*ziet gelijk een echtelijke crisis in huize Scum voor zich*

"hier, je drinken en je fiets, ik stap dat paard wel uit"
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Sim; dat is zielig. Zoiets hoor je als groom te doen. Je gaat me toch niet vertellen dat Hans het niet voor jou zou doen?!
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Sim; dat is zielig. Zoiets hoor je als groom te doen. Je gaat me toch niet vertellen dat Hans het niet voor jou zou doen?!
tsja, laat ik maar niks zeggen, tom rent ook wat af op zo'n dag en dan ga ik nog zeuren dat hij niet goed voorleest![]()
caatje, rijdt hij zelf ook crossen?? Ben benieuwd
Caatje1986 schreef:Ja toen in ik maarsbergen jankend (na mn val) over de finish kwam was hij aan het losrijden en stelde me toen al een keer gerust met z'n ogen haha en in ede heeft hij ook gecrosst. Hij crosste daar L en volgens mij sponseerde hij zelfs een hindernis. Nu hoop ik niet dat iemand hem kent hahahahahaha!! Ik voelde me wel gevleit namelijk. In Gorssel zal ik hem zonder rijbroek.......
miss_jumpy schreef:Caatje1986 schreef:Ja toen in ik maarsbergen jankend (na mn val) over de finish kwam was hij aan het losrijden en stelde me toen al een keer gerust met z'n ogen haha en in ede heeft hij ook gecrosst. Hij crosste daar L en volgens mij sponseerde hij zelfs een hindernis. Nu hoop ik niet dat iemand hem kent hahahahahaha!! Ik voelde me wel gevleit namelijk. In Gorssel zal ik hem zonder rijbroek.......
klinkt goed romance op de sgw!!
En, beviel dat uitzicht in gorssel
Caatje1986 schreef:Ja het uitzicht beviel me primaNu maar hopen dat het niet zo'n jan en alleman lover is......dan is het gevleide gevoel snel verdwenen en mijn ego gekrenkt haha........ Ik ga toch maar eens vragen hoe die nou heet...
In Ede wilde die al een kusje voor al z'n hulp AHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Caatje1986 schreef:Ik ga eens naar een foto speuren het nummer wat ik dacht dat hij had komt niet overeen met de startlijst/uitslag, dat is een meisje haahhaha
Apple schreef:*mental note: volgende paard wordt er een die uren zichzelf op de trailer kan vermaken met een hooinet*
miss_jumpy schreef:zoek jij dan wel eens ter plekke een lezer Wollie?