Dat groen/blauw staat jullie heel goed Capriootje!
Luz_ElenaE
Geplaatst: 04-06-13 20:08
Capriootje je weet dat ik gek ben op die groene kleur Maar je hebt ook het oornetje zonder logo die is goedkoper en persoonlijk vind ik die mooier Zie hem voor 26 euro op ebay staan dus dat scheelt.
Niet echt naar gekeken . Zodra ik 'speciale' dingen nodig heb wil ik Ebay wel eens gebruiken. Anders blijf ik bestellen . Vraag me nu ook bij alles wat ik koop af: vind ik dit mooi? heb ik dit nodig? waarvoor heb ik het dan nodig? kan het niet nog een poosje wachten? Ik koop echt teveel 'rommel'. Op deze manier heb ik al heel veel niet gekocht. Nu nog stoppen met roken en dan houd ik nog meer geld over Wat betreft het dekje, daar moet ik van mezelf ook mee wachten. Hebben er een stuk of 80 in de kast liggen en als ik daar niets tussen kan vinden rijd ik wel met een wit dekje
Gaat voor mij ook heel slecht zijn hoor dat Ebay maar wil echt graag dat oornetje hebben. Heb hem gevonden maar niet meer leverbaar in het groen dus even verder kijken.. (http://www.ebay.de/itm/Eskadron-Classic ... rbe%09grey)
Bianca heb jij ze nou met blauw/ gele klittenband??
ik zou ze graag eens zien, ik rij ook in het blauw-geel
bianca1980
Geplaatst: 17-06-13 08:58
Nee vaya heeft Tendon Grip over de benen en die sla je om over je beschermers, om te voorkomen dat ze niet eronder afzakken tape je ze dus vast, dus dat geel is tape..