Na drie keer gestoomd te hebben waren mijn wangen en ogen niet zo dik meer dus met 2 asperientjes achter mijn kiezen mooi naar de springles gegaan. Het is veel te mooi weer om af te zeggen!
Os liep wel fijn en we waren maar met 4 dus het was de moeite. Afgelopen zaterdag in de priveles was Os wat matter, hij was ook in de rui en had weer allemaal bulten op zijn rug, die worden nu al minder dus ik denk dat hij even een dipje had. Mooi getimed dat hij weer fit is voor EL!
Nu ben ik zelf wel aardig brak dus ga zo ook op tijd slapen!
ik heb ff snel heeeel globaal bijgelezen.. las iets over zieken en ontstekingen.. ik heb zelf al 2x deze winter bijholte-ontsteking gehad en t is echt niet grappig! veel stomen, snuiten enz helpt wel.. beterschap! en over dat meisje =S jasses wat vervelend..
@ hilde: volgende week mag je weer rijden.... Het rijden loopt gelukkig niet weg
Ik ben er net weer van les. Die ging niet helemaalz oals ik wou maar goed. De bak was weer hopeloos, nu stoof die zo hard (en ja t is een binnenmanege) dat iedereen helemaal zwart was na de les. Crosstraining ging fijn! Ben erg blij.. Hij ging zonder te aarzelen van alle afsprongen en liep zelfs in 1x het beekje in.. En niet achter een ander paard aan. Helaas verliep het greppeltje niet helemal okee, die trainen we nog ff! Ik ben tevreden voor de eerste keer. Voor Westerbork ga ik nog een keer weer trianen en dan moet het wel goed komen. Foto's zet ik er morgen op!
Ik ga zo douchen en slapen. Volgens mij heb ik nu echt blaasontsteking..
Voor de genen die gaan slapen: welterusten! ik blijf nog ff op, moet nog wat huiswerk doen helaas maarja moest het gisteren al inleveren dus kan het niet nog langer laten liggen
ahh... ik probeer iemand het verschil tussen SB en travers uit te leggen, maar ze snapt t niet, en ik kan nergens goeie voorbeeldfoto's vinden t is een paardenmens maar ze rijd geen dressuur..
Goeiemorgen.. Ik moet vandaag tot 18u werken, heb daarna training van een beroemde kapper. Is wel leuk. Bedenk me alleen dat ik óf vanavond óf morgenvroeg (zeer vroeg) alles klaar moet leggen voor Bathmen te Paard. Mijn pa komt het paard brengen op mijn werk en we ruilen dan van auto. Klinkt wel komisch.. Nou jah, iedereen een fijne dag. Misschien kom ik in de pauze nog ff langs..
goeiemorgen.. ik kan laatste paar dagen echt zo slecht slapen! ik lig de hele tijd aan boris te denken, of als ik gewoon lig heb ik last van mn monnikkapsspier.. hij doet best wel pijn met rijden en slapen :S en k ben nog steeds niet gewend aan de zomertijd!
Ben benieuwd naar je foto's Rowo Heb Piet trouwens niet gezien. Vorig jaar was ie er ook al. Vond het blijkbaar wel leuk
Straks om 9.20 uur mijn Duits Mondeling. Kwam er alleen net achter dat ik niet meer precies weet in welk lokaal ik het heb. Hangt verder ook nergens, dus dat wordt nog wat Daarna nog werken.
Waarschijnlijk lukt het me ook vandaag niet de foto's erop te zetten. Ben enorm druk.... Wordt dus waarschijnlijk morgen. Ze zijn trouwens niet zo spectaculair geworden. BV's vriend was niet zo goed in timen
@MJ: Hopelijk ben jij snel ook weer fit zodat jullie allebei heeel fit naar etten leur gaan @Rowo: fijn dat je crosstraining goed ging, wij hadden ook altijd last bij mij op de stal waarik eerst stond met dat stof in de binnebak, nu gelukkig niet meer haha..