[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 18:38

23 Januari O:) Bokker die de ORUN doet moet een wedstrijd hebben begeleid, dus dan ga ik maar weer dressuren! Ik ben net helemaal losgegaan op www.omoda.nl :o
Sussie, Succes met de vergadering zometeen!
Sauna is lekker :j

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:41

Ow dan heb je nog anderhalve maand om de proef te oefenen! Het L1 is echt niet zoveel moeilijker als het B hoor. Dat gaat je wel lukken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 18:43

De week ervoor staat peerd als het goed is bij mijn instructeur ivm mijn vakantie O:) Kan hij mooi de knopjes erop zetten! Halthouden gaat nu goed, middendraf is al mega verbeterd, maar dat wijken vind ik zo moeilijk.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:46

Dat is alleen maar in jouw voordeel :D Als de instructeur hem nou super aan het lopen krijgt in die week en de 'knopjes' er goed opzet, dan blijft dat meestal nog wel een paar dagen hangen. Heb jij dan alleen maar profijt van op de wedstrijd!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:51

:wave:

Balen dat er bij jou nog zoveel sneeuw gevallen is Mootje :(:)
Wel stoer dat je L1 debuut gepland is!

Nou Woll was vandaag wat minder lief. Hoorde dat de buitenbak niet bevroren zou zijn en aangezien ze binnen fanatiek aan het rijden waren had ik bedacht dat ik daar wel even met haar aan de hand kon stappen. Ging goed (buitenbak is dus helemaal super nog onder de sneeuw!!! :oo) totdat Woll opeens besloot dat ze toch fris was, de lucht in sprong, bokte (kon het net ontwijken :=) en toen keihard weg galoppeerde. Heel leuk die nieuwe bak, maar er is nog steeds geen omheining, dus ze galoppeerde eruit richting de wei waar nog een klein schapendraadje stond.. Had ze niet gezien, maar gelukkig die schroefringen (of hoe je die dingen aan een paaltje ook mag noemen, waar de draadjes doorheen gaan) kapot getrokken en zichzelf heel gelaten.. Ze had wel door dat het niet zo'n best idee was, want ze stopte na 50 meter weer (land is best wel groot, dus hier was ik wel erg blij mee :+ ) en toen stond ze me heel schuldig aan te kijken op 3 benen.. Gelukkig had ze niks, zal de klap van stroom wel geweest zijn en toen wist ze niet hoe hard ze haar stal in moest vliegen.. Denk dat ze bang was dat ik nogal kwaad op der zou worden :+ Wijze les: Nooit zeggen dat je paard braaf is...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 18:53

Haha, Wat een portret is Woll toch :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:22

Ja, 't is wel echt een portret :D

Ik heb trouwens via marktplaats vandaag een 1x gedragen ski-pak van protest van iemand overgenomen.
Heerlijk warm. En hij ziet er nog super mooi uit (en dat voor 30 euro :#) Gelijk aangetrokken toen ik naar Woll ging en heb het heerlijk warm gehad :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:23

Hahaha, Vief. Jij beleeft toch ook van alles met je pownie ;)
Mootje, komt vast helemaal goed in januari! :)

Wij hebben lekker een vette hap gehad: loempia met patatekes!
Zal zo eens onder de douche, vanavond weer gezellig borrelen ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:25

Goedenavond!
Vorstin was best wel druk, dus heb even delen van de proefjes geoefend.
Da's namelijk behoorlijk lastig als ze zo druk is, en daar heb ik op wedstrijd ook last van.
Verder liep ze wel fijn :)

Veel plezier vanavond Sannn!
Lekker dat de paardjes buiten zijn geweest Noor!
Leuke foto's Sussie!
Eng dat het zo glad was Lau!
Leuk dat je L debuut gepland is Mootje!
Leuk die acties van Woll weer Vief :+ Gelukkig is het goed afgeloen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 19:33

Vief, Wat een goede koop! Ik heb net 9 paar schoenen besteld :o
Noor, Jij blijft borrelen hè Afbeelding
Snoek, Fijn dat je toch lekker hebt gereden, ondanks dat Vorstin zo druk was!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:38

Wow!!! Ik heb wel een mooie collectie, maar zoveel heb ik er nog nooit gelijk gekocht :')
Ga je ze ook allemaal houden := of gekocht om de leukste uit te kiezen?

Noor: Veel plezier! :D
Shanouk: Was ze op het eind dan wel wat rustiger? Of blijft ze dan zo druk?

