Wat een blitse nagels
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen is het niks voor mij. Ik heb nu ook trouwens mijn ene nagel er bijna afliggen (een paar week geleden kwam hij ergens tussen auw auw) en heb er dus steeds een pleister om zitten.
Moet morgen ook nog gewoon naar stage en zaterdag werken dus uitgaan lijkt me niet verstandig.
..
Ben een klein beetje gaar.. Wil echt mn opdrachten af hebben, kan er maar niet aan beginnen..

Hier nog iemand zonder fatsoenlijke nagels
.
Simmie schreef:Wat verschrikkelijk voor Loes, zeg!
Als iemand er hard voor gewerkt heeft is zij het wel. Ze heeft zelfs de wedstrijd in Vlietland er voor laten schieten om nog harder te kunnen studeren.
Enorm sneu!
Hopelijk kan ze aankomend weekend haar gedachten een beetje verzetten en rijd ze lekker (in de prijzen, want dat is haar gegund!) in Maarsbergen!
Vind ik ook!! Ik hoop dat het echt voor haar mee zit!!
je hebt er zo hard voor gewerkt en het dan toch nog niet halen!! En idd ben ik het met simmie eens, hopelijk kun je je gedachten even verzetten in MB en daar toch lekker rijden!
Succes nog vavavond!
Simmie schreef:Wat verschrikkelijk voor Loes, zeg!
Als iemand er hard voor gewerkt heeft is zij het wel. Ze heeft zelfs de wedstrijd in Vlietland er voor laten schieten om nog harder te kunnen studeren.
Enorm sneu!
Hopelijk kan ze aankomend weekend haar gedachten een beetje verzetten en rijd ze lekker (in de prijzen, want dat is haar gegund!) in Maarsbergen!
Ga nu eerst even rijden

!
!!!
Hopelijk kan ze inderdaad lekker rijden in MB
en daarna Bob, het paard van een stalgenootje die op vakantie is. Wat een verschil was dat zeg! Vorstin is altijd heerlijk voorwaarts, maar Bob
? Ik kluif geen nagels, maar de mijne houd ik om dezelfde reden als Rowo lekker kort. Ik zou daar toch wel een beetje gek van worden.
Brave meid!
.. 

Snoekiej schreef:Lief van Wolin
Hoe ging het rijden/buitenrit?
... ik was echt bekaf, was in slaap gevallen op de bank en toen wilde m`n moeder met mij met de auto nog even naar stal sjezen om ze binnen te halen, had niet veel vut meer om te fietsen..