Maar aparte kleren zeg Lielle!
Wel leuk, zie je vast ook niet zo snel iemand anders in lopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:net wat nieuwe kleren gekocht (2 broeken, hesje, 2 truitjes en een prachtige ketting), was best nodig. Paarden hebben vaker wat nieuws dan ik
![]()
En morgen komt Pablo thuis van zijn vakantie, hopelijk kunnen we 2007 dan weer goed beginnen.
Scum schreef:We zijn vanmorgen voor het eerst sinds april weer naar een springwedstrijd geweest.
Er stond een leuk parcours.
Met losrijden was het abnormaal druk, maar het ging wel fijn. Toen Online in de bak met het parcours kwam werd hij meteen heel erg heet en gespannen. Hier in de regio is het tegenwoordig mode om de ruiter die erna moet starten alvast in de ring te laten stappen. Dat was dus in ons voordeel. Bitwise heeft hem even lekker aan het werk gezet.
Parcours ging heel erg netjes. Ik kan merken dat de springlessen van William erg goed helpen. Helaas bij hindernis 8a werd hij ontzettend sterk en daar nam hij een balkje mee met de voorbenen. Ben erg tevreden verder.
Nu vraag ik me wel heel stiekum af of een pessoabitje niet een goed hulpmiddel zou zijn. Online wordt altijd met normale spullen gereden. Hij heeft nog nooit een slof gezien, omdat hij dat niet nodig heeft. In de cross is hij ook altijd goed te hanteren. Alleen bij de indoor springparcoursen wordt hij heel erg sterk en gespannen. Wat denken jullie?
Bij het losrijden is er trouwens niks aan de hand. Dan is hij heel erg braaf.
Biertabje schreef:netjes!!!
ik rijd zelf schimmel met een Rodrigo Pessoa bit, dat is een dubbelgebroken watertrens met half maantje in het midden, die bij druk niet verder door kan buigen en het dus een stangwerking krijgt.
die van mij is op het voorterrein ook altijd wel redelijk braaf...in het parcours(heb het even over Indoor) dan raakt ze heel erg gespannen en dan wil ze nog wel eens het gaspendaal vasthouden
maar met dit bitje gaat dat heel goed... mag dan wel wat kosten, maar ben er erg tevreden over!