[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:18

@ bianca, nu 100 proeven en even veel wp. Nog paar keer en dan met maandje l2.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:22

Goeiemiddag,
Ik ben nog steeds niet helemaal fit. Vanaf donderdagavond eigenlijk al niet. Gisteren heb ik niet gereden, maar vandaag maar weer even in de buitenbak gereden. Op Vorstin heb ik verder geen reacties gehad, lastig. Ik weet niet waar het echt aan ligt, mijn advertentie leek me wel aardig, misschien is ze toch te duur? Eigenlijk wil ik haar wel graag snel kwijt, ik heb weinig zin om er nog lang tegenaan te hikken..

Leuk dat je moeder heeft gestart Mister T
Lekker dat je er misschien weer 2 verkocht hebt Lau
Snel gegaan hoor Bianca
Gefeliciteerd Weule
Gefeliciteerd met je winstpunten Danielle

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:44

Snoek, Als mensen echt geinteresseerd zijn bellen ze wel hoor. Ik heb mijn paard ook voor een hele hoop minder geld aan iemand verkocht die toch belde om te vragen wat er mogelijk was :j Ik vind het juist een sterke advertentie!
Mooie punten, Bianca!
Danielle ook weer twee winstpunten erbij :)
Mendy, flink doorgestapt dus!

Ik ben pas net gedouched :o Ga zo nog uit eten!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:51

Ik vind ook dat je een mooie advertentie hebt hoor Snoek! Maar snap wel dat je haar liever voor iets minder weg doet dan haar nog een poos hebben, stalling, etc tikt toch ook altijd wel flink aan..

Mootje: Wat een mooie foto's heb je gemaakt :D En leuk dat je nog uit eten gaat? Heb je een date :D?
Laura: Hopelijk zijn de mensen oprecht geïnteresseerd!
Joki: Wat balen van je eerste rondje :(:)
Danielle: Weer 2 puntjes erbij dus!

Ik ga zondag weer voor het eerst van start, ben je voor niks M1 want begint dus mooi om 9 uur met het M1.. Beetje balen, zeker ook vervelend voor mijn mama die taxi speelt en eerst al 3 kwartier in de auto zit om naar Enschede te komen. Zal een vroegertje worden want Woll de avond ervoor wassen heeft toch geen zin.. Vraag me nu al af waarom ik het ook al weer wilde :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:54

Vief, Was het maar zo'n feest :') Met wat vriendinnetjes naar Sumo!
Balen dat ze beginnen met het M1. Mijn oude vereniging wisselde ook altijd de beginnende klasse, om zo iedereen een keer vroeg en laat te laten starten!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:56

Als je straks met dikke punten thuiskomt, weet je weer waarvoor je het doet Vief :P Balen idd dat je al zo vroeg moet. Een voordeel is iig wel dat je al vroeg klaar bent, en de rest van je dag nog hebt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:58

Oowja.. Dat was ook zo! Ook gezellig natuurlijk :D
Tsjaa.. Ik vind het maar stom, heb je je voor niks door al die klasses geworsteld -O- :+ Dat laatste is zeker zo Shanouk, dat eerste zou ik momenteel een wonder vinden ;)

Vandaag ook nog even naar de opfok gebeld omdat ik een vraag over de factuur had en ze waren heel positief over GG. Hij gedroeg zicht nog steeds voorbeeldig :D Voor de hoefsmid hadden ze hem vorige week nog even uit het klasje gehaald en hij was heel braaf geweest. Toch wel fijn :)!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:01

viefdepief schreef:
Ik ga zondag weer voor het eerst van start, ben je voor niks M1 want begint dus mooi om 9 uur met het M1..

haha...dat had ik ook de dag na het eventingfeest.... :P Dat had ik niet echt handig gepland dus....want nu moest ik toch op tijd weg en kon ik ook niet meer mee de stad in.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:26

Even een korte ego post!
Freggle-edge en ik hebben even een rondje strand gemaakt!
Heerlijk!!!!

Lees vanavond wel weer even bij nu ga ik snel naar mijn ouders om te kaas fonduen

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:27

Ik krijg een error als ik het filmpje af wil spelen..

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:42

Mootje schreef:
Eef, dat voornemen kan natuurlijk ook voor 2012 al gelden hè :P

Eerst moet er nog een veulen uit en Flip wil ik eerst in (laten) rijden en als het L ofzo loopt verkopen. Anders kom je er helemaal niet vanaf. Als Wendel goed haar best gaat doen mag ze wel blijven, wil haar nog wel een kans geven.
Jammie! Altijd lekker eten bij Sumo. Mooie foto's heb je gemaakt, vooral de laatste.

