Veel succes voor Dienke en andere concoursgangers. Oei, moeilijk Sim. En het klinkt niet leuk dat er omstandigheden zijn waarom je hem(haar?) eventueel zou willen verkopen. Ik vind het altijd moeilijk om iets te verkopen waar ik heel gek op/mee ben. Ik vraag me altijd af of ik zo'n pony weer zou kunnen kopen als ik dat zou willen en vaak is het antwoord nee en dan verkoop ik maar niet. Sterkte met de eventuele keuze!
Succes op cc Jeroen en Dienke! Wij zijn ook erg slecht in verkopen, er komen alleen maar paarden bij. Wendel en Floris moeten er uiteindelijk wel een keer uit, Wendel is echt een springpaard en geen crosspaard en Floris is te klein voor mij, Wendel eigenlijk ook. Mooi voornemen alvast voor 2013, paarden verkopen!
muts_marijke
Geplaatst: 15-01-12 11:55
Goeiemorgen
@ Mendy jij was weer de vroege vogel! Succes vandaag!
Hier ben ik ook heel slecht in verkopen. Ik ben veel te gek met ze. De enige waarbij we in het begin al hebben gezegd wie we misschien ooit zouden verkopen als er een mega bod op komt is Andor. Maar dan nog denk ik dat Geert wel een beetje last van mij krijgt Ik moet er niet aan denken. Ula is onverkoopbaar, en daarom wil ik haar niet kwijt... ik weet dat ze dan in de frikandel zou eindigen. Zeus is mijn grote vriend die me uit zo'n diep dal weer plezier in het rijden heeft gegeven en Ludger is van zijn pensioen aan het genieten.
Hier geslapen tot 10.30. Waar ik al die slaap vandaan haal. Maar wel lekker. Ga zo Zeus rijden en vanmiddag komt een vriendinnetje gezellig langs.
Joki
Geplaatst: 15-01-12 11:58
Nou gister had ik wel even een momentje van misschien moet ik Ferrose maar verkopen, alleen ben ik bang dat ze te apart is om te kunnen verkopen en ik voel me wel schuldig als ik het idee heb dat ik haar er niet blijer mee maak. Maar ik kan gewoon de oefencross in putten gaan doen want ik denk niet dat ik nog hoef na te denken over hoe mijn voorbereiding voor Chaam optimaal is, want ik gok dat ik op 26 februari mag afzeggen.
Evelien alvast succes in 2013 dan Sim succes met nadenken San mooie laarzen
Vandaag dressuurcc hopelijk gedraagt ze zich daar beter of in elk geval zoals mijn tweede springrondje
Topavond gehad! Ontzettend verwend, was wel héél druk. Hele huis én schuur (rookhol) stampvol! Vandaag uitbrakken, schoonmaken en een taart bakken.
Iedereen succes op concours!
Mootje
Geplaatst: 15-01-12 12:07
Moeilijk Sim! Succes met de keuze! Lau is naar de vakantiebeurs geweest Waar wil je naartoe? Eef, dat voornemen kan natuurlijk ook voor 2012 al gelden hè Sannn, Mooie laarzen Wat ga je met die twee paar derby's doen? Beli & Freggle, veel plezier op het strand! Of is het succes Joki, Bij mij had ferrose al lang weggeweest.... Heb je hem weleens laten doorrijden, zoals Eef nu laat doen? Marijke, lekker hoor.. Uitslapen! Noor, leuk dat de housewarming zo geslaagd was! De schuur zal wel stinken, als ik terugdenk aan een bepaalde verjaardag
Vanavond uit eten bij Sumo in Rotterdam Deze foto's heb ik gisteren geschoten (onbewerkt):
@ Mootje wow wat een gave foto's vooral de 1e. @ Sim voor een mooi bod gaan al mijn paarden exit zelfs mijn Gio. Alleen de oude merrie gaat niet weg maar die kan ook alleen nog als gezeldschap/fokmerrie of grasmaaier
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-12 12:40
Mootje,mooie fotos..wordt tijd dat ik daar ook weer meer mee bezig ga. Cc was geen succes. (zegt genoeg) Nu even hondjes borstelen en vanmiddag naar oma wandelen. Wordt ik daar weer opgehaald. Heen en terug houden ze denk ik niet vol
mootje ik denk dat ik er met meerdere er anderhalf uur over loop. alleen met de golden moet het denk ik wel lukken in een uur, die loopt tenminste door die andere willen alleen maar snuffelen.
