[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:08

Nee, maar het was net iets wat ik niet kon gebruiken :Y) Ben echt in tranen uit gebarsten :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:18

@ Lautje kan mij voorstellen dat het even de druppel was.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:19

Lau, heb je in je familie/kennisenkring niet iemand die dat voor je zou kunnen nalezen? Dan weet je in elk geval of je leraar wel of niet gelijk heeft. En als de nalezer het wel goed vindt kun je het misschien nog een keertje inleveren met zijn commentaar erbij. En als de nalezer het wel eens is met je leraar weet je ook gelijk waar je aan toe bent.
Om nou direct maar zo'n cursus te volgen alleen omdat 1 iemand je werk niet goed vindt?
Maar dit kon er ook nog wel even bij he, hierna gaat het beter hoor, dit was de laatste hobbel.

Caro, :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:25

Eurocommerce is paarden aan het verkopen. Gerco is California kwijt volgens horses.nl. Jammer want het was een goede combinatie..

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:31

Zat er aan te komen, een curator is ook niet gek. Maar toch jammer en een aderlating voor de Nederlandse springsport.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:31

Tjemig Lau, dat is ook balen. Mag je het wel opnieuw inleveren (met aangepast Engels of "bewijs dat het Engels in orde is")?

Tjongens, wat een weertje. Vind het zo leuk voor de Koninginnedagvierders :D .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 13:25

Lau, ik wil evt wel wat doorlezen, mijn Engels is Oke.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 13:49

Lau, heeft ze uberhaubt gezegd wat er zo slecht is? Het is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen: Je engels is verschrikkelijk :+ Schrijfstijl vind ik niet iets waar je iemand op kan afstraffen, zeker niet als docent NL :') Zinsopbouw, spelfouten & grammatica weer wel, maar als je nog nooit negatief commentaar hebt gegeven, kan ik mij dit niet voorstellen :(:)

Ik heb net het terras gezogen :+ Ik heb van die verschrikkelijke speeltuintegels waar je niets uit de voegen krijgt met stoffer en blik of een bezem!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 14:06

Pfff net een uurtje achter het huis gezeten in de zon. Ik ben nu maar weer naar binnen gegaan ivm klotsende oksels :D . Windstil en brandende zon. Straks maar weer even. Nu maar even afkoelen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 14:18

Zou heel fijn Lielle!

Mo: Het was teveel schrijftaal en te vlot geschreven.
Het is hier echt heel warm. Zit nu te zwoegen op die knolllen. Had beter ook naar Amsterdam kunnen gaan en varen :Y) Maar morgen lekker crossen in Gavere

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 14:56

Heey allemaal

Wat een heeeeeeerlijk weer!
@ Eef_bam wat fijn dat je een nieuwe stalling hebt bij je instructeur!
@ SM lastig als je sm alleen zulke dingen zegt als je vriend er niet bij is... kun jij het weer doorgeven aan je vriend en hij ziet het nooit gebeuren omdat hij er niet bij is.
@ Laura helemaal goed, als je dat in gedachte houd komen jullie er vast uit :j wat balen van het commentaar op je essay.
@ Vief fijn dat Woll zich thuis begint te voelen! En de cross foto's zien er leuk uit.
@ Caro wat balen voor jou van Badminton!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:17

Het is inderdaad lekker warm! Net even gereden, maar dat was wel even zwoegen haha. Draakje begon super te lopen. Dat houdt ze alleen nog geen half uur vol, dus op het laatst maar weer even heel simpel gereden :)
Het begint hier nu trouwens wel flink te waaien!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:44

Heerlijk gewandeld. Begonnen in Hernen en dan achter Rob langs richting Bergharen en daar achterlangs en dan voor Rob langs terug naar Hernen. Alleen het laatste stuk was over de weg, verder allemaal super leuke paadjes. Echt heel erg verrassend. Op de terugweg nog even wat gedronken op de picnictafel bij Rob. Jammer dat hij toen niet meer aan het lesgeven was.

Net even slimme actie bij het tanken: pakte m'n tankpas uit de auto en toen sloeg ik de punt van de deur tegen m'n kaak aan %) . Echt niet lekker 8)7 .

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 17:29

Leliaardje: autsj!
Anthea: fijn gereden dus!
Lau: :(:) heb je nog even de tijd om het in orde te maken?
Mootje: ik zie je al helemaal gaan met die stofzuiger buiten :D
Vief: fijn dat Woll meer op zijn plaats lijkt te zijn. En de foto's zien er erg voorwaarts uit :Y) .

Ik had afgelopen nacht weer nachtdienst en ondanks dat het erg rustig was mocht ik niet voor 6 uur gaan :Z . Ben dus nog niet zolang wakker, en heb geen idee waar mijn vrienden uithangen. Ik vermoed dat die zich ergens goed aan het vermaken zijn! 8-)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 17:53

jeetje lau het zit je allemaal niet mee he.

Mootje zie het al helemaal voor me :P

MM geloof ik, klopt en daardoor heb ik al heel vaak ruzie met hem gehad... Ik zit er dan wel mee en ja dan wordt het weer ruzie... Maarja mijn ouders hebben mij wel volwassen kunnen laten worden en dat is bij hun niet echt gelukt... Dus die vakanties hebben het leven voor m niets beter gemaakt...

