Ja wel een aantal Mo Ook een hoop niet en die boeken zien er al wel enigszins sneu uit. Heb overigens m'n boeken die nageleverd zijn ook niet meer gekaft, die heb ik toch niet zoveel nodig.
Er valt idd weinig bij te lezen, bealve de gebruikelijke vrijdagmiddag praat Nog maar zes uurtjes en dan mag ik ook weer naar huis...
sanurie
Geplaatst: 19-09-11 16:26
Halloootjes!!
Zo ik heb een top weekend gehad Maar eerst netjes bijlezen.
Sannn: Balen dat je tijden zo *** zijn. Gelukkig staan Marijke en Geert voor je klaar! Gaat goed komen Kim is aan het reizen door heel NL! Gaat wel lukken hoor het L met Giga Leliaard! Snoek: Echt balen dat dit het einde is voor het crossen. Gelukkig wel nog fijne les gehad! Sannn: gefeliciteerd met je wp in de dressuur Bianca: Netjes hoor M2 al. Jammer dat niet helemaal lekker nog ging! Lau: Fijn dat eigenlijk goed gaat en dat je niet veel pijn hebt. Haha, ik kan ook niet stil zitten hoor. Wil ook altijd gauw weer aan de bak Ik heb de val van Eric en Utascha niet gezien. Renske doet zeker goed! Evelien: Super! En gefeliciteerd met je wp'en! Marloes: gelukkig beide niks aan overgehouden! Kim heeft fijn gereden! Mootje: Fijn dat je training zo goed ging! Bianca: Top dat frits zo de waterbak inging, maar wat ging je doen op 15?? Ik heb je gefilmt namelijk, echt zonde! Karen: Gefeliciteerd Ibonn: Gaaf zeg! Wat een praatjes weer hier~
Zo alles is weer up tot date
Dan mijn weekend. Zaterdag eerst Urie longeren. Toen door naar Heino, cross gelopen zag er goed uit. Meteen maar 2x gelopen, zodat ik het goed allemaal wist. Weer naar huis, toen nog 2 uur lopen slepen met dranghekken voor school. Nog gauw vlechten en naar bedje toe. En toen zondag op naar Heino. Hier het verslag:
Ik heb heerlijk gereden! Dressuur inrijden weer top, in de ring tuurlijk weer niet. Was weer 1 bom! Maar toch 174 Springen 2 balken Werd erg lui, maar spring normaal 1.10 in me parcours en nu stond er amper 80 cm. Maarja, het is niet anders. Cross heel fijn, goede controle, fijne afstanden, liep verder heel ruig erdoor heen, nergens getwijfeld! Alleen stuurfout van me zelf op hindernis 8 de schuine dubbel dus stond hij stil want als hij had gesprongen wilde ik niet weten hoe het was afgelopen. Maar rare is dat die weigering niet stond op de voorlopige uitslag. Dus ben benieuwd, sowieso dus 1 winstpunt binnen en misschien wel 2 En me stijl in de cross was: 7-7-7=7 en 6-6-6=6 dus gemiddeld een 6,5. Was wel beetje erg langzaam 5,17 min. En de optimale tijd was 4.02 Achja, tempo komt later wel!