Ik ga maar eens eten maken, geen zin en ook nog geen honger omdat ik het op mijn dropjes gemunt had.. :o
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 03-12-10 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:39

Vief: dat is een goede koop! Lekker zo'n ski-pak. Ik had de afgelopen dagen mijn zeilpak over mijn rijkleren aan. Ook lekker warm! Wat een gekke woll weer vandaag! Gelukkig geen verwondingen.
Mootje: sow jij hebt even de webshop leeggekocht!
Noor: borrelse!
Snoek: jammer dat Vorstin weer zo druk was. Maar toch fijn gereden gelukkig.

Wij gaan waarschijnlijk niet op wedstrijd morgen. Mijn vader vind het onverantwoord. Hij is bang voor blessures als ze flink uit hun stekker gaan terwijl er ook anderen aan het losrijden zijn. Bovendien is de weg er naartoe ook niet zo geweldig.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:58

Wow mootje dat zijn er genoeg! Welke??? O:)
Verder niet bijgelezen sorry!

Ik zit ook nog te twijfelen of ik morgen op wedstrijd ga. Heb niet een al te beste voorbereiding. En als het weer ook nog stom gaat doen, is het misschien beter om niet te gaan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:07

Goeie koop Vief! Jij hebt daar echt een neus voor! (Net als Lau) Vorstin wordt als ze druk is niet gauw rustiger, ze blijft dan echt gaan :P
Dat zijn een hoop schoenen Mootje :=
Verstandig om niet te gaan Sussie!

Ik heb net bij de ruitersportzaak een zak Mash & Mix van Cavalor gehaald voor Vorstin als ze zo invalt. Iemand toevallig daar ook goede ervaringen mee?
Om haar nou voer voor paarden met veel stress te geven, lijkt me ook niet de oplossing. Verder moeten er ook niet te veel eiwitten inzitten, want daar worden haar spieren strak van. In de winkel raadde hij eerst Cavalor Probreed aan, voor lacterende merries. Die heb ik maar niet genomen, leek me niet echt goed voor haar. Gewoon iets wat snel aanzet, zodat ik het niet iedere dag hoef te voeren, maar alleen rond de dagen dat ik iets stressvols ga doen met haar.
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 03-12-10 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:09

9 Paar!!!! Jeetje das niet weinig :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:14

Mo, 9 paar schoenen! Wow, dan kun je wel weer even vooruit. :D
Sussie, jammer maar misschien is het inderdaad wel zo verantwoord.

Verder wel bijgelzen maar er is weinig blijven hangen.

Vandaag heel de dag heen en weer gereden, verschrikkelijk. De garage kon geen APK keuring doen omdat het vrachtwagentje te hoog is. Nu moet ie naar een andere garage. Gaaaaaaaap.... hopeloos.

Capri was weer geweldig vandaag! Zat met tranen in mijn ogen op dat paard, ben zo blij dat hij weer helemaal goed is. <3

Vanavond misschien nog even naar een nieuw trainings paard kijken van een vriendin, als ik daar straks nog zin in heb.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 20:22

Wie gaat er trouwens het nieuwe topic openen :))
Ik heb dit gekocht:
Enkellaarsje http://images.omoda.nl/img/3c7073f30337 ... 53-376.jpg
Moccasins http://images.omoda.nl/img/6c7a5f63b7e5 ... a10352.jpg & http://images.omoda.nl/img/7c9ca41f8172 ... 21-353.jpg
Hele foute UGG look-a-likes :o http://images.omoda.nl/img/c3c83f323936 ... s-rita.jpg
& wat pumps: http://images.omoda.nl/img/9d987411c6ff ... -5g187.jpg
http://images.omoda.nl/img/3063c8a27544 ... 53-426.jpg
http://images.omoda.nl/img/bf46cee7444b ... mp-006.jpg
En nog een paar :o
Eef, Fijn dat je weer op Capri hebt gezeten!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:42

Moest je van je geld af? :D Wel leuk, nieuwe schoenen. Spannend je L1 debuut! Gelukkig is wijken maar 2 onderdelen, anders was ik met Wendel ook de L1 niet doorgekomen haha! Die kan echt niet wijken, ze wil niet scharen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:04

@ mootje spannend L1 debuut. Mijn paard is de hele L en M klasse doorgekomen zonder achterwaarts en slecht halthouden. 9 paar is wel heel veel. Heb ook even op die site gespiekt en snel weer weggeklikt. Heel fout haha.
@ evelien mooi dat Capri weer helemaal goed is.
@ vief zeggen dat je een braaf paard heb is de goden verzoeken haha. Ik zeg niet vaak meer dat mijn ruin bijv braaf is..
Verder alleen bijgelezen.

