Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:@ simmie: je beschermers worden er niet 'verwassen' van als je dat zo vaak doet? Dat idee krijg ik namelijk, of dat ze toch wat sneller slijten. Mijn NEW"s heb ik nu 2 jaar ofzo en zijn nog maar 2x uitgewassen.

Dan is er iets mis met dat ding.
en de DA laten komen

goedenavond.
. Zakt het al wat af?
.
. Was te gezellig zegmaar
. Vanochtend om 10 uur er weer uitgegaan. Had een afspraak op school.. Daarna de stad in geweest. Even wat dingetjes gekocht. En daarna een test gemaakt op school. Ben net een uurtje thuis en ben kapot
. Morgen avond staat er weer een feestje in de planning
. Nu kan het, we hebben een vrij weekend
.
. Op ieder geluidje reageren, stuiteren, bokken enz. Na 3 sprongen ben ik gestopt. Instructeur erop gegaan. Was het even (5 min) over. Ik weer 2 sprongen en ja hoor daar gingen we weer
.

De hele middag heeft mijn arme Vorstin springen over boomstammen en stenen, en dat allemaal zonder fatsoenlijke opwarming! Maar zodra ik haar verzorgde (bestaande uit poetsen, wassen, hoeven uitkrabben en de stal schoonspuiten met de hogedrukspuit), was ze weer helemaal blij. Wisten jullie trouwens dat je om een paard in te rijden, hem alleen maar even moet aaien? En de flanken zitten blijkbaar overal over het lichaam, ook op het hoofd. Ik heb me echt kapot gelachen 

CoriienRN schreef:Goede avond.
Heb een middag vrij genomenen de DA laten komen
![]()
Hij heeft zo als de DA het zij, is het een lympfe klier/vatjes die om hoog (op gepeelt zijn) door evnt allergiese reactie op iets.
.....................................
)dat ie ze van de (geplette) haver kreeg. Hij had er geen last van.
. Ik hou stiekem ook wel van spelletjes. Ik ben maandag op Terschelling, paarden behandelen. Leuk dat je moeder daar gaat lopen.
haha geweldig 
Pathe in dit geval
als alles er in zit en lukt why not?
Nu durf ik er ook open voor uit te komen
.. Speel regelmatig van dat soort penny-achtige toestanden op mijn DS. Paard & Pony, I luv it
, dan moet je je paard harder laten gaan in de race door te roepen, je mag niet schreeuwen want dat gaat ie juist weer langzamer
. En Anky's rijschool ofsoiets.. En de familie Whitaker, krijg je rijlessen in de bak volgens een stippelroute
.
, maar even een paar mensen opsnorren voor een reeks bioscoopbezoeken
.
Heb dan het weekend vrij en begin maandag op het OK-centrum, sta dan dus de hele dag op de operatiekamer. Heb denk ik aan het eind van de week spataderen
, worden lange dagen!!
. Wanneer ben jij klaar met je opleiding?
. Als je het niet probeert, weet je het niet.. proberen kan geen kwaad en volgens mij gaat het wel goed met jullie toch
.
.. Straks m'n bed in, eerst nog even lekker niksen
.

. Hij zal mij er nooit afgooien zolang hij op zijn eigen benen blijft staan/landt maar het kost wel veel energie, spierpijn en blaren.... (je voelt de acties ook aankomen dat scheelt ook)