Bokker die de ORUN doet moet een wedstrijd hebben begeleid, dus dan ga ik maar weer dressuren! Ik ben net helemaal losgegaan op www.omoda.nl 
Sussie, Succes met de vergadering zometeen!
Sauna is lekker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bokker die de ORUN doet moet een wedstrijd hebben begeleid, dus dan ga ik maar weer dressuren! Ik ben net helemaal losgegaan op www.omoda.nl 
Kan hij mooi de knopjes erop zetten! Halthouden gaat nu goed, middendraf is al mega verbeterd, maar dat wijken vind ik zo moeilijk.
Als de instructeur hem nou super aan het lopen krijgt in die week en de 'knopjes' er goed opzet, dan blijft dat meestal nog wel een paar dagen hangen. Heb jij dan alleen maar profijt van op de wedstrijd! 

) totdat Woll opeens besloot dat ze toch fris was, de lucht in sprong, bokte (kon het net ontwijken
) en toen keihard weg galoppeerde. Heel leuk die nieuwe bak, maar er is nog steeds geen omheining, dus ze galoppeerde eruit richting de wei waar nog een klein schapendraadje stond.. Had ze niet gezien, maar gelukkig die schroefringen (of hoe je die dingen aan een paaltje ook mag noemen, waar de draadjes doorheen gaan) kapot getrokken en zichzelf heel gelaten.. Ze had wel door dat het niet zo'n best idee was, want ze stopte na 50 meter weer (land is best wel groot, dus hier was ik wel erg blij mee
) en toen stond ze me heel schuldig aan te kijken op 3 benen.. Gelukkig had ze niks, zal de klap van stroom wel geweest zijn en toen wist ze niet hoe hard ze haar stal in moest vliegen.. Denk dat ze bang was dat ik nogal kwaad op der zou worden
Wijze les: Nooit zeggen dat je paard braaf is...

Gelukkig is het goed afgeloen! 
of gekocht om de leukste uit te kiezen?

http://images.omoda.nl/img/c3c83f323936 ... s-rita.jpg
Wel leuk, nieuwe schoenen. Spannend je L1 debuut! Gelukkig is wijken maar 2 onderdelen, anders was ik met Wendel ook de L1 niet doorgekomen haha! Die kan echt niet wijken, ze wil niet scharen.
Spannend van je L1 debuut!

alles was goed..

9 paar schoenen?? Al je oude paren ga je weg gooien dan? En waarsch moest je van je geld af 
chill
en jij hebt idd echt een neus voor die leuke aankopen!
. Jeetje dan voel je je meteen weer een holbewoner. Dat we zo afhankelijk zijn van stroom zeg!
, of was het snel weer verholpen?
.