ach ja zo heb ik de hele zomer gezeten zo heb je luxe van 2 paarden en zo heb je niks
de mensen bij wie de vos nu op stal staat, zijn helemaal verliefd op hem ze hebben zelfs een trailer gekocht, en de kinderen kunnen gewoon bij hem in de stal stoeien wel ontzettend leuk nieuws (voor mij natuurlijk niet, want de kans dat ik hem ooit nog ga rijden wordt steeds kleiner )
Leuk dat ze zo enthousiast zijn over de vos BT, maar wel jammer dat je hem waarschijnlijk niet meer kunt rijden..
Over die leukste/mooiste wedstrijden enzo, SGW Maarsbergen dit jaar was bij mij ook erg geslaagd! Was mn eerste L-SGW en die won ik, dat vond ik toch wel erg leuk, dat vergeet je ook niet..
ik wilde net zeggen...die raadsels doen het goed!! ik doe er zelf alleen niet echt aan mee, maar wil het nu wel eens proberen(ben nog steeds een btje depri van die vorige ) of vanavond Online het nationaal dictee volgen..
ik ga ook maar es naar huis, heb het wel weer gezien op kantoor voor vandaag...gek is dat, soms heb je het een paar dagen heel druk en vandaag had ik niet veel te doen. Nou ja, dat zal wel veranderen als ik mijn eigen cliënten krijg...
Ok mijn mooiste wedstrijd! Zeker niet mijn beste! Dat was de laatste wedstrijd met Admiraal --> NK indoor in 2003. Z pony's. Ik wist dat het mijn laatste wedstrijd met hem zou worden en wou extra goed mijn best doen! Maar ja kom ik daar aan en daar staat een parcours! De moed zakte me in mijn schoenen! Het was nog maar mijn 3e Z wedstrijd! En had wel al 2 winstpunten! Maar ja dan nog. Maar goed inspringen ging lekker dus kreeg er al wat meer vertrouwen in! Wat jammer was dat ik op hindernis 1 al een balkje had op een mini steiltje maar goed verder wel lekker gereden maar nog een balk! Dus al 8 strafpunten. De beste 21 mochten meedoen aan de 2e manche en ik ook! Dus de 2e manche verkend en schrok ik weer! hindernis 1 was een oxxer waar je u tegen zegt! En ik had maar een kleine D dus voor hem was het wel wat moeilijk! Maar goed gewoon weer in gaan springen, sprong weer lekker. Dus ik werd opgeroepen en ik denk nog 1 keer die oxxer. Ik ging er op af maar hij kwam niet uit dus sprong hij veel te vroeg! Dus ik werd echt gelanceerd! En daar lag ik! En weg was de pony! En weer werd ik opgeroepen! Stress stress stress. Pony was nog steeds aan het racen. Toen bedacht mijn zus om er voor te springen! Nou die werd nog een stukje verder gesleept. Dus ik snel alles goed doen en weer werd ik omgeroepen. Als ik nu niet kwam was uitgesloten van verdere deelname. Dus ik erop en naar de andere bak. Maar ja iedereen stond nog bij het inspringen die met mij mee waren. En Admiraal wou nooit de ring in! Dus stond ik daar met een steigerende pony. Gelukkig kreeg hij door dat het echt moest en was ik net op tijd binnen! Nou ja geen goede voorbereiding maar toch maar 1 balk! Die pony stopt nooit! Dus 12 strafpunten! Maar de 1e manche was er maar 1 foutloos! Dus was nog 8e! Maar ja natuurlijk waren er maar 7 prijzen!!
heavy MM netjes dat je toch nog 8e bent geworden! mijn NK was ook om niet te vergeten!! maar dat gewoon omdat ze zo geweldig sprong (en dat voor zo''n oudje met zwaargewicht op haar rug ) toch nog 3e van Nederland
Ik denk dat NK's sowieso niet zo snel vergeten worden Wat een verhaal MM, net erafgevallen en dan meteen de ring in ! Maar toch goed dat je nog 8e was!
de dag ervoor ging ik door mijn rug en heb ik de hele dag op bed gelegen, de volgende dag toch stug naar Ermelo, lekker pijn lijden in die auto eerst 4-tal (Z) met mijn bodyprotector aan ik verging van de pijn...maar gewoon doorgaan smiddags ook nog springen, helaas sprong mijn pony in de 1e van de dubbel een niveau lager, de balk nam hij mee en in de landing trok ik hem weg, maja mijn rug kreeg opnieuw een opdonder ...uiteindelijk het parcours verder foutloos gesprongen...dus daar was ik wel weer blij
Ik moet vanavond weg, onze nieuwe (lees 2ehandse) weidesleep ophalen in Lunteren. Maar ik neem het dictee wel op, en als ik tijd heb dan ga ik het ook doen.
Met kerstmis gaan we op kerstavond naar de verjaardag van mijn moeder. Eerste kerstdag is dit jaar mijn zus aan de beurt met koken. En tweede kerstdag gaan we naar de ouders van Bitwise eten. Verder hoop ik dat het dan fatsoenlijk weer is, want dan krijg ik gruwelijk veel zin om in Ysselsteyn te gaan (cross)bosritten.
Frits Nijskens ben ik wel fan van. Daar heb ik mijn jurycursus van gehad. Ik vond hem dat heel fijn doen. Heb ook een paar keer bij hem geschreven op internationale dressuurwedstrijden.
Marieke, herkenbaar;). Ik durf Ienie tegenwoordig nog niet eens meer buiten te doen de dag voor een wedstrijd, en dan nog is er weer iets aan de hand. Maar wel zooo lekker als je er dan eindelijk weer op mag rijden. Enneh, ik wil een foto van jou in die galajurk zien
Kerstpakket kennen ze bij ons niet. We krijgen een fles wijn en die moeten we ergens gaan halen wat ook nog flink wat kilometers om rijden is. Bitwise heeft een popcornmachine gekregen! Best grappig.
Ik heb net helemaal uit zitten rekenen hoeveelste ik sta met de selectie voor het springen, dressuur was niet zo moeilijk, daarbij sta ik voorlopig eerste Maar ik sta dus 8e zie ik net dat er 7 door mogen
@ Andrea, veel plezier bij je laatste verenigingsles
Balen vief dat je met springen 8e staat en er 7 doormogen.. Zijn alle wedstrijden al geweest voor de selectie? Anders hopen dat er iemand op vakantie ofzo is dan