Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het juist een sterke advertentie!
Ga zo nog uit eten!
En leuk dat je nog uit eten gaat? Heb je een date
?
Met wat vriendinnetjes naar Sumo!
Balen idd dat je al zo vroeg moet. Een voordeel is iig wel dat je al vroeg klaar bent, en de rest van je dag nog hebt! 
Dat laatste is zeker zo Shanouk, dat eerste zou ik momenteel een wonder vinden 
Voor de hoefsmid hadden ze hem vorige week nog even uit het klasje gehaald en hij was heel braaf geweest. Toch wel fijn
! Mootje schreef:Eef, dat voornemen kan natuurlijk ook voor 2012 al gelden hè

.
. Ze was gelukkig niet zo hyper als vorige keer. Heerlijk gereden.
. Daarna koffie leuten bij mijn ouders. M'n vader is 75 geworden en toen dus snel naar huis: Giga opgehaald en weer naar mijn ouders om te rijden. Tussendoor nog een kat onder de douche gezet: hij zat helemaal onder de modder/mest/poep, ik weet niet wat, maar het was vreselijk. Gelukkig is hij gek en vond hij het niet erg om onder de douche te moeten. Ook het afdrogen daarna ging heel gemakkelijk
.
.
Sannnn schreef:Gefeliciteerd Bianca! Op naar het Z dus, je had niet door dat ik in die vrachtwagen zat of wel.![]()
had 194 en 195!! Nog een prijs ook. Baalde stiekem ook wel van die fouten anders had ik waarschijnlijk 4 wp gehad, maar goed nu 3. Kreeg nog de vraag of What een fries was, daar heb ik wel even goed om moeten lachen.
keek alleen idd ff snel of je bijrijder of bestuurder was...
was je ook in Rhenen?? of elders ??
ze zijn niet wijs........
Ben nu al zenuwachtig en hyper tegelijk.
Morgen horen jullie meer.
!!