Huub en ik zijn vrijdag avond naar springwedstrijd geweest. Carnando (hengst) had 1 balk in het L, Amadeus(jong paard) had 1 balk in het B. Tino mocht 2 parcourtjes lopen, als dank voor zijn ‘geweldige’optreden in Ysselsteyn. Hij is nu 5 dagen van de haver af en het was te merken!!Het L parcourtje liep hij rustig foutloos rond. In het m parcourtje kregen we helaas een balk, maar was wel echt mijn fout!!
Hij liep weer helemaal naar mijn zin en was super trots!
Zaterdag naar Boekelo met Huub, zijn moeder, Rob en Sjoerdje!! Was erg gezellig. Ik vond de schimmel van Elmar Lesch een geweldig gaaf dier!!
Ik heb de nederlanders zien rijden. Heb een aantal sprongen van Nynke gezien, die waren niet al te best, maar goed al knap dat ze mee doet !!
Madeleine reed erg netjes op het eerste water!!
Verder heb ik Wendela en Annemarie gezien en ook dat ging netjes.
Ik vond dat Ensign van Pippa Funnell verschrikkelijk zonder rug sprong en sta er niet van te kijken dat ze hem teruggetrokken heeft voor het springen.
Verder vond ik de vos van Kris Vervaecke een gaaf beest, maar helaas was hij uit op de hagen.
Heb nog Jiska en Chantal nog even gezien bij de vriendschapspannekoekenkraam!!:D
Zondag ben ik naar dressuurwedstrijd geweest. Drama!!!!! Manege de Goubergh in Roosendaal is echt een binnenbak vol monsters voor alle paarden!Dus ook voor mijn emilion. Vooral de eerste proef was drama, ze wilde niet richting de kantine, precies ook waar de jury zat. De ruiter na mij vond dat ze wel even langs mijn ring heen en weer kon draven, ik bedoel mijn paardje was toch zo verschrikkelijk braaf!!

En hiermee werd ik nog 6de met 182pnt!! Hmm vreemd???
2de proef ging iets beter, maar nu was weer het juryhokje + de hoek eng.
Ze was heet en lette totaal niet op, maar de oefeningen gingen een stuk beter dan de eerste proef, hier kreeg ik 172 pnt voor. Dat kwam al meer bij mijn gevoel in de buurt.
Smiddags heb ik zelf bruintje gereden, want Huub ging naar de crosstraining van Rob. Pesoabitje erin slofje eraan, bodyprotector aan en veiligheidscapje op! en samen met een vriendin door het bos gestapt. Niets aan de hand.
Ben benieuwd hoe hij vandaag is, want vandaag ga ik weer eens alleen!