[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:06

Ik niet iig

Maar aparte kleren zeg Lielle!
Wel leuk, zie je vast ook niet zo snel iemand anders in lopen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:09

ik heb een keer iemand gezien in precies hetzelfde truitje als ik heb, maar het is idd wel apart. Grappig is dat ik die ketting had zien liggen en er meteen voor viel, om pas daarna te ontdekken dat het weer datzelfde merk was Knipoog Ketting was overigens niet zo duur, gelukkig Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:09

denk het niet MM, mss een lang weekend maar verder zit het werk in de weg.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:37

Als het goed is gaan wij ook wel op wintersport. Ook niet heel erg lang, een weekend denk ik ofzo.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:41

Lielle schreef:
Doei! net wat nieuwe kleren gekocht (2 broeken, hesje, 2 truitjes en een prachtige ketting), was best nodig. Paarden hebben vaker wat nieuws dan ik Haha!

En morgen komt Pablo thuis van zijn vakantie, hopelijk kunnen we 2007 dan weer goed beginnen.

Herkenbaar! Haha!
Ik moet nodig eens kleren shoppen, heb wel al een jas voor nowie gekocht(uitverkoop Knipoog ) Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 16:44

Scum schreef:
We zijn vanmorgen voor het eerst sinds april weer naar een springwedstrijd geweest.
Er stond een leuk parcours.

Met losrijden was het abnormaal druk, maar het ging wel fijn. Toen Online in de bak met het parcours kwam werd hij meteen heel erg heet en gespannen. Hier in de regio is het tegenwoordig mode om de ruiter die erna moet starten alvast in de ring te laten stappen. Dat was dus in ons voordeel. Bitwise heeft hem even lekker aan het werk gezet.

Parcours ging heel erg netjes. Ik kan merken dat de springlessen van William erg goed helpen. Helaas bij hindernis 8a werd hij ontzettend sterk en daar nam hij een balkje mee met de voorbenen. Ben erg tevreden verder.

Nu vraag ik me wel heel stiekum af of een pessoabitje niet een goed hulpmiddel zou zijn. Online wordt altijd met normale spullen gereden. Hij heeft nog nooit een slof gezien, omdat hij dat niet nodig heeft. In de cross is hij ook altijd goed te hanteren. Alleen bij de indoor springparcoursen wordt hij heel erg sterk en gespannen. Wat denken jullie?
Bij het losrijden is er trouwens niks aan de hand. Dan is hij heel erg braaf.

netjes!!! Lachen
ik rijd zelf schimmel met een Rodrigo Pessoa bit, dat is een dubbelgebroken watertrens met half maantje in het midden, die bij druk niet verder door kan buigen en het dus een stangwerking krijgt.
die van mij is op het voorterrein ook altijd wel redelijk braaf...in het parcours(heb het even over Indoor) dan raakt ze heel erg gespannen en dan wil ze nog wel eens het gaspendaal vasthouden Haha!
maar met dit bitje gaat dat heel goed... mag dan wel wat kosten, maar ben er erg tevreden over!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:05

Biertabje schreef:
netjes!!! Lachen
ik rijd zelf schimmel met een Rodrigo Pessoa bit, dat is een dubbelgebroken watertrens met half maantje in het midden, die bij druk niet verder door kan buigen en het dus een stangwerking krijgt.
die van mij is op het voorterrein ook altijd wel redelijk braaf...in het parcours(heb het even over Indoor) dan raakt ze heel erg gespannen en dan wil ze nog wel eens het gaspendaal vasthouden Haha!
maar met dit bitje gaat dat heel goed... mag dan wel wat kosten, maar ben er erg tevreden over!

Ik heb weleens goede ideeën Haha! *LOL*

Pessoabit ben ik niet zo'n fan van Ik vind dat sommige paarden er snel op afbreken op de sprong, maar er zijn ook paarden die er super op lopen. Mijn vorige paard reed ik in het springen ook met een pessoabit op de wedstrijden en die liep er super op!

Als je het in Wanroij met springen wil proberen dan kan ik die van mij wel meenemen? Moet je alleen even kijken of die past, maar flap had ook wel een behoorlijk hoofd Ja Bakstuk moet iig wel een of twee gaten korter kunnen met zo'n bit.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:08

@Scum, fijn dat het springen best wel weer goed ging. Je moet wat bitten betreft gewoon een beetje experimenteren. Zelf heb ik bij Kees een Mylerbitje. Dit gebruik ik alleen bij het springen en crossen. In de dressuur kan ik er niks mee, dan laat hij het los.

@Vief, gelukkig heb je er een goed gevoel over.
Tuigpoetsen... iets wat ik eigelijk ook allang had moeten doen... Bloos

Ben net terug van onderlinge dressuurwedstrijd. Was wel ff gezellig. Kees nog een rondje L2 gestuurd. Hij was met losrijden nogal heftig, maar in de proef heeft ie zn beste beentje voorgezet, wat door de jury werd beloond met 201 pnt Bloos!
Zelf had ik er ook een heel goed gevoel over. Mss binnenkort toch weer es starten...? Weet iemand of er morgen nog ergens in Friesland L2 dressuur is? owh ja, ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb met dressuurzadel gereden Bloos

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:29

Reeskees, is de revolutie van de dressuurzadels uitgebroken? Tong uitsteken Maar super van je punten zeg!!

