Hilde_ schreef:Nouja, ik denk dat ik dit leuker vind dan een gewone economieopleiding.. En dan is mijn motivatie ook veel beter denk ik
En dat is ook zeker belangrijk want anders worden het 4 (?) lange zware jaren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilde_ schreef:Nouja, ik denk dat ik dit leuker vind dan een gewone economieopleiding.. En dan is mijn motivatie ook veel beter denk ik
Hilde_ schreef:Ja is goed
Nouja, ik denk dat ik dit leuker vind dan een gewone economieopleiding.. En dan is mijn motivatie ook veel beter denk ik
miss_jumpy schreef:Hilde_ schreef:Nouja, ik denk dat ik dit leuker vind dan een gewone economieopleiding.. En dan is mijn motivatie ook veel beter denk ik
En dat is ook zeker belangrijk want anders worden het 4 (?) lange zware jaren
Hilde_ schreef:lana_te schreef:suc6op school! (de banken niet vol krasen ofzo he)
Zoiets doen wij niet meer
jenga_8 schreef:Weet iemand eigenlijk al of er alweer SGWay logo´s zijn?
Shanna_W schreef:Lana, ik ben ook van West-Vlaanderen hoor, maar ik doe altijd mijn best zodat iedereen mij hier verstaat op bokt. Gewoon leestekens en hoofdletters gebruiken is al veel duidelijker
Crosskip schreef:Goedemorgen!!![]()
Heb net even de hele discussie gelezen en ben het met Simmie, Kimdepim en anderen (heb niet iedere reactie onthouden) eens. Ik post zowiezo niet zoveel, maar de zin om te posten gaat wel achteruit met allerlei jonge en nieuwe nog-niet-sgwrijders.
Even SGW/Spring vraag.![]()
Weet iemand misschien nog merken die een korte singel met buikflap verkopen?
Die van USG komt pas eind mei en daar wil ik eigenlijk niet op wachten....
Heb nu Hulsebos (170 euro), Prestige (170 euro), Passier & Chamberlain (deze prijzen worden opgevraagd), USG (110 euro).
Iemand nog suggesties???
minnie_muis schreef:MJ; weet je al wat voor slang het was?
minnie_muis schreef:ow ja ringslang is ongevaarlijk toch?
Callucci moet vandaag nog 1 prikje krijgen en dan is hij van de AB af!Ik had vorige week nieuwe foto's! Weet niet of ik die hier heb laten zien trouwens! Dan ook van Cassanova!
Nickeltje schreef:Ongevaarlijk is relatief he...
Als je een wilde slang oppakt, heb je kans dat hij je wel bijt. Dat is op zich helemaal niet giftig, maar bij zulke kleine slangen breken vaak de puntjes van de tanden in je huid af en kunnen mega ontstekingen veroorzaken...
Citaat:Bleekemolens Race Experience is een dag boordevol actie. Onder leiding van ervaren instructeurs en coureurs maakt u op een realistische manier kennis met de autosport. Hoe is het om op de Tarzanbocht af te stuiven? Hoe reageert een formuleauto tijdens remmen, gas geven en sturen? De Race Experience geeft het antwoord.
Zelf rijden in een Porsche 911 raceauto (model 2005)
Rijden op het circuit is voor de meeste mensen een onvergetelijke gebeurtenis, evenals rijden in een Porsche. Bij Bleekemolens Race Planet is dat beide mogelijk. Voel de acceleratie, vertraging en wegligging van een Porsche 911 raceauto op het circuit van Zandvoort. Een unieke belevenis die niet snel vergeten zal worden.
Zelf rijden met een formulewagen
Iedere liefhebber van snelheid en autosport droomt wel eens van het besturen van een echte formulewagen. Tijdens een incentive van Bleekemolens Race Planet op het Circuit Park Zandvoort krijgt iedereen met een rijbewijs de kans om zelf in de cockpit te kruipen en het stuurgedrag van een supersnelle formulewagen te ervaren.
NIEUW: bestuur een BMW 130i Cup-lookalike
Team Bleekemolen, het raceteam van de bekendste racefamilie van Nederland, is actief en succesvol in de BMW 130i Cup. Ook u kunt ervaren hoe het is om met een BMW 1-serie over Circuit Park Zandvoort te rijden. Het wagenpark van Bleekemolens Race Experience is uitgebreid met BMW's uit de 1-serie, geïnspireerd op de BMW 130i Cup.
"Sideways" meerijden met een ervaren coureur
Goed kunnen autorijden is al een aardige opgave. Driften met een auto is een ware kunst. Rij mee met onze ervaren driftinstructeurs. Zij laten zien hoe een auto in een gecontroleerde slip over de achterwielen, de “drift”, de bocht door komt. Naar voren kijken zal meer gebeuren door de zijruit dan door het voorruit.
4x4 Parcours met een terreinwagen
Ervaar wat het is om een helling van 35° graden op te rijden. Of hoe het is om bijna vast te zitten in het mulle zand. Rij zonder fouten over een smalle brug. Bij het rijden op ruw terrein is een mix van snelheid en behendigheid van groot belang. Leg het 4x4 parcours op de juiste manier af. Gaat dat lukken?
Off-road met quads
De duinen zijn een plek bij uitstek om met een quad doorheen te rijden. Leg het parcours zo snel mogelijk af met deze crossmotors met vier wielen. Let wel op: het rijden op een quad verlangt meer vaardigheid dan het rijden in een auto!
Kartcompetitie
Karten wordt terecht gezien als de basis van de autosport. Vele Formule 1 coureurs zijn begonnen op deze mini racewagens. Door het directe sturen, het laag boven de grond zitten en de snelheden is reactiesnelheid erg belangrijk bij het rijden van een race op onze karts.
Slalomproef
Het goed en vooral snel afleggen van de slalomproef is moeilijker dan gedacht wordt. Niet voor niets is de slalomproef een vast onderdeel van een coureuropleiding. Reageer snel, haal het uiterste uit de auto en probeer de snelste tijd neer te zetten. Leerzaam, maar zeker ook leuk om te doen.
IJsrijden
“IJsrijden” is een onderdeel dat niet alleen maar leuk is om te doen, maar ook erg leerzaam is. Onder de achterwielen zijn zwenkwielen aangebracht, waardoor het net lijkt of je op “ijs” rijdt. Vind een combinatie tussen behendigheid, beheerst rijden en de snelheid opzoeken om het parcours zo snel mogelijk af te leggen moet.
Vliegend tapijt met een quad
Toch voortbewegen terwijl je eigenlijk stilstaat? Daar gaat het om bij het ‘vliegend tapijt’. Twee deelnemers rijden tegelijkertijd weg op een quad en moeten proberen precies stil te staan op het vliegende tapijt. Door de snelheid en energie van de quad zal het vliegende tapijt gaan bewegen. Wie komt het verst?
Rijden met uw eigen auto
Na gedurende de dag in verschillende auto’s en voertuigen gezeten te hebben, biedt Bleekemolens Race Planet om onder begeleiding met de eigen auto het circuit op te gaan voor enkele ronden over het circuit. Test de wegligging, acceleratie en remvermogen van een straatauto en vergelijk die met de raceauto’s waarin gereden is. Een mooie afsluiting van het dagvullende programma! Uiteraard is het niet verplicht mee te doen aan dit onderdeel.