes. Dat betekent dat we nog: 12500-11072=1428 berichtjes moeten posten