En ik las dat er een aantal flink geshopt hebben, goed bezig Pling

Scum: toch netjes hoor, 1 balkje. Misschien is een scherper bitje voor binnen inderdaad wel een oplossing, ipv een pessoa kan je misschien ook een yankee-trensje nemen. Is iets minder scherp toch?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:40

En ik ben er dus ook weer van wedstrijd.
Vorig jaar was het dus echt 1 groot drama, zie: viewtopic.php?f=96&t=513230&st=0&sk=t&sd=a&start=1000

Nu moest het toch wel goed gaan, afgelopen jaar is het gelukkig nooit meer gebeurd alleen is ze nog wel bang als er jagers in de buurt zijn. Alleen als ze ze ziet, van het schieten is ze niet bang gelukkig.
Maar goed, vanmorgen nog maar even een ligplek weggewassen en op naar de manege.
Het duurde natuurlijk nog een eeuwigheid want ik was als laatste (helaas enige L-starter) en er waren ook heel wat oefenrubrieken.
Dus ik heb genoeg losgereden en ik ging er gewoon voor om 2 fijne rondjes te rijden.
1e rondje ging echt super, ze was erg attent en heel fijn te rijden, alles paste en dus foutloos.
2e rondje ging weer geweldig, wederom foutloos en toen moest ik nog een barrage rijden (ook al was ik de enige haha). De barrage heb ik maar niet te snel gedaan, vond het nu belangrijk dat ze gewoon lekker liep. Wel een paar keer binnendoor gegaan. Op 1 hindernis kwam ze te dicht waardoor daar een balkje, maar dat was dan ook de enige Lachen
Het stond ook lekker aan de maat, dat vind ik wel fijn aangezien ik over 2 weken de kringkampioenschappen heb Ja
Ik ben echt zo supertevreden! Haha! Kreeg achteraf nog veel complimenten, dat is natuurlijk helemaal fijn, dat het er ook goed uit ziet Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:45

Mooizo Andrea! Ja

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 17:53

Wat fijn Andrea Haha!
Is ze ook niet extra bang van het vuurwerk? (ook knallen natuurlijk)

Wat een aso-punten Reeskees!
Kwam vast door je dressuurzadel, dan nemen ze je natuurlijk veel serieuzer Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:09

Goedzo andrea.

Ik heb geen foto's van de kleren Clown ik lag te slapen. Heb nog steeds koppijn. Vanavond ga ik naar een stuk in de Lawei waar vriendin van me inspeeld *LOL*

woooh Reeskees Haha! doe je goed Ja

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:16

Slaperd Clown
Ik ga na het eten richting Marienheem, is de finale van de SRD Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:19

Veel plezier Vief Haha! Kusje

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:36

@ reeskees: goede punten zeg!!

@ andrea: fijn dat de wedstrijd goed ging. Goede generale voor de kring.

@ vief: veel plzier bij SRD!

Ik ga lekker niks doen vnvd, heeerlijk!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:02

Bokt leeft weer Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:04

Was et dood dan? Niks van gemerkt...

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:16

Ja bokt doet het weer. Je kreeg een melige melding van bart dat bokt naar een nieuwe server werd verplaatst en dat je maar voor het eten moest gaan zorgen.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:18

Andrea: Dat was natuurlijk niet leuk van vorig jaar.. Maar mooi dat het deze keer wel lukte Haha!
RK: Wow.. hoge punten Knipoog
Vief: Veel plezier! Lachen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:22

RK: super zeg Lachen
@Vief veel plezier Ja

Weet iemand toevallig de spring selecties voor paarden van kring west brabant ..

Ik heb overal al gekeken en kan nik svinden en ook al gemailt naar de kring van west brabant, maar die gaven niet echt de plaatsen door, kon er niks uit begrijpen eigenlijk Verward!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:29

Ik heb weer fijn les gereden vandaag!
Ik ben echt zo blij met deze instructeur, ik merk echt dat het per week vooruit gaat!!

Andrea en RK, goed gereden allebei op jullie onderlinge wedstrijden, het is weer tijd voor het echte werk!!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:30

mj: mooi dat het zo goed ging Lachen

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:42

Vieva: De meeste selecties van de kringen in Brabant zijn inmiddels al wel gereden.

Ik ben vandaag op pad geweest voor een nieuw scheerapparaat. Auw dat doet dus echt even zeer in je portomonaie. Heb wel een superhandige gevonden. Het ding weegt maar 1 kilo. Terwijl die dingen meestal loeizwaar zijn. En hij is nog een hip kleurtje ook. Ik ga'm morgen maar gelijk uitproberen op Legato.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:44

altos, ja weet ik, maar toch kan ik verder niks vinden, voor bv volgend jaar of gewoon info!