[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 01:02

Nou Eef, dat zit niet mee dan.

Sim :')

Margriiet, ik zit met hetzelfde, maar dan met een ZZL wedstrijd de 12e. ik kan ook al de hele week niks. ;(

Mootje, 9 paar schoenen :D . Hoe durf je ze trouwens te kopen zonder te passen. Heb je zulke standaard voeten?

Ik heb vandaag zo vast gestaan in de sneeuw! Wat een drama, er lag zo'n 20 cm verse sneeuw, het schoot niet op. Zelfs mijn 4WD gleed alle kanten op.
Ik heb mijn les vanavond maar weer afgezegd, met dit weer een uur met de trailer op pad zag ik niet zitten. Echt weer balen, en nu sneeuwt het weer...

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 01:36

Sim kan maar een ding zeggen _O-
Heleen balen zeg!!! Zou nu ook niet graag met de trailer op pad willen :n
Evie das balen datje niet naar stal kon..
Mirthe das idd zo als we geen stroom hebben zie je pas hoe afhankelijk bent :=

Zo stond net tot me enkels in de sneeuw :brr morgen foto maken van Jack in de sneeuw en inde middag even naar de stad mits het weer het toe laat maar ben er bang voor...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 03:00

En het is idd mis. We zijn uitgeweken naar lacrosse in Wisconsin en morgen thuis gaat iig niet meer lukken. Eens kijken of hier wat leuks te doen valt :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:05

Goeiemorgen :Z
Ik ga naar stal, vandaag 2 of 3 paardjes rijden! Vorstin mag aan het werk, ik heb de komende twee weken het paard van een stalgenoot die op vakantie is, en dan nog mijn zaterdag-bijrijdpaardje. Misschien dat die een dagje vrij krijgt, die schrikt namelijk (heel onverwacht en echt lelijk) van van alles en nog wat, en nou is ie ook al 3 dagen niet gereden + er ligt een sneeuwlaag op de AC lijn. Alles bij elkaar denk ik zo dat dat m niet gaat worden :+

Fijn dat Jack even gecheckt is Corien
Jammer dat je niet lekker gereden hebt Rowo
Da's niet leuk met dit weer Mirthe := Hoe hebben jullie je warm gehouden?
Jeetje, wat een topics zijn er steeds op Bokt. Mooie reactie weer Sim :+
Da's een rustig weekendje idd EB. Hadden jullie in Londen nog niets besproken?
Vervelend Lielle :D Veel plezier en succes met een vlucht terug krijgen! (want dat is het probleem toch?)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:06

@ Lielle: ook daar teveel sneeuw?
@ Mootje: leuke schoenen :D Ik borrel inderdaad wat af in het weekend :o
@ Vief: lekker warm zo'n pak!! :)
@ Heleen: en er komt nog meer sneeuw zo te zien... :(

Ik ga straks weer even de stad in met moeders. Even jasje van vriendjelief ophalen, die moest even op maat gemaakt worden. Even de keuken showen en naar een vloer kijken. Kreeg gister helaas een mail dat ze pas in week 2 van 2011 gaan beginnen met heien!! ;( Dus ik ga nog even naar die vloer kijken, maar dan doe ik niks meer voor de begane vloer erin ligt!!!!!!!!!!!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:10

Goedemorgen!
Jeetje balen zeg heleen!
Mootje leuke schoenen allemaal hoor!
Lielle veel plezier dan daar nog maar!

Nou als het weer zo blijft ga ik gewoon. Moet toch betalen en anders moet ik nog weer naar een andere binnenbak! Maar moet pas aan het einde van de middag. Komt ook een paard die wij gefokt hebben! Die komt bij jullie uit de buurt Noor en Heleen! :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:16

Lielle: balen dat je voorspelling uitkomt! Vervelend dat je nu later thuis bent, maar misschien is daar nog wel iets leuks te doen.
Mootje: leuke schoenen hoor!
Heleen & Margriet: wij hebben ook maar afgemeld voor vandaag. Er komt zo weer sneeuw aan en de wegen zijn al niet geweldig. Daarnaast hebben de paarden de hele week stilgestaan en willen we voor onszelf en anderen geen risico nemen. Het is niet fair tegenover de paarden om na een week stilstaan hard aan de bak te moeten omdat wij persé wedstrijd willen rijden en waarschijnlijk zouden ze hierna weer stilstaan. Tenzij de dooi echt doorzet.
Noor: dat wordt nog even geduld hebben dan! Balen zeg dat het allemaal zo lang duurt!
Corien: fijn dat Jack goed door de check-up kwam.
Mistid: stroomstoring is wel lastig met dit weer.
Evie: balen van je weekend!
Sim: _O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:18

Goedemorgen :)

Jammer dat Londen niet meer doorgaat Evie, maar wel begrijpelijk!
Vervelend Lielle :D hopen dat er iets leuks te doen is (vast wel) en hopen dat je een vlucht kan bemachtigen
Balen dat ze pas volgend jaar beginnen met heien Noor! Maar kan dat wel met vorst in de grond dan?