Lau, waren de klanten positief?
Snoek, jammer dat het verkopen niet wilt lukken. Je bent niet de enige vrees ik..
Hele mooie punten Jeroen!
Bianca, gefeliciteerd. Super hoor, en dat met zo'n jong paard.
Daan, ook gefeliciteerd met je punten.
Vief, dat wordt vroeg op!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:43

Leuke filmpjes dames! Mel, wat een prethoofd :))
Beli, veel plezier met kaasfonduen :9

Ik sta ook op het punt om weg te gaan. Fijne avond!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:58

Gefeliciteerd Bianca! Op naar het Z dus, je had niet door dat ik in die vrachtwagen zat of wel. :P
Ook super van Dienke!!
Lekker naar het strand zeg, mooie filmpjes. :)
Wat zuur Snoek, vind je advertentie sterk. Je moet het er ook bij vermelden anders haken de kopers daarna wel af. Zo had ik dat met paard met OCD, was er niet bij vermeld en heb toen daarvoor bijna 2 uur in de auto gezeten enkele reis. Hopelijk vind je snel een koper..
Fijne avond Mo!
Dat wordt een vroegertje Vief, maar zal hem vast waard zijn. :)

Ben hier weer terug van dressuur cc. Ging echt lekker!! Nog wel 2 grove fouten in 1 proef omdat meneer een ander paard interessanter vond dan zijn baasje. Maar hij was weer snel bij de les en het ging echt fijn. Had wel goede punten verwacht dus. Die kreeg ik gelukkig ook, had 194 en 195!! Nog een prijs ook. Was zo blij, eindelijk kwam mijn gevoel eens overeen met de punten. Baalde stiekem ook wel van die fouten anders had ik waarschijnlijk 4 wp gehad, maar goed nu 3. Moet er nog 1-tje en dan mag ik L2! Volgende week weer dressuur cc staan, als ik die wp dan haal geef ik mezelf een afmelding voor dressuurcc in februari cadeau. :D
Kreeg nog de vraag of What een fries was, daar heb ik wel even goed om moeten lachen. ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:00

Zo, dat zijn mooie resultaten bij Blingh en bij Bianca! Gefeliciteerd.
Mootje: ik zat al te kijken naar die tweede foto: is het mist of is het lange sluitertijd. Mooi gedaan hoor. Erg leuk. En die eerste? Heel klein diafragma (groot getal)? Erg leuk. Ik doe eigenlijk niets creatiefs meer met m'n camera's: alleen crossfoto's. Toch jammer -O- .
Maar ik ben vanmiddag nog wel met het Giga-monster naar het bos geweest *\o/* . Ze was gelukkig niet zo hyper als vorige keer. Heerlijk gereden.
En vanochtend Qira en Quinty bezocht. Zien er goed uit. Wel ernstige snotneuzen, maar dat hou je toch niet tegen met zo'n groep jong spul. Qira glom je tegemoet :D . Daarna koffie leuten bij mijn ouders. M'n vader is 75 geworden en toen dus snel naar huis: Giga opgehaald en weer naar mijn ouders om te rijden. Tussendoor nog een kat onder de douche gezet: hij zat helemaal onder de modder/mest/poep, ik weet niet wat, maar het was vreselijk. Gelukkig is hij gek en vond hij het niet erg om onder de douche te moeten. Ook het afdrogen daarna ging heel gemakkelijk _O- .

Zo, nu snel voeren en dan zelf eten :evaw: .

Edit: Sannn ook gefeliciteerd met je mooie resultaat!

Edit 2: zie dat ik opeens heel veel gemist heb. lees straks wel bij..........

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 20:08

komen nette punten voorbij. Gefeliciteerd en ook met de prijsjes
mootje ja heb lekker door gelopen maar toch met de honden sta je soms wel stil. net na de helft kwam mama erbij met de andere 2 (zijn de oudjes die kunnen niet zo ver lopen) en tja dat loopt meteen nog langzamer dus het kan nog sneller.
verder een lekker strandritje voorbij zien komen. heb ik ook zo'n zin in. maar moet nog even wachten tot 11 mei dan gaan we weer strandweekendje weg

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:23

Die eerste was f/22 en 25 seconden geloof ik. Het was toen al pikkedonker en had geen filter over mijn lens.
Sannn, Wat een toppers!! What een Fries :+
Lelie, dat verhaal van je poezel :')

Ik zit in de trein... Jeugdsentiment aangezien ik vroeger alles met de trein deed! Moeder werkt bij ns en had dus vrij reizen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:23

Sannnn schreef:
Gefeliciteerd Bianca! Op naar het Z dus, je had niet door dat ik in die vrachtwagen zat of wel. :P

had 194 en 195!! Nog een prijs ook. Baalde stiekem ook wel van die fouten anders had ik waarschijnlijk 4 wp gehad, maar goed nu 3. Kreeg nog de vraag of What een fries was, daar heb ik wel even goed om moeten lachen. ;)

Ik had je idd niet verwacht, maar herkende je wagentje wel gelijk door de kleur !!, dus snel zwaaien.... :wave: keek alleen idd ff snel of je bijrijder of bestuurder was... :P was je ook in Rhenen?? of elders ??
Die punten zijn mooi, zo had ik nu ook al twee punten vergooid door een volte (181-2 en 195 -2) maar goed, nu evengoed 11 dus ik kan over. Komt bij jou ook wel snel.
What een Fries ??? :? ze zijn niet wijs........ :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:25

