billy1 schreef:Corien het lijkt mij op netelroos, onstaat vaak zonder aanwijsbare reden maar het gaat ook vanzelf weer weg. Google het maar even. Mijn paarden hebben het ook wel eens gehad, helaas is het vaak moeilijk te achterhalen waar ze het van krijgen.
Dat is ook wat ik dacht Dorien
.
Netelroos is een uitwerking van een allergie, onschuldig, maar wel gek gezicht. Als je het zeker wilt weten zou ik de dierenarts leven laten komen
.
Ben net terug van stal. Ben doorgefietst van uit mijn nachtdienst naar stal, het was zo'n mooie blauwe lucht en het zonnetje scheen, dus hup Wo van stal. Heb een stuk gewandelt in het zonnetje en ze heeft een uur flink debiel staan doen met haar buurvrouw in de paddock
, waarna ik dus weer een stuk kon wandelen
.. Ze gaat straks weer los met het vriendje en dan aan het eind van de middag/vanavond weer met haar buurvrouw
. Moet vanavond toch die andere twee nog doen (die lopen al lekker vanaf 10 uur buiten
, en Wo ligt op de route, dus die pik ik ook weer even van stal
.
Die Marstall Champion
, Wo vind het zo lekker, dat ik bijna zelf wel een hapje zou willen nemen, als zij iets lekker vind dan móet het wel echt smullen zijn!!
Voor de Wiesencobs haalt ze t.n.t haar neus op, en uit ervaring weet ik dat als ze het niet gelijk eet, ze het dan ook gewoon nooit zal eten
, helaas pindakaas..
Been slinkt trouwens wel, wil toch de dierenarts laten komen, alleen irritant dat ik de nachtdienst zit.. moet nu wel echt slapen, anders red ik het vanacht niet
.
Ik ben nu wel helemaal gaar
, dus ik ga gauw mijn bed in
!!