Daar ook zulk lekker weer?
Ga zo eerst nog even douchen en dan lekker met Woll het bos in 
Shanouk: Hahaha! Heb je het al uitgespeeld?
Fijn dat het paard braaf was 
Kim: Hoe is het nu met Sofie?
Caroline: Vervelend dat hij zo stout was/is

Corien: Fijn dat de bulten al weer weg zijn

Ik was donderdag een beetje verdrietig... Vak waar ik bijlessen voor had gevolgd en gewoon heel veel tijd in had gestoken had ik terug gekregen.. Had een 4
Nogal een teleurstelling en heb besloten het niet eens nog een keer te gaan proberen. Is gewoon echt niks voor mij en denk niet dat als ik het nog een keer ga proberen het beter gaat.. Ga nu kijken of het nog mogelijk is om dit jaar nog wat te prutsen met andere vakken om van mijn minor een vrije minor te maken, maar geen idee of dat lukt. Moet allemaal via de examencommissie en dat is dus allemaal lastig en nog maar afwachten of het lukt
Om volgend jaar een hele nieuwe minor te moeten gaan kiezen is eigenlijk wel het laatste wat ik wil, dus baalde behoorlijk
Al wel wat mailtjes voor gestuurd, maar nog niks over gehoord. Dus maandag maar eens wat mensen bellen. Geen idee dus wat ik a.s. week moet gaan volgen aan vakken 
Vrijdag tentamen was ook niet echt wat, had donderdag echt nul motivatie om nog te gaan leren, dus die gaan we denk nog een keer over doen..
Daarna was het wel weer leuk
Na het tentamen met een groep nog gezellig wat drankjes gedaan en toen naar de IKEA in Hengelo geweest. Joost had nog glazen voor de kroeg nodig, dus die gehaald en nog een verjaaarscadeautje voor een vriendin. Natuurlijk ook de lekker Zweedse ballen gegeten
en daarna naar Enschede. Op naar de schouwburg
Zijn naar de toneelvoorstelling 'Bedgeheimen' geweest en 't was echt leuk
Hierna de kroeg in geweest. Dus vrijdag was wel weer heel gezellig en toen ging het allemaal wel weer met me
, gaan met die banaan denk Wo
.
Wat balen zeg van dat vak, al helemaal als je er zo enorm je best voor hebt gedaan

Had gister voor het eerst sinds maanden weer een dressuurwedstrijd. 2e x L1 met Zetje. Gevoel was echt dramatisch; tegen de hand, niet aan een been, gewoon allemaal net niet. Krijg ik mijn punten; 194 en 200 en was gewoon 1e en 2e
, jammer dat je voor je gevoel niet zo lekker hebt gereden..
!! Ik heb echt gehangen