Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. Maar het ging goed, hij was niet zo hupsig vandaag, was er Donderdagavond met de les afgevallen, en sindsdien is hij weer rustig, haha. 
Ach, dat ziet niemand van ver af
Dus maar even met de tondeuse gedaan
). Ga nu maar weer eens wat nuttigs doen. 

Gistermiddag niet echt kunnen slapen. Gisteravond viertal wedstrijd. We waren weer EERSTE
162 pnt, tegen 155 voor de nr 2. Jury had geen commentaar, haha! We wonnen een taart en die moest dus 's avonds ook nog opgegeten worden. Paarden naar huis gebracht en toen naar een clubgenootje geweest omdat op te eten. Ondertussen was het al 11 uur... Uiteindelijk lag ik om kw over 2 pas in bed. Maar gezellig was het wel 
gomir schreef:Urby is netjes getoiletteerd en de bak en stal zijn gedaan. Ben alleen een beetje uitgeschoten met de kroonrand van 1 wit been, hij trok zijn voet wegAch, dat ziet niemand van ver af
![]()
.

Er stond eerst heel lang gras op en dat hebben ze gemaaid, maar..... al dat gras laten liggen. Wij dachten gister allemaal dat we vast kwamen te zitten. Die auto's ploeteren. Gelukkig is het niet nat.
Ik kom er dan never nooit meer uit.
.. Wat erg, zijn er de laatste tijd veel. 

Had alleen 2 pechbalkjes. Ik denk dat ik de komende tijd maar gewoon meer ga springen!