_lautje_
Geplaatst: 15-01-12 13:58
Druk bezig dus mendy! Eef heeft lekker geslapen Mo mooie foto's. Vooral die eerste! Weule goed gegaan? Joki succes zo!
Ik heb al 4 paarden gereden en al klanten gehad vOor de l'esprit en nu voor een pony.
Druk bezig Lau dus! Mootje: komisch topic . En met name die tweede foto is gaaf! Die mist boven de zee uit Noor heeft een topfeest gehad Sann: gave laarzen! De Niro's vindt ik ook echt mooie laarzen, ooit wil ik ook nog wel een paar, alleen ben ik bang dat mijn subtiele kuitjes niet in de maattabel passen . Texelse: veel plezier met skiën! xxitsmexx: volgens mij zijn je paarden lekker fris of niet? Sim: mooi compliment iig!
Ik ben een weekendje in Utrecht, had 24-uurs dienst tot vanmorgen 8u. Hele weekend is dan meteen weg en met een retourtje Limburg is ook je hele dag kwijt. Zo maar even verstandig aan de studie dus!
Floor, dat zijn de golven Ik heb een sluitertijd van 30 seconden gebruikt op die foto! Floor, Lange dienst gehad! Is een 24-uurs dienst standaard? Texelse, helemaal vergeten Die foto op fb zag er heerlijk uit! Geniet ervan. Mendy, Dat is inderdaad een flinke wandeling
Snoekiej
Geplaatst: 15-01-12 15:02
Goeiemorgen Ik meld me ook weer eens. Ik post hier echt niet vaak meer, terwijl ik wel gewoon meelees. Ik heb gister weer een verkleedfeestje gehad, van mijn zus, 60s/70s party. Was wel leuk. Het weer zag er hier net heel mooi en stralend uit, maar het begint nu te betrekken. Ik wilde eigenlijk ff in de buitenbak rijden zo.
Wauw, wat een gave foto's Mootje! Mooi verhaal van die eventer, had m al gelezen Goed feestje gehad dus Noor! Jammer van je springen Joki Mooie laarzen San! Da's een mooi compliment Sim. Ik zou willen dat iemand het aan mij zou vragen Hier gaat het nog niet zo snel met verkopen. Scene heeft weer een hoop geleerd dus Eef Geniet van de vakantie Texelse!
Mootje: afhankelijk van de afdeling. Maar als we oproepdienst hebben is het wel vaak 24 uur. Bij de spoed heb je wel vaak 8 uurs dienst oproep omdat de kans dan aanwezig is dat je alsnog 8 uur op de kliniek bezig bent. Die lange sluitertijd had ik niet bedacht, maar geeft wel een erg mooie foto! Snoekiej: geen reacties meer gehad?
Mister T
Geplaatst: 15-01-12 16:03
Wauw Mootje, ik ben onder de indruk van je foto's!!!! Noor heeft een geslaagd feestje gehad! Jammer ban het springen Joki Mooi compliment hoor Sim! Scene heeft een goede training gehad Geniet van je vakantie Texelse Mendy, ja dat valt mij blijkbaar op! wandel ze! Snoekiej, nog reacties gehad?
