zo heb je luxe van 2 paarden en zo heb je niks
de mensen bij wie de vos nu op stal staat, zijn helemaal verliefd op hem
ze hebben zelfs een trailer gekocht, en de kinderen kunnen gewoon bij hem in de stal stoeien
wel ontzettend leuk nieuws (voor mij natuurlijk niet, want de kans dat ik hem ooit nog ga rijden wordt steeds kleiner
)
Was mn eerste L-SGW en die won ik, dat vond ik toch wel erg leuk, dat vergeet je ook niet..
Wel even voor foto's zorgen
De moed zakte me in mijn schoenen! Het was nog maar mijn 3e Z wedstrijd! En had wel al 2 winstpunten! Maar ja dan nog. Maar goed inspringen ging lekker dus kreeg er al wat meer vertrouwen in! Wat jammer was dat ik op hindernis 1 al een balkje had op een mini steiltje maar goed verder wel lekker gereden maar nog een balk! Dus al 8 strafpunten. De beste 21 mochten meedoen aan de 2e manche en ik ook! Dus de 2e manche verkend en schrok ik weer! hindernis 1 was een oxxer waar je u tegen zegt! En ik had maar een kleine D dus voor hem was het wel wat moeilijk! Maar goed gewoon weer in gaan springen, sprong weer lekker. Dus ik werd opgeroepen en ik denk nog 1 keer die oxxer. Ik ging er op af maar hij kwam niet uit dus sprong hij veel te vroeg! Dus ik werd echt gelanceerd! En daar lag ik! En weg was de pony! En weer werd ik opgeroepen! Stress stress stress. Pony was nog steeds aan het racen. Toen bedacht mijn zus om er voor te springen! Nou die werd nog een stukje verder gesleept. Dus ik snel alles goed doen en weer werd ik omgeroepen. Als ik nu niet kwam was uitgesloten van verdere deelname. Dus ik erop en naar de andere bak. Maar ja iedereen stond nog bij het inspringen die met mij mee waren. En Admiraal wou nooit de ring in! Dus stond ik daar met een steigerende pony. Gelukkig kreeg hij door dat het echt moest en was ik net op tijd binnen! Nou ja geen goede voorbereiding maar toch maar 1 balk! Die pony stopt nooit! Dus 12 strafpunten! Maar de 1e manche was er maar 1 foutloos! Dus was nog 8e! Maar ja natuurlijk waren er maar 7 prijzen!!
Super dat je dan nog zo goed hebt gesprongen!!!
!
Bitwise heeft een popcornmachine gekregen! Best grappig.