De storing duurde anderhalf uur, maar we hebben nog zo'n oude kachel in de woonkamer staan die op gas werkt, dus we hebben het gelukkig niet koud gehad.

Ik ga straks eindelijk weer rijden :D . Vanavond sinterklaas vieren met de familie van mijn moederskant, en daarna natuurlijk nog even stappen :D .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:23

nou, erg leuk was en is het niet. De landing op Minneapolis mislukte de eerste keer, en de tweede keer ging de landingsbaan dicht, net voor we on final approach waren. Uitgeweken naar een ander vliegveld, een half uur vliegen, en daar van vijf tot half negen zitten wachten op de bus die ons weer naar Minneapolis zou brengen. Daar ben ik net aangekomen, na vijf uur door een sneeuwstorm over een volkomen ondergesneeuwde snelweg met zo'n 50 km per uur te hebben gekacheld. Op een uitgestorven vliegveld een taxi gevonden en een hotel met vrije kamer (hubby was thuis op internet aan het zoeken voor me) en daar zit ik nu dus eindelijk. Vlucht naar A'dam is nu morgen/straks om 3 uur (23:00 bij jullie) en dan ben ik zondagochtend thuis.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:24

Goedemorgen :wave:

Noor: Stomme vraag misschien :+ Maar heet jou vriend R.. en staat hij ook wel eens op de markt in Purmerend met zijn kraam? Wel echt balen dat het allemaal zo lang duurt :(:)
Shanouk: Succes met de paardjes!
Evie: Jammer allemaal!! :(:)
Lielle: Wat een gedoe zeg... Zit je ook echt op te wachten als je lekker naar huis wilt :\

Ik spring maar eens onder de douche en dan ook naar 't paardenbeest en de stad in voor <:) inkopen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:07

Mogge,

@ Lielle wat een gedoe zeg..
@ Eef balen dat Londen niet door gaat.
@ Sim hilarisch topic..

Ik ga maar even naar de paarden. Heb gisteren op het vlakste gedeelte van de wei een cirkel sneeuwvrij gemaakt en ga daar maar even longeren in stap en met touwtje. Je moet toch wat....
Hier heeft het gelukkig niet gesneeuwd maar wel goed gevroren -6 zag ik..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 11:10

Goedemorgen, Het sneeuwt hier al weer -O-
Sim en Mistid _O-
Noor, Pfff Waarom moet het allemaal zo lang duren?
Heleen, Je kan het gratis terugsturen als het niet past, maar ik heb wel standaard voeten!
Lielle, Wat balen zeg! Hopelijk ben je inderdaad gewoon zondagmiddag weer thuis.
EB :(:) Balen dat je London trip is afgezegd en mama je niet naar de sinterklaas wil brengen.
Snoekiej, Werk ze vandaag! Hoe is bij jou de weg naar stal? Ik ga denk ik glibberen...
Vief, Veel plezier vandaag met shoppen!

Ik heb besloten dat ik vandaag maar 1x naar buiten ga en dan alles doe... Moet mijn esprit pakketje ophalen, paardje doen en boodschappen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:54

Ik ben de sneeuw nu ook hartstikke zat. Is wel leuk, zolang het maar in Oostenrijk ligt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:57

Wat balen zeg Noor dat het zo lang duurt met jullie huis. :(
Wat jammer dat Londen niet door gaat Evie! Maar het is ook geen doen nu denk ik nee..
Balen dat jij ook vast zit daar Lielle. Hopelijk kan je snel richting NL en is daar wel genoeg leuks te doen.
Zo Mootje, jij hebt flink schoenen ingekocht! :D
Wat jammer dat je je afgemeld hebt Sussie, maar wel begrijpelijk. Als ik zag hoeveel er bij jullie lag.
Hopelijk kan jij nog weg vanmiddag Margriet!
Succes met je drukke dagje Snoekiej.
Zal dat topic van Sim zo eens gaan bekijken.
Succes met rijden Mistid. Je moeder dus toch overgehaald? :P

Zo, ik heb gister top gesprongen! Ben echt zo tevreden. Kwam daar aan en dacht echt kk ut. Moet ik daar over heen. :') Het stond best aan de maat in vergelijking met de 1e selectie in Nijkerk en ik had stiekem daar op gerekend. Maar goed, niet zeuren en los rijden. Daar ging ik weer even mutsen wat een paar weigeringen op de oxer opleverde. Maar gelukkig was Sim er en die hielp me fijn. Daarna ging het wel redelijk goed. Dus toen de ring in. 1e 5 hindernissen gingen super, toen ging ze mij in het lijntje te hard. Dus nam ik haar na dat lijntje terug en tikte ze de balk van hindernis 8 (steiltje eraf). daarna weer goed verder. Mijn eigen schuld, want doordat ik haar terug nam kwam ze er te dicht onder. Dus 1 balkje. Maar ik ben dik tevreden, stonden goede brede oxers in. Dat had ik 3 maanden geleden niet gered. Dus ik ga lekker springen de komende tijd! Ze bleef nu ook niet 'hangen in de lucht' zoals eerder.. Ze springt nu eindelijk lekker door! :+:
Net even gauw naar club gegaan met d’r zodat ik nog kon rijden. 25 minuutjes lekker laag en los gereden, ze had wel beetje spierpijn! De rest van de dag mag ze lekker buiten lopen en morgen denk ik ook, want op zondag is alles in ons mooie dorpje dicht. ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:06

Zo nog wat sint aankopen gedaan!
Sann super gegaan dus! Goed voor je vertrouwen!

