Een ainsley staat op bokt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben jaloers !!!! zit er voor mij toch niet in, financieel niet, vakantiegeld is altijd weer wat spaarcentjes voor de paarden voor mij.
, zonder zadel en hoofdstel, gewoon halster longe en begeleider. Hij vond het ietwat spannend maar liet alles goed begaan. Braaf dier......
maar heb waarschijnlijk die dus dat komt goed uit..
!!
. Ze heeft extra lang in het zonnetje mogen genieten, iemand anders zou ze later binnen halen.
vind prestige niet zo 
knappie
Vriendje is ziek en voelde zich zo zielig gisteren dat ik maar bij hem heb geslapen vannacht. Alleen jmmr dat ie erg onrustig sliep en dat ik vanmorgen om 7uur klaar en klaar wakker was.
.. Mijn pa komt met de trailer om 16uur bij het werk en dan rijd ik alleen na lonneker.

En hopelijk kan ik vanmiddag een beetje rijden, ben alleen bang dat de grond nog wel hard is maar anders even stappen, zit ik er in ieder geval weer even op!
.
. Zou ik ook inderdaad wel voor kiezen als dat een optie zou zijn. Gave foto hoor.
, vond 'm zo leuk. Gekregen van m`n zus. Snap echt niet dat mensen niet met hun poten van spullen af blijven (edit: excuses
).. al is het maar een zadelhoes.