euh nee niemand die ik ken komt daar. zit nu in de koude handdoek maar jeee brrrrr. maar zo'n potje is altijd handig om te hebben want ik verbrand heel snel ma nooit zo erg als nu. kan je dat bij elke drogist kopen?
heb hem nu voor de 2e keer om. Zo effe met azijn proberen en evt nog met mayo. Dan douchen en aftersun.
Geert had net Zeus gewassen mist ie een voor ijzer. Hij heeft vanmorgen buiten gestaan en net nog ff paar uurtjes. Gelukkig staat er morgen een hoefsmid die ik ken dus ma direct geregeld dat ie Zeus morgen om 8.15 op cc ijzer onder slaat.. tis ook zo'n onbenul
oh ben ook giga verbrand vanmiddag.. ff bij pony's gekeken op concours. daarna lekker in zwembad gelegen. Gister was het water nog 18graden en nu was het 22 echt een stuk lekkerder. Daarna baytje gewassen voor morgen.
Optijd naar bed en dan goed insmeren met aftersun (die werkt echt super)
Laura: Doe maar voorzichtig met je knie . Wel mooi dat de cross nog zo goed ging
Ik heb lekker druk maar leuk weekendje . Donderdag bij voetbaltoernooi van vriendlief gekeken (super verbrand ) en nog lekker op het terras gegeten en gedronken. Vrijdag overdag op kantoor gewerkt en savonds in het hotel. Daarna nog even de kroeg in gegaan met vrienden. Vanmorgen vroeg weer getraind en de hele middag aan het meer gelegen. Heerlijk weertje Nu aan het werk in het hotel .
Meerdere mensen goed verbrand dus . Ik had een legging aan donderdag en je ziet op mijn scheenbeen precies de lijn zitten .. Vandaag dus maar op mijn buik gelegen en mijn schenen uit de zon gehouden .
Heb jij er niet veel last van dan Kim? Bah ik vind dit weer niets. Stink een uur in de wind naar azijn en Geert lach zich een breuk. Zo weer in de natte handdoeken en de mayo kan ik ook nog proberen
texelse
Geplaatst: 04-06-11 22:09
Mooi Lau. Geteut van wel kopen, maar niet komen halen, daar word je ook niet vrolijk van.
Marijke: Ja mijn schenen doen heel zeer. Helemaal toen ik vanmorgen mijn rijbroek aantrok met de leren stuk . Niet fijn zeg maar . Ik heb thuis een fles aloe vera gel. Werkt super verkoelend!
Avond! @ Lau, super gereden dus. Doe je wel een beetje voorzichtig met jezelf?! Jammer van Chal! Mootje, Sann en Sim hebben het leuk gehad in Renswoude! Ik las dat Justin Maarse het goed deed met Zamira?
Verder is zo'n beetje iedereen flink verbrand lees ik. Ik heb helaas weinig zon gezien de afgelopen week Jammer, want ik word altijd supersnel bruin Sannn, dienst was wel oké, maar het was wel 'all about the big man upstairs' en niet echt om opa en dat vond ik een beetje jammer
Jer had weer energie voor 10 net. Hij vond de wind om zijn kop maar niks.. Ik hoef morgen alleen nog maar te vlechten en e.e.a. in de auto te pleuren en dan kunnen we gaan Heb de cross al bekeken, was er wel beetje van onder de indruk (stond dan nog wel op M), maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer vertrouwen ik erin krijg Ga er even lekker een nachtje over slapen en morgen nog een keertje lopen. Hij is in ieder geval pittiger dan vorig jaar!!
Sorry dames dat ik bijna onherkenbaar was! Al snap ik niet wat er anders aan mij is....... Leuke foto's Lau, die hagen zijn idd erg hoog! Voor de liefhebbers Noorden komt nog en dress en springen is ook op dat terrein. Jammer dat Chal verkocht is.
Voor iedereen die morgen wedstrijd heeft, succes!!
Sannnn
Geplaatst: 05-06-11 07:26
Morgen! Leuke foto's Laura.
Was ik er op tijd uit zodat ik kon rijden voordat ik naar wedstrijd ging omdat het vanmiddag en vannacht gaat regenen/ onweren. Regent het nu keihard.