Ik ben net even los gegaan op Ebay. Veel geboden op victoria secret spullen. Hopelijk heb ik bij een aantal het laatste bod. Bied nooit meer dan 2/3 euro haha.
Vandaag toch maar weer op paard gestapt. Ben met de merrie naar de manege geweest. Eerst even aan de longeerlijn. Uit haar plaat gaan viel erg mee. Wel erg om haar gelachen. Er lag sneeuw in de bak en iedere keer als zij langs het randje sneeuw kwam begon zij heel maf te bokken. Daarna nog een klein half uurtje gereden. Ze was wel wat stijf maar kan nog niet echt zeggen dat zij al erg was verbetert. Vooral aan 1 kant erg stijf.. Misschien morgen maar even weer afhankelijk van het weer.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:09

Mootje: Jij kunt dus weer even vooruit w.b schoenen :D Spannend van je L1 debuut!
Caro: Hopelijk heb je wat kunnen bemachtigen!
Evelien: Wat fijn dat Capri weer goed is! En balen van die garage
Vief: Wat een actie weer van Woll. Wel lief dat ze je daarna zo schuldig aankeek :D

Mijn paardje wou net niet uit de wei, die ging rondjes rennen. Nouja rennen, gewoon draven. Maar ik kon haar wel snel weer pakken. Ze vond het trouwens wel heel raar dat er mensen aan het schaatsen waren op het kanaal :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 22:01

Goede avond!

Mootje spannend gaat je zeker lukken de L1!
Lekker veel schoenen gekocht!
Vief idd wat een paard vief _O-
Eef ik persoonlijk zou niet weg gaan met sneeuw.... :o
Tg ik leef op ijs water vla brood met smeer worst zonder korstjes :o

Rest niet echt onthouden sorry lady's
DA is vandaag voor Jack geweest enting gehad en even een algehele check :) alles was goed..
Hier ligt echt mega veel sneeuw tis nu eindelijk even gestopt met sneeuwen maar er kwam nog meer aan -O-

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 23:15

:wave:

@ Vief: jeetje, stoute Woll! K kan me voorstellen dat je toch ook wel lichtelijk geschrokken bent?
En de binnenbak is weer te rijden?

@ Mootje: woow :oo 9 paar schoenen?? Al je oude paren ga je weg gooien dan? En waarsch moest je van je geld af :P

@ Margriet; lastig om te bepalen of je moet gaan of niet. Je kan het ook gewoon als training zien.

Net in de manege geweest. De kleine bak had echt zo'n onwijs slechte bodem. Longeren van Avi ging dus ook niet bepaald lekker. Ook de bak waar ik met Zetje reed was in het midden licht bevroren en aan de rand net te rijden. Al met al dus niet fijn gereden. Wat zal ik blij zijn als de nieuwe eigenaar erop zit. Dan komen er EINDELIJK nieuwe bodems!
Morgen heb ik ook nog concours. Als er sneeuw ligt ga ik bij voorbaat al niet weg, maar t is hier de hele dag droog geweest en de straten zijn mooi schoon!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 23:50

9 paar schoenen Mo :oo chill 8-)
Jij maakt ook heel wat mee met Woll he Vief :') en jij hebt idd echt een neus voor die leuke aankopen!
Hopen dat je iets hebt gekocht Caroline!
De zwarte is echt een draak Anthea :+
Wat ontzettend balen van de bodems Mandy!

Wij hebben hier een poos een stroomstoring gehad := . Jeetje dan voel je je meteen weer een holbewoner. Dat we zo afhankelijk zijn van stroom zeg!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:06

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:50

Goedenavond.
Mootje: Spannend een L1-debuut!
Caro: hopelijk wat leuek dingen kunnen scoren op e-bay.
Corien: Fijn dat alles goed was met Jack.
rowo: Balen dat de bodems zo slecht waren.
Mistid: lijkt me ook niet fijn met dit weer :brr:, of was het snel weer verholpen?
Sim: Sommige mensen hebben echt te veel tijd :+ .

Nou dat wordt een rustig weekendje, crosstraining zat er met fit weer zoiezo al niet meer in, Londen-reisje is ook afgezegd, met dit weer is met de bus naar Engeland echt geen doen, met de andere meiden besloten niet te gaan en na de eindexamens misschien nog ergens heen, ik ga niet voor mijn lol 2 dagen in de file staan.

Kon niet eens mee doen met Sinterklaas op stal -O-
Moeders had geen zin om me s'avonds op te halen omdat ze heel de week al met me naar stal moet omdat met dit weer de scooter echt niet gaat.