Jitske: Is wel handig om een keer van iemand anders te horen hoe die het eruit vind zien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:Biertabje schreef:ik stap een deze dagen weer op de Animo... zal wel wat rodeo opleveren
Kiek uut met je enkel....
Nickeltje schreef:Yolien schreef:Sue Bengtson heeft blijkbaar nog niet de ervaring die ze zou moeten hebben om op de OS te mogen bouwen, ach ja ze vechten het maar uit. Om ons daar nu al druk over te gaan maken, duurt nog 6 (!!) jaar.
Tegen die tijd rijden er misschien mensen aan de top die nu nog niet eens op een paard kunnen blijven zitten, ghe ghe
Het duurt misschien nog wel 6 jaar, maar ik ben al geld apart aan het zetten om er heen te kunnen gaan!!! Als toeschouwer dan he
gomir schreef:Wie weet
![]()
Ik ben erg fan van de nakomelingen van unaniem. Oscar's zijn wel super in type, maar ik ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd dat die een sprong kunnen maken...
Als ik die uk van mij zag sjouwen vandaag dan zou ik je bijna royal highness aanradenCommercieel totaal niet interessant, maar ze lijken allemaal fijn te bewegen en ze hebben maat voldoende
(al blijft dat altijd wat afwachten met oudste jaargang van 2,5 natuurlijk. Maar krimpen doen ze iig niet meer
)
Lielle schreef:alweer eerst
reeskees schreef:vanavond, ja...![]()
Eind november moet ie een soort dressuur aanlegtest voor 3 jarigen lopen(vergelijkbaar met PAVO-Cup), dus moeten we toch maar es een lesje nemen om de puntjes op de i te zetten.
miss_jumpy schreef:reeskees schreef:vanavond, ja...![]()
Eind november moet ie een soort dressuur aanlegtest voor 3 jarigen lopen(vergelijkbaar met PAVO-Cup), dus moeten we toch maar es een lesje nemen om de puntjes op de i te zetten.
Leuk!
Ga jij ook die aanlegtest rijden?
reeskees schreef:Zoals het nu lijkt wel... met springzadel...
Kan hem met een dressuurzadel geeneens uitzitten (vooral niet als hij een beetje stoer wordt). Met een springzadel kan ik er tenminste aan rijden.
... vind het wel erg spannend tussen al die deftige dressuurmiepen. Je moest op het formulier je persoonlijk hoogste bereikte dressuurklasse invullen... heb maar M springen ingevuld
Simmie schreef:Ainsley? Heerlijk! KN? Vréselijk!