heb nu 10 week stage, dus hoef verlopig niet te leren gelukkig
Ik ben jaloers. Ik heb tentamenweek na carnaval 1 tentamen ga k dus zeker al niet maken. Ik sta 2 dagen op de carnavalswagen en maandags t/m woensdag tentamen. Dat wordt um dus echt niet.
Ik heb net nog een pony droog kunnen rijden, en toen moest ik paarden verweien (de "stinker" en meno (die had ik al een keer verweid vandaag :s )) had ik Meno net door de draad, wil ik het hek dichtdoen, springt de stinker ineens over de draad heen, en die had geen halster om, halve paniek, conclusie: regelrecht dezelfde wei weer in...
Ja.... dat kost zeker veel tijd. En ik kan me ook wel voorstellen dat je soms ook geen zin meer hebt savonds om dan nog te rijden. Het scheelt dat jij 1 paard hebt. Maar wel goed natuurlijk dat je je stage erg leuk vind!
ja idd, paardrijden heb ik opzich wel zin aan, lekker ontspanning zeg maar even iets anders, maar elke keer weer in het donker in een natte bak, want naar de manege kost veel meer tijd
ja gelukkig wel, leer er nu veel omdat je toch beter leert om het gewoon te doen
Snoekiej gefelicieteeerd PB jij ook zeker nete punten rowo ziet er goed uit j melanie gefeliceerd met je verjaardag super mooi kado
Zo ik heb er weer een puntje bij
1ste proef ging echt heeeeeel slecht.. slechter dan slecht had 159 -2 ze sprong te vroeg in galop waar ik nog moes doorzitten op een volte in galop hoofd en uit een gaan.. echt niet normaal tussen de proeven door me neus riem losser gedaan, en dat hielp 2 de proef liep ze veeeeeel beter, minder gespannen, en dat beloonde voor een 186 was 1ste dus was echt blij maar ook een dubbel gevoel.. maar goed nog 5
jmmr van je 1e proef, maar de 2e was helemaal supper dus! Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik volgende week ook weer een goede uitslag heb, word ff tijd ik rij 's winters weinig wedstrijden, alleen springen + 2 dressuurwedstrijden, vries en roden, en aangezien ik ff geen springer had ging het alleen maar heel slecht (uitgebeld ed) maar met Kino laat ik merken dat ik ook nog besta
Ik ga ook weer springen deze week hard oefenen met me kur.. morgen krijg ik hoop ik de muziek, en dan kan ik oefenen en dan die week er na mis springen..
Gefeliciteerd Corien! Waar ga jij springen dan? Ik wil volgende maand ook nog graag een keertje wedstrijd rijden (en dan het liefst springen), want vanaf maart gaan we weer met het crossen aan de gang en rijd ik denk ik niet zo veel wedstrijden meer..
snoekiej.. ik hoop 17-02-08 bij hoogeboom.. en er is elke donderdag oefenspringen dus zodra ik me kur as zaterdag gereden heb probeer ik daar te gaan springen als het gaat lukken..
Laura: Gefeliciteerd! Lekker wedstrijdweekje gehad haha! Snoekiej & Corien: ook gefeliciteerd!
Pff morgen begint mn toetsweek, en we beginnen met het vak waar ik het allerbeste in ben (niet dus..), economie! Ik ga nu maar lekker wat relaxed tv kijken! Morgenochtend nog even wat overlezen en oefenopgave maken..
Ja je hebt mij denk ik gemist ja. Ja dat was oefencross, ik kom met die pony geen gewoon B parcours meer rond, en we waren ooit al L+8, en toen zei ik zo nog 2 wp en dan M, en toen wou hij in het parcours niks meer, en thuis met gemak 1.30m enzo...
Ilse: mijn paard staat niet in Nieuw Roden maar in De Wilp, beetje ver om mij te komen ophalen maar ik kom wel een keertje met de auto naar de zandpaden in Steenbergen toe kunnen we samen een keer rijden, kan Undercover mooi van Mars leren
He daar rij ik ook wel eens *in de vakantie) dan ga ik eerst bij oma langs, die woont op alteveer, en dan heeft die voor je tot 3 kan tellen de frituurpan al aan (dus heb ik ook altijd een vriendin mee) en dan moeten we de pony's ff geimproviseerd ergens binnen vastzetten (in de schuur) en anders los laten lopen, en dan worden we helemaal volgepropt, en de pony's ook ,en dan over de norgerweg en crossen maar! haha