https://www.divoza.com/nl/mondoni-lifestyle-laars
beetje kopie van die dure die PP en Daaph hebben, zal wel zien hoelang ze meegaan. Scheelt dat ik nu quasi niets meer door de modder moet lopen sinds de paarden thuis staan, dat was vroeger wel anders, dus zooo heel veel zullen ze niet afzien verwacht ik.
Ik vind dat ook jammer als uitslagen niet kloppen. En dan inderdaad niet voor die doos koeken of zak eten, maar gewoon omdat je fier bent als iets goed gegaan is, en als je dan niet op die plaat staat die je verdient vind ik dat k*t...
Maar goed, er gebeuren overal dingen waar ik écht mijn vragen bij stel. Op het BK jumping in gesves had iemand (weet al niet meer wie) met een 4jarige 1 balk in de 1e manche. De speaker roept af dat omdat het die mens zijn verjaardag is, de balk niet telt. WTF????? Je bent wel op een kampioenschap hé, dan geef je toch niet zulke cadeaus voor een dwaze verjaardag?? Hoe dat daar geen reactie op komt, snap ik niet.
Net zoals BK eventing 3 jaar geleden, D.ecleene draaft in laatste lijn omdat hij tijd over had. Speaker roept om dat dit eigenlijk niet mag, maar dat ze het door de vingers zien (remember Daaph??) Kostte me toen de 3e plaats! Dat zou ik nu vandaag niet meer laten gebeuren, hiervoor zou ik nu wel op mijn achterste poten staan. Vooral omdat ze het zelf nog afroepen dus dat is bewust de reglementen ombuigen.
Lene: tis jammer dat zulke stops die dan goedgekeurd worden niet op video staan, had ik dat per toeval gefilmd, ik zou er nu ook spel van maken, maar ja, anders is het toch maar woord tegen woord, dat steken ze ook maar weer in de doofpot.
Varekaj: draven in de laatste lijn mag idd niet, vanaf de voorlaatste sprong niet meer geloof ik. Maar weet nu niet van buiten hoeveel strafpunten je daarvoor krijgt, ik dacht eigenlijk 6, maar mss dat iemand anders dit beter weet?
Qua tijd; heb je ruiters ingehaald? Want dat zie je wel meer op die vrije crossen als er veel gebrosseld wordt, dat ze in de jurytoren de tijden van mensen omwisselen als ze niet op volgorde binnen komen...
En ja, normaal 20 strafptn per weigering.
Wipala: je bent 'maar' 18e geworden? Dan is er toch wel goed gereden in je reeks. Want 69% in je dressuur is toch zeker niet slecht!
Merendree is idd een zware in de 90, staan daar bomen in die ze in geen enkele B cross gebruiken... En met die zware regen van de afgelopen dagen zal het daar een slagveld worden vrees ik. Geef je eens je startuur door? Normaal gezien kom ik naar 2 vriendinnen in de 90 kijken, als het geen uren verschilt, kom ik anders ook naar jou kijken. En hopen dat er een springkasteel staat waar mijn dochter zich even kan uitleven