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:03

Laura: dit kon je even niet gebruiken nu. Logisch dat er even wat knapte.
Mootje: heeft haar terras gezogen met de stofzuiger. Moet een grappig zicht zijn geweest!
Anthea: heeft fijn gereden.
Leli: autsjh dat doet pijn!
Floor: heeft de halve Koninginnedag geslapen.

Ik heb vandaag heerlijk in het zonnetje gezet en mezelf rustig gehouden. Zometeen douchen en op tijd mijn bedje in. Dan morgen weer werken. Hopelijk ga ik het een beetje volhouden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:17

Succes alvast voor morgen, Sussie! Ik kan me voorstellen dat je je normale leven weer wil oppakken :j
Floor, Balen dat het zo rustig was tijdens je dienst. Dan gaat de tijd altijd zo langzaam!
Lelie heeft gewandeld. Had je je camera mee, of fotografeer je liever alleen paarden?

Net weer mijn leven gewaagd voor schone ramen... Niet handig, zo'n grote raampartij zonder balkon ervoor :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:49

Sussie: lekker dagje niks doen. Hoplijk morgen fit richting je werk!
Mootje: geen camera mee deze keer. Heb dat wel heel veel gedaan, maar ben iets minder fanatiek geworden (helaas). De camera die ik heb zijn ook redelijk groot, dus het is dan wel echt een gesjouw.

Dit zijn foto's van een wandeling waar ik volgens mij voor het eerst de 24-70 lens mee had. http://www.deleliaard.nl/fotografie/wan ... li2008.htm

We hebben trouwens 8 km gewandeld: was best wel op aan het eind: moet er niet aan denken dat ik dat stuk zou moeten hard lopen :oo .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:04

wel lekker weer gehad lelie, heb ook genoten.
Naar het dorp geweest in een rokje die doorscheen op de waterbuikschuifbaan geweest, gleed goed :+

maar vanoachtend nog even met dakar bezig geweest en nu spierpijn, zonder zadel gereden :+

hoor veelste veel over schoonmaken, hou ik niet van en moet ik maar weer eens doen :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:06

Lelie, mooie foto's in je link! Dat was trouwens een flinke wandeling, 18km :oo
8km hardlopen gaat iig sneller dan lopend... Ben je er sneller vanaf / klaar mee :')

Zonder zadel rijden is voor mij zeker een jaar of 17 geleden... Haha!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:12

Je bent niet de enige met spierpijn sm: gisteren gereden en vandaag gewandeld: veel te veel van het goed voor mijn oude lijf %) .
@Mootje: toen waren we nog fanatiek en liepen inderdaad 18-25 km op een dag. Moet er nu niet meer aan denken........... -O- .

We willen van de zomer wel weer paar dagen gaan wandelen in België en het leukst is dan toch van het ene hotel naar het andere te lopen. Ik ga iets bij de SNP zoeken met bagage vervoer. Nadeel is dat dat meestal best lange wandeldagen zijn. Zullen we toch moeten gaan trainen van te voren :Y) .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:20

haha leli doe rustig aan met je eigen lijf he! Mootje dat is wel even geleden dan.
Toen ik erop sprong viel ik er gelijk aan de andere kant vanaf, was wat gladder dan ik dacht :P

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:19

gelukkig niet te druk geweest vandaag hier. hoef ik niet zoveel bij te lezen.
lau wat balen van je engels. misschien kan lielle je helpen.
leli heeft lekker gewandeld. foto's ga ik zo bekijken

verder was iedereen koninginnedag aan het vieren en aan het genieten van het mooie weer.

vanmorgen eerst ol en bay gedaan. daarna even in korte broek en hemdje buiten gelopen.
net na de middag nog met vriendin na divoza geweest. vond het niet druk.
vanavond nog les gegeven en nu even lekker niksen

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 21:59

Allemaal leuke Q-day gehad gehad?
Ik ben ff met de scooter naar Delft geweest. Was heerlijk scooter weer!
Was leuk! Nog paar leuke sneakers voor moederdag gescoord. Waren nu maar E19,95 :P

@ Lau jeetje wat moeilijk heh als je zo gek op iemand bent... Klote ook vanje essay! Morgen ff lekker je gedachten verzetten op je cross!
@ SM wat een heks zeg!! Mijne is ook zo'n heks!
@ Caro oliebol zeg...
@ Texelse hoe ging het??
@ Leli wat is die pony toch een knapperd joh! Mooie foto ook!

Vanmorgen nog lekker rondje buiten gemaakt! Max was super braaf. 2 vriendinnen met hun paarden gingen mee. Max moet altijd voorop dus dat reed ik ook, reed er een vent met een 2 span voorbij. Netjes stappen maar naast ons aandraven! Max deed alleen een stap opzij. Alleen paard van vriendinnen schrokken zo erg dat de 1 sprong de sloot in en de ander rende weg. Gelukkig bleven ze allebei zitten en hebben niks.
Maar wat een idi*ot zeg die vent!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:06

op de valreep, zou net afsluiten.
Henny: super!! 1e rondje wat kijkerig en uitgebeld, maar na de bel mogen ze dan iedere hindernis 1x proberen, en toen sprong hij dus de rest van het parcours foutloos uit. Het tweede rondje gereden er bijna meteen achteraan, 1 combinatie er tussen, en dat liep hij met 2 hoefjes in de neus, helemaal probleemloos, foutloos. Dik tevreden dus!!

Wat een sukkel van een vent Henny, je zou toch verwachten dat hij iets meer weet van paarden, dan de gemiddelde weggebruiker.
Laatst bijgewerkt door texelse op 30-04-12 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt