[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 10:34

Goedemorgen :wave:

Daar ook zulk lekker weer? :D Ga zo eerst nog even douchen en dan lekker met Woll het bos in :)

Shanouk: Hahaha! Heb je het al uitgespeeld? ;) Fijn dat het paard braaf was :)
Kim: Hoe is het nu met Sofie?
Caroline: Vervelend dat hij zo stout was/is :=
Corien: Fijn dat de bulten al weer weg zijn :)

Ik was donderdag een beetje verdrietig... Vak waar ik bijlessen voor had gevolgd en gewoon heel veel tijd in had gestoken had ik terug gekregen.. Had een 4 #) Nogal een teleurstelling en heb besloten het niet eens nog een keer te gaan proberen. Is gewoon echt niks voor mij en denk niet dat als ik het nog een keer ga proberen het beter gaat.. Ga nu kijken of het nog mogelijk is om dit jaar nog wat te prutsen met andere vakken om van mijn minor een vrije minor te maken, maar geen idee of dat lukt. Moet allemaal via de examencommissie en dat is dus allemaal lastig en nog maar afwachten of het lukt :\ Om volgend jaar een hele nieuwe minor te moeten gaan kiezen is eigenlijk wel het laatste wat ik wil, dus baalde behoorlijk :( Al wel wat mailtjes voor gestuurd, maar nog niks over gehoord. Dus maandag maar eens wat mensen bellen. Geen idee dus wat ik a.s. week moet gaan volgen aan vakken :=
Vrijdag tentamen was ook niet echt wat, had donderdag echt nul motivatie om nog te gaan leren, dus die gaan we denk nog een keer over doen..

Daarna was het wel weer leuk :) Na het tentamen met een groep nog gezellig wat drankjes gedaan en toen naar de IKEA in Hengelo geweest. Joost had nog glazen voor de kroeg nodig, dus die gehaald en nog een verjaaarscadeautje voor een vriendin. Natuurlijk ook de lekker Zweedse ballen gegeten :9 en daarna naar Enschede. Op naar de schouwburg :Y) Zijn naar de toneelvoorstelling 'Bedgeheimen' geweest en 't was echt leuk :D Hierna de kroeg in geweest. Dus vrijdag was wel weer heel gezellig en toen ging het allemaal wel weer met me ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:14

@Snoekiej: Mooi dat ze braaf waren :) . Kan je niet een bedje op de hooizolder regelen ;) .
@Caroline: Heb last van hetzelfde probleem; Wo springt nu de pan uit door het frisse weer met haar conditie die steeds beter wordt en die 'uit-knop' is nooit meer te vinden :)) , gaan met die banaan denk Wo :P .
@Vief: :(:) Wat balen zeg van dat vak, al helemaal als je er zo enorm je best voor hebt gedaan :( . Hopelijk valt het te regelen dat je er een vrije minor van kan maken, zou wel een hoop schelen voor je. Ik ga voor je duimen!! En IKEA maakt altijd weer gelukkig ;) . En dat toneelstuk lijkt mij ook wel heel erg leuk :)) .

Het is echt schitterend weer, dus dat betekent natuurlijk nog even een ritje met Wootje :) .
Haar rechterachterbeen slinkt wel en is ook een heel stuk minder warm, heb haar voor de zekerheid op de Pees Compositum gezet. Maar even kijken wat het vandaag doet.

Zit hier nog even in mijn zondagse kleren lekker op de bank met een kop thee, zo maar even in actie komen ;) .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:18

Goedemorgen! Ik zit zelfs nog met mijn ochtendjas aan achter de computer, manlief slaapt nog :+

Jammer Vief, van die onvoldoende. Zo'n lastig vak dus?

Het is inderdaad lekker weer. Lekker voor een buitenrit. Ik ga nog even kijken wat ik vandaag ga doen. Ik heb wel de tijd om weer eens uitgebreid te dressuren. Ik moet me toch eens op de ZZ-L gaan focussen, aan de andere kant. Gister springparcours gehad, 2 dagen ervoor ook al gedressuurd. Buitenritje trekt toch wel aan... ;)

tientjeh

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:20

Morgen!

Balen vief, vooral omdat je er zoveel tijd en energie in gestoken had!

Ik ga zo met Undercover richting Bathmen, even daar door het bos rijden en wat hindernisjes van de cross meepakken. ( kan nog niet afkicken van het seizoen)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:26

Idd een vak wat me totaal niet ligt. Als ik van te voren geweten had dat ik zo'n vak zou krijgen had ik deze minor ook niet gekozen, maar de voorlichting was niet helemaal eerlijk :n

Lotte: Haha klopt :)) Altijd gezellig de IKEA :D
Fijn dat Wolin haar pootje alweer wat dunner is :) Veel plezier buiten!

Tientje: Leuk :) Ik ben gister tussen de Boekelohindernissen heen gereden (of nouja wat er nog van over is ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 11:28

vief: dat zijn altijd nog leuke dingen om te doen. Paard kan volgens mij ook nog niet afkicken van het hele cross gebeuren. Als hij zn springspullen om krijgt, word hij al helemaal hyper-de-pieper. ( en bathmen is vanaf ons maar 10 minuutjes rijden, dus helemaal ideaal)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 12:29

Goeiemorgen :wave:

Eerst ff een ego berichtje van mij.. :o Had gister voor het eerst sinds maanden weer een dressuurwedstrijd. 2e x L1 met Zetje. Gevoel was echt dramatisch; tegen de hand, niet aan een been, gewoon allemaal net niet. Krijg ik mijn punten; 194 en 200 en was gewoon 1e en 2e :+ Beeld is blijkbaar prima :D

@ vief: wat balen van dat vak zeg. Wat is het voor vak? Ik denk dat ik idd dezelfde keuze als jou had gemaakt en het niet nogmaals had geprobeerd.
Heb je met Woll in Boekelo buitengereden?

@ heleen: ZZ-L ambities dus :D Ik zou het gewoon een keer proberen. Vast ook een mega leerzame ervaring!

@ jantine: veel plezier in Bathmen, komt vast goed!

Ik ga zo weer aan de leer.. net terug uit Enschede, want moet weer aan de bak.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 13:52

Goedemiddag!
Ik ben vanmorgen op buitenrit geweest, was heel koud en heel mistig :+ Maar wel heel lekker gereden. We zijn naar het zandpad geweest om even lekker te galopperen en door de plassen te denderen :D Dat vond ze wel heel erg leuk.

Rowo: Gefeliciteerd :D
Vief: Wat balen zeg van dat vak :(:) Hopelijk kun je nog iets anders kiezen
Heleen: Ik zou het ZZ-L gewoon proberen als ik jou was. Misschien gaat het nog niet gelijk goed, maar je hebt dan als het goed is wel wat commentaar waar je mee aan de slag kunt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:12

Mandy: Wat netjes van je dressuur zeg +:)+
Had inderdaad in Boekelo buiten gereden. Kon de andere kant niet op omdat de weg was afgesloten voor de rally.. ;)

Anthea: Inderdaad koud en mistig buiten := Ik heb ook lekker buitengereden met een meisje op op endurance arabier. Woll had moeite om der bij te houden haha :D

10tje: Lekker gecrosst? :)

Ik ga me eens omkleden en naar een verjaardag :evaw:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 18:12

Goedenavond!
Ik ben pas weer net terug van stal, weer een hele dag bezig geweest! 's Ochtends gewerkt, toen even gegeten, en daarna nog een stukje naar buiten geweest met Vorstin en de staleigenaresse. Vorstin gedroeg zich echt als een 3jarige met dat andere paard erbij, lekker plakken :D Op de terugweg werd ze eindelijk weer een beetje wakker, het drafje werd weer een galopje :P

Nee Vief, ik heb sinds vrijdag niet meer gespeeld :P Balen van je tentamen zeg :(:)
Fijn dat het met Wolin's been wat beter gaat Lotte! Een bedje lijkt me wel een strak plan :P
Veel plezier Tientjeh!
Gefeliciteerd met je punten Rowo! Liever hoog als je laag verwacht dan andersom toch :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 19:21

Vief: Balen zeg van dat vak.

ik ben weer terug uit België van de laatste cross van het seizoen. Was een mooie cross die dik aan de maat stond (met een afsprong die tot mn kruin kwam...).
Helaas een kleine miscommunicatie op 1 waardoor we langs de hindernis gingen inplaats van erover heen. Verder liep hij netjes rond.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 19:33

Goede avond

Vief balen meid!! zware domper als je er idd zo veel aan gewerkt hebt!
Rowo super toch zo'n wedstrijd ;)
Snoek leuk dat je op stal kan werken :) fijn dat je een rondje buiten gereden hebt!
PB netjes toch :) geen foto's?

Hier mijn flimpje van gister. zijn me 2 rondjes.
MEt me nieuwe tenue :o

http://www.youtube.com/v/2zabjHMuhmo

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:19

Goeieavond!!

@PB: Lekker dat je goed bent rond gegaan, goeie afsluiter van het seizoen ;) !!
@Mandy: Mooie punten hoor :j , jammer dat je voor je gevoel niet zo lekker hebt gereden..
@Anthea: Lekker hoor zo'n buitenrit, had Wolin ook wel goed gedaan :D .
@Corien: Balen van die balkjes en dat ie stopt! Mooie set hoor!!

Ik loop al heel de dag met enorme hoofdpijn :\ , heb ook maar één dag vrij en ga dan 5 dagen op de OK staan, dus het is echt aanpoten, net 8 diensten achter elkaar gehad!! Ik heb vandaag dus geleefd op paracetamolletjes en Ibuprofen. Wolin maar aan de longe gegooid ipv een buitenritje. Vanwege haar been heb ik het rustig aan gedaan deze week, maar wel laten lopen. Haar been was eigenlijk niet meer dik en ook niet warm vandaag, dus wilde haar voorzichtig wat laten lopen aan de longe en dan morgen kijken hoe het been eruit ziet.

Nou... ik heb letterlijk gepaardskiet vandaag :o .. De longeerbak is kapot (bedrading of het doek ofso... geen idee, we mochten in ieder geval niet meer longeren :o ), dus we mogen longeren in de 20 x 40 bak. Prima.. My god, wat ging Wolin af :oo !! Ik heb echt gehangen := , heb haar twee keer los moeten laten..
Bokken, springen, steigeren, weer springen met 4 benen de lucht in, bok bok bok. Was blij dat ik handschoenen aan had, maar de volgende keer doe ik toch ook wel een hoofdstel om. Alsof ze 'getemd' werd was ze aan het springen, in de bochten ging ze zowat te hard voor haar eigen benen.. 8)7
Haar conditie is echt een heel stuk verbetert, dus weinig doen kan gewoon niet meer bij haar :n . Ze zweette echt totaal niet na deze wilde uitspattingen, zelfs niet nazweten, je ziet alleen wat aderen.

Als het been morgen gewoon weer dun is en niet warm, ga ik er wel weer op.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 08-11-09 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:22

Tijdje niet geweest, wel steeds beetje meegelezen. Best druk op het werk en ook 's avonds weer genoeg te doen. Vorige week na Barchem was ik behoorlijk teleurgesteld, achteraf is het mindere gevoel misschien te verklaren doordat Fari een ontstoken had. Ze at erg slecht en had een verdikte en pijnlijke bovenkaak. Ze heeft nu 5 dagen AB gehad en lijkt nu goed te gaan. Met Bop gaat het verder prima al wordt ie wel een beetje ondeugend, vandaag ging gelukkig weer iets beter. En Zappa is weer de oude vertrouwde bijdehandte AJ Kwak :D Erg vrolijk en goed te pas. Ik hoop hem zaterdag weer voor het eerst te starten al vrees ik dat ie dan ADHD zal zijn.

Vief; wat ontzettend balen zeg, wat voor vak is het dan, dat het zo moeilijk is?
PB; jammer van de miscommunicatie, nu weer een paar maand wachten tot de volgende SGW..
Lotte; fijn dat het met Wolin's been weer beter lijkt te gaan, hopelijk zet dit zich zo door!
Anthea; lekker hoor beetje boscrossen :D
Jantine; hoe was het in Batmen?
Corien; je lijkt vooral in het 1e parcours wat ritme te missen. Leek mij niet echt een fijn parcours?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:25

Fari had een onstoken.. kies? Sneu dat ze niet lekker in haar vel zat, gelukkig doet AB vaak wonderen :j . Ben benieuwd hoe Zappa het doet!!

Zo te merken had Wo geen last van haar achterbeen nee :o .. maarja.. als ze wil, dan gaat ze, moet haar vaak wel tegen zichzelf beschermen :) .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:29

@ pb: waar was je geweest en welke klasse startte je? Iig een fijn gevoel het seizoen afgesloten dus, ook niet onbelangrijk :D

@ corien: leuk filmpje. Maar het lijkt alsof je meer mag galopperen en meer ritme mag hebben? Niet echt een mooi B parcours trouwens :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:40

Mooie outfit Corien.
Ik ga mee met Rowo en Malloesje. Je mist een ritme (zal ook wel weer wennen zijn in een binnenbak en het parcours is ook niet echt vriendelijk qua lijnen) waardoor je vaak te dicht bij de sprong komt. Zonde want dat kost je balken. Meer galopperen van achter uit.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:47

Lotte; ik las je verhaaltje van vandaag te laat, ze was dus frips aan de bips? :D Gelukkig gaat het iig weer beter. Fari had idd een ontstoken kies, ben er maandag direct mee naar de kliniek gegaan. Het moet niet terugkomen want dan moet de kies eruit onder volledige narcose :\

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:48

goeieavond

Net mijn 1e indoordressuur gehad van dit winterseizoen. Er is nog aardig wat werk aan de winkel. Inrijden ging superfijn maar ik kom de ring in en overal spoken. Kon er wel om lachen 175 punten. Het is normaal een hele moeilijke bak dus ik verwachtte er al niet veel van.
Komende weken maar even serieus aan de bak. 1 voordeel van werkloos zijn is dat ik alle tijd heb om te trainen dus ga er maar even gebruik van maken...

@malloesje balen van de ontstoken kies?
@corien jammer van de foutjes. Misschien een paar keer achter elkaar starten voor ritme op te doen. Ga ik volgende week ook doen
@ WL leuke he die energiebommetjes. Ik had vandaag ook een fris paard mee op CC ondanks dat ik vanmorgen ook even hard gereden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:55

malloesje schreef:
Lotte; ik las je verhaaltje van vandaag te laat, ze was dus frips aan de bips? :D Gelukkig gaat het iig weer beter. Fari had idd een ontstoken kies, ben er maandag direct mee naar de kliniek gegaan. Het moet niet terugkomen want dan moet de kies eruit onder volledige narcose :\

Oei :\ .. Hopen dat het niet terug komt!! Heeft ze dit al eerder gehad? Paarden kunnen er goed naar van zijn :(:) .

Wo was inderdaad frips aan de bips :P , niet te zuuunig ook :o .

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 20:58

Nee ze heeft het nog niet eerder gehad en ik was er ook mooi op tijd bij. Het kwam omdat Mandy (en later ik ook) zag dat ze ontzettend raar aan het eten was, toen beetje kijken en voelen en maandag was het nog veel erger.

Caroline; jammer dat het wat minder ging. het zal de tijd van het jaar wel zijn dat de paarden zo frips zijn. Hopelijk gaat het volgende keer beter!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 21:05

Mandy: Was in Mol geweest. Startte in L reeks, wat M is bij ons. Was blij dat ik geen Z startte daar. Hindernis 3 was al een fikse coffin met stromend water :+

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 21:09

Dat klinkt aardig heftig PB. Zijn de crossen daar verder vergelijkbaar met NL?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 21:11

Wisselt nogal. Over het algemeen is het redelijk vergelijkbaar. MOet eerlijk zeggen dat ik liever in België rijd. Vaak wat bredere paden en minder bospadgepriegel. Ook zijn ze er net iets relaxter.
Springparcours is over het algemeen niet al te heftig.

Corien: Had het idee dat Jackson niet echt aan het been was. Je geeft been, maar dan komt er te weinig.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 21:14