Meldt zich ook een hardlerende student, haha.Ik heb volgende week 4 tentamens in 3 dagen. 2 daarvan wil ik zeker in 1x halen dus ben al vanaf maandag bezig. Het wordt alleen wel steeds moeilijker om me er toe te zetten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Meldt zich ook een hardlerende student, haha.
. Heb er gewoon 2,5 uur over gedaan ipv de 1,5 uur normaal. Heb al zijn benen met de moser opscheerding moeten doen terwijl dat niet super werkt. Oren wilde ook niet. Hij heeft 3/4 sedalin gehad.

Hier hebben ze gewoon tot 3 uur buiten gestaan in de stromende regen. Daarna ging ik rijden..
Goed hoor!!
.
, ze loopt er nog gewoon goed mee, niet onregelmatig of kreupel
. Heb een stuk met haar gestapt op het harde, en twee keer gekoeld met water. Ik hoop niet dat het een pees is, maar dan zou de dikte weg moeten zijn na 3 uur lang rondbanjeren in de paddock en een stuk op het harde stappen. Ik bel morgen wel even de dierenarts, ik bedenk me wel 3 x voor ik wacht met de dierenarts
.
. Wo ga ik niet eens proberen, hoeft ook niet met haar vacht gelukkig, praam en een tranquilizer hoef ik bij haar ook niet te proberen trouwens
, en die Tinker van ons kan ik los neerzetten en zo scheren.
.
.
Ik heb echt zitten huilen achter de tv!

Vanavond nog maar even verder prutsen, want heb morgen weer mijn eerste wedstrijd sinds een hele poos
billy1 schreef:Corien het lijkt mij op netelroos, onstaat vaak zonder aanwijsbare reden maar het gaat ook vanzelf weer weg. Google het maar even. Mijn paarden hebben het ook wel eens gehad, helaas is het vaak moeilijk te achterhalen waar ze het van krijgen.
.
.
, waarna ik dus weer een stuk kon wandelen
.. Ze gaat straks weer los met het vriendje en dan aan het eind van de middag/vanavond weer met haar buurvrouw
. Moet vanavond toch die andere twee nog doen (die lopen al lekker vanaf 10 uur buiten
, en Wo ligt op de route, dus die pik ik ook weer even van stal
.
, Wo vind het zo lekker, dat ik bijna zelf wel een hapje zou willen nemen, als zij iets lekker vind dan móet het wel echt smullen zijn!!
Voor de Wiesencobs haalt ze t.n.t haar neus op, en uit ervaring weet ik dat als ze het niet gelijk eet, ze het dan ook gewoon nooit zal eten
, helaas pindakaas..
.
, dus ik ga gauw mijn bed in
!! 

.