Moeders heeft gisteren wel nette punten gescoord, 184 punten in de L1. Tim was een beetje gespannen dus niet volledig geconcentreerd op de proef! Toch altijd leuk om op een 40+ wedstrijd te zijn. Vooral om van die ouwe knorren te zien stuiteren op hun oude vertrouwde knollen!
Zo dat is lang dienst floor! Mooi dat het goed ging shiobhan! Weet je al wanneer je weer opstapt? Mij hadden ze voorgehouden pas na 4 maanden. Nu dus en rij al 2 maanden weer. Eerste keer wel braaf 6 maanden gewacht trouwens
Ik heb net nog klanten gehad voor een pony. Kan maar zo zijn dat zowel l'espritje als pony een nieuwe baas krijgen. Wel jammer van l'espritje, maar ze is net wat klein. En bij ons is het zo alles is te koop voor passend geld.
Mister T
Geplaatst: 15-01-12 17:07
Pittig hoor floor! Mooi dat je waarschijnlijk nieuwe eigenaren hebt gevonden lau!
Uhm haha goede vraag mijn revalidatie gaat erg voorspoedig en ik heb al geruchten gehoord hier op bokt dat je met 3maanden na de operatie best kan hobbelen dus ik wil er met mijn verjaardag in maart er wel al op kunnen! dus in maart..
@ laura: soms moet d'r inderdaad wat weg @ mootje: mooie foto's! @ MisterT: geruchten en op bokt..... dat zijn wel 2 dingen waar je over na moet denken
Dienke had 201 en 3de plaats met Blingh!
bianca1980
Geplaatst: 15-01-12 17:33
Sann @ fijn dat je geslaagd bent met je laarzen. Texelse @ veel plezier !!!! XXitsmexx @ zie nu je mooie avator .... Mo @ mooie foto's zeg...
Ik heb vanmorgen wedstrijd dressuur gehad en met 190 en 195-2 twee mooie eerste plaatsen uit 7 en ook de punten voor het Z binnen. Dus ik ben dik tevreden, nu alleen af en toe dat hete wat uit Bull houden dan is een extra volte om meneer in het gareel te zetten hopelijk ook niet meer nodig.
Mister T
Geplaatst: 15-01-12 17:35
Weule: mooi resultaat hoor! je mag trots zijn op je meisje en Blingh!
Hhaha en misschien is geruchten niet helemaal een goed woord! laura rijd ook weer en volgens mij gaat dat prima
helemaal top Bianca gefeliciteerd! gauw naar de Z !
Ben ook zeer trots. Topperssssss.. Haha. Bianca ook proficiat!
bianca1980
Geplaatst: 15-01-12 17:55
weule schreef:
Ben ook zeer trots. Topperssssss.. Haha. Bianca ook proficiat!
Dienke gaat nu toch ook al hard met Bling of niet ?? of rijd zij de klasses meer uit ...
daNiielle_
Geplaatst: 15-01-12 18:02
Hallo!
Texelse wel voorzichtig doen op die lange latten! Mendy fijn dat je tevreden bent over het springen. Joki vreemd van het eerste rondje, gelukkig dat het 2e rondje mooi ging. Evelien netjes van Scene!! Sann gave laarzen Mootje wat een mooie foto's! Siobhan netjes van je moeder, leuk dat ze aan die wedstrijden meedoet. Bianca gefeliciteerd met je prijzen
Ben ook weer terug van cc, 2 winstpunten erbij.
Perfect begon netjes, proef zonder fouten maar ook niet spectaculair goed haha. Tweede proef was haar concentratie weer kwijt. Werk moet voor haar afwisselend zijn, dat kan je van een B proef niet bepaald zeggen. Dus daar had ik even wat meer werk aan.
En Tessa liep de eerste proef uit het boekje! De andere begon ze onder mij vandaan te lopen, dus in de proef even stilgezet en ruzie gemaakt. Moet ze echt eens mee ophouden. En toen deden haar oren het weer en heeft ze de proef netjes afgemaakt.