leuk doet me vriendin ook.. erg pittig..
als ik zo door die boeken blaader Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk doet me vriendin ook.. erg pittig..
als ik zo door die boeken blaader
Pittige studie, maar dan ben je straks ook wat 
Divoza had geen van de spullen die ik 'nodig had'. Uiteindelijk een vliegenfrontriem, staysound klei en Tacks widiakalkoenen gekocht
)

.
Ze zijn wel lang, maar niet zo zeer breed (qua omtrek). Is er niet iemand die op de stal wil passen? Zoals Noor op de stal van haar instructrice past?
anders worden ze idd erg snel vies..
wel balen dat het dan niet lukt! 
Dressuur liep redelijk alleen wat zuinig gepunt en stond 18de van de 45. Cross ging gisteren als een droom. Heb heerlijk rustig gereden (wilde graag controle na Maarsbergen
). Helaas zat ik bij hindernis 13 iets teveel te genieten en paard liep erlangs. Opnieuw aangereden en op naar de finish. Vlak voor de finish nog een verkeer pad opgereden waar ik pas na een halve minuut achter kwam
Omgekeerd en een minuut buiten de tijd gefinished. Springen vanmorgen was ook goed. Helaas een balkje op de laatste. Hij werd wat overenthousiast en kon kiezen tussen hem flink op de plaats trekken of door laten lopen en het foutje laten maken. Deed toch niet mee voor de prijzen, dus mooi het foutje laten maken. Daar leert hij uiteindelijk meer van dan hem op de rem trekken.
Nee mijn zadel ligt redelijk maar neit perfect en Het is gewoon een paard waar alles bij moet kloppen. Het lijkt een koude zak soms maar hij is eigenlijk heel gevoelig.
)
Thanks voor de tip!