Nou Sussie ik heb nog wel gereden deze week, alleen niet meer gesprongen. Maar had vorig weekend al springwedstrijd, dus dat moet niet veel uitmaken. De weg er naar toe is ook constant snelweg, dus als het weer niet slechter word, gaan we er gewoon heen. :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:10

Het was gisteren bij ons ook goed te doen Margriet, waren ook bijna geen afmeldingen. Het is natuurlijk ook een selectie, dus wel een extra stimulans. Als ze geen sneeuw meer verwachten, net zoals bij ons gisteren, is het goed te doen. :) Succes alvast voor als je gaat!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:16

Hier komen alweer dikke vlokken naar beneden. Ik ben, als ik zo buiten kijk, blij dat ik afgemeld heb.

Sann: wat fijn dat Vero zo verbeterd is in het springen!
Margriet: wij hebben ook tot vanochtend getwijfeld om toch te gaan met Weltsieger. Als ik van de week nog had kunnen rijden was ik waarschijnlijk ook gegaan. Degene die het secretariaat doet op de wedstrijd waar wij zouden starten was alles behalve vriendelijk toen wij belden om af te melden. Wees blij dat we netjes afmelden. Er zijn er maar genoeg die gewoon niet op komen dagen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:22

Het sneeuwt hier nu ook, en nog best hard ook. :oo Ze hadden gezegd dat het droog zou blijven en zou gaan dooien.. Snap er nu de ballen niet meer van. :\
De meesten komen idd gewoon niet opdagen Sussie, dus wat dat betreft is het harstikke netjes dat je je afmeld. Geef je ook gelijk als ik zo hoor hoe het bij jullie is.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:03

nou je laat het afmelden wel bijna uit je hoofd als je zo behandeld wordt aan de telefoon. Als we ons inschrijven zijn we er eigenlijk ook altijd. Het komt maar heel zelden voor dat we afmelden en dat is dan meestal omdat er een paard niet goed loopt. Dit keer dus om een andere extremiteit. En als er een paard kreupel is dan melden we ook altijd meteen af. Het is dus niet zo dat we altijd van het laatste moment zijn.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:14

Sann: Lekker dat je zo fijn gesprongen hebt! En leuk dat Sim je nog even kon helpen :D
Margriet: Leuk overzichtje van W had je gemaakt :)

Mijn sinterklaasinkopen zijn gedaan, schoenen hebben een nieuwe hak en mijn horloge een nieuw batterijtje.. Was wel weer een hele missie, maar iedereen heeft straks een leuk cadeau :){ Nu maar gauw naar stal en dan naar mijn ouders. Mijn mama is vandaag al jarig dus even gezellig een heel weekendje daar :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:18

viefdepief schreef:
Noor: Stomme vraag misschien :+ Maar heet jou vriend R.. en staat hij ook wel eens op de markt in Purmerend met zijn kraam?

Geen stomme vraag, want dat is hem inderdaad! :D
Hoe weet jij dat nou weer??? Opa & oma zijn vaste klant? ;)
Hij belde net al stevig balend op dat het een groot drama is met al die opstuivende sneeuw ;(

Edit: het heeft hier echt keihard gesneeuwd!! Was dus met mijn moeder op stap en was geen pretje. We hebben meteen boodschappen gedaan, dus nu lekker binnen blijven! Alleen straks nog even bij de paarden kijken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:25

In één keer goed :))
Oma vindt hem erg aardig :D

Kan me voorstellen dat dat wel echt vervelend is..
Ik ga ook maar gauw, sneeuw komt er hier ook zo aan volgens buienradar..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:26

viefdepief schreef:
In één keer goed :))
Oma vindt hem erg aardig :D

Is ie ook ;) Wat een kleine wereld!

Ga maar gauw, want het is niet mis die sneeuwbui!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:27

pff wat een sneeuw zeg!!
moet zo alleen nog boodschappen met me vader doen.. dan kom ik de deur niet meer uit!

Scum je haalt de worden uit me mond, ben het nu al zat :(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:49

Het gaat hier ook echt goed door nu. :oo
Zo stom, als ik sneeuw wil ga ik wel op wintersport. Hebben net ook gauw de boodschappen gedaan en strooizout gehaald. Voordat dat op is. Wou zo de boel bij Vero voor gaan schoonmaken, maar hoorde op de radio dat er in Gelderland vanavond tot 10 cm lokaal kan vallen. Dus dan ga ik nog maar niet schoonmaken...