@ Snoekiej kan mij voorstellen dat wanneer je heb besloten haar te verkopen dat je het ook wat sneller wordt. Het is gewoon lastig nu om te verkopen want er staat zoveel te koop

Ik lees allemaal goede uitslagen. Top!
Ik wil ook weer op cc maar zie het in elk geval niet deze maand gebeuren. Laatste wedstrijd was Sgw Bathmen en als ik de uitslagen lees wil ik ook weer...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:25

Danielle: ook mooi gedaan toch.
Beli en FE hebben heerlijk op het strand gereden. Oh, dat is toch ook wel gaaf hoor. Maar het is zo ver weg :Y) . Giga vond het bewegende water wel doodeng, maar het strand zelf vond ze geweldig. Beestjes hebben eten en ik krijg zo frietjes met kip en bonensalade :9 .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 20:30

Nee, zei het verkeerd. Ze vroeg of What kruizing met een Fries was. Geen fries zelf dus. Maar alsnog vond ik het een goede grap. :D
Was inderdaad ook naar Rhenen toe. Zag je al zo kijken, daarom viel je me op haha.
Waar moet je heen treinen dan Mo? Hopelijk rijden ze op tijd voor je!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:16

Kris goed gedaan zeg! Gefeliciteerd!
Dat is lief van je moeder zeg MM.
Itsme mooi dat je tevreden bent.
Balen joki dat je rondje bb niet goed ging.
Wel netjes dan van scene.
Sannn mooie laarzen! Wat voor merk is dat?
Wauw mootje mooie foto's!
Weule zo dat zijn mooie punten!
Danielle gefeliciteerd met je 2 wps erbij.
Beli heerlijk zo op het strand! Lekker uitwaaien.
Pfff vief dat is dan idd vroeg op.
Haha Sannn moest je niet lachen? Gefeliciteerd met je mooie punten!

Morgen ga ik iets leuks doen! :D Ben nu al zenuwachtig en hyper tegelijk. :):) :)) Morgen horen jullie meer. ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 21:43

san ik krijg ook vaak de vraag of ol een fries is. Nou weet niet hoor maar daar lijkt hij toch echt niet op.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:47

Lees hier heel wat goede punten, gaaf! Hier gaat het minder heb al sinds maandag niet meer gereden, mijn rug werkt bepaald niet mee :x

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:01

Ziet er heerlijk uit Beli
Fijne avond Mootje!
Gefeliciteerd met je punten San, super :D!!
Jij ook weer een productief dagje gehad dus Leliaardje
Spannend Margriet, succes!
Balen dat het met je rug nog steeds niet goed gaat Lielle :\

Ik heb even aan de advertentie geknutseld met wat hulp, denk dat ie er toch nog beter van is geworden :)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:04

Goedenavond!

Ik loop erg achter zeg..... Nu dan toch echt even 10 pagina's bijlezen want anders komt het er weer niet van.

Anthea: Jeetje, wat een bericht over je vader :(:)
Vief: :(:)
Mirthe: Weer er af gegaan, niet lekker met je rug!
Om de kleur laat ik een paard ook niet staan, maar toch liever niet een schimmel of palomino, zoveel poets werk! Maar merrie, nee echt niet. Geef mij maar ruin!
Mirthe: School, om niet goed van te worden soms!
Evelien: Fijn dat Caap weer goed is, nu jij nog!!
Marijke: Fijn dat zeus zijn been weer dik is.
E_B: Slimme beslissing geweest dan!
Die video: Verschrikkelijk! Hoe kunnen mensen dat nou doen?
Die laarzen: Bah wagelijk, geloof niet dat iemand daar mee rijd!
Kris: Super!
Mister T: Leuk! Ik deed dat ook altijd bij me vader. Erg leuk om te zien. Alle ouders met hun kinderen mee als groom en die de proef voorlezen!
Marijke: heeft een nieuwe vulling voor haar kleding kast!
Joki: Balen :(:)
Evelien: Scene heeft vast er van geleerd!
Sannn: gave laarzen <3
Bianca: Netjes, op naar het Z!
Sannn: What een kruising fries, hahaha, soms krijg je rare vragen! Nette punten trouwens!
Lielle: Balen van je rug.

Hier veel stress laatste paar dagen. Wel lekker veel getraint met paardje en gaat nog steeds lekker. maar ondertussen veel gezeik met me vriend gehad, en dat is dus nu ook sinds gister einde verhaal. Lekker weer tijd voor andere dingen om er iets postiefs in te zien. Verder wat stress van school, aantal grote opdrachten die moesten worden ingeleverd. maar mag nu wel definitief sprintklas doen. Dus over 2,5 jaar al klaar met MBO en dan HBO en ben dan pas 19. Dus weer fijn vooruitzicht. Volgende week zondag weer dressuurwedstrijd!