Ik vind ze lang niet slecht hoor.
Vind hem niet speciaal groot uit zien maar denk dat jij mss niet heel groot bent
. Vind hem wel stoer
Hij ziet er wel gelukkig uit tijdens de cross
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vind hem wel stoer
Hij ziet er wel gelukkig uit tijdens de cross
. Als hij zo uit stilstand springt zit iedereen wel beetje raar
. Het valt echt wel mee!
hij gaat er niet bij zijn want er zitten er verschillende bij die ook goed zijn in dressuur en de zijnen helaas (nog) niet.
En die sprong waar je niet mee bent, iedereen heeft dat wel eens meegemaakt hoor.
maar inderdaad ze zijn zeker niet schrikwekkend, gewoon de perfecte "oh oliebol ie gaat toch nog" illustratie. Wordt sowieso beter als hij wat meer routine heeft en jij ook. Gewoon lekker blijven oefenen. Hij lijkt het in elk geval wel plezant te vinden en hij moet een groot hart hebben als hij zo vanuit stilstand afgaat!
mooi te zien dat ik persé een mooie 2 galoppassen wou rijden ipv 2,5/3. Deed ie flink, met een happy baasje tot gevolg. Zijn toot is trouwens ook gigantisch enthousiast. Ik kijk vooral zorgelijk op het stuk door het slijk naast de mais. Wou dicht langs de paaltjes blijven om wat betere bodem te hebben maar had schrik van mijn teen achter een paal te haken

Varekaj schreef:Heb je interesse om Lion mee te starten Antonius
Maar vind dat altijd wel leuk om te zien wie mag gaan en om dan achteraf zo beetje in de gaten te houden hoe ver die paarden nog doorgroeien...
Vind dat altijd zo leuk om een planning op te maken...
Ik rij nog Anzegem en Merksplas met Fi maar voor de rest denk ik voor nieuwjaar nergens te starten. Ny staat nu sowieso voor 6 weken op de wei, volledige rust, dus tegen dat zij nadien terug in conditie staat zal het al nieuwjaar zijn.
ik verlang tot ik eindelijk eens terug op wedstrijd kan gaan en liefst op jumping. Ik mis het springen zo. Gisteren per toeval een sprongetjes genomen metzijn dressuur zadel:') ze was flink.
Ik hoop echt nog vervoer te vinden...
En dan is het huldiging op galabal van de wvur.
Dat maak je toch niet ieder jaar mee haha.