Zo, net even een outfit gescoord voor zondag, Symphonica in Rosso!! Bij de wehkamp hadden ze een lekkere opruiming. Voor 5 euro een jurkje, alle 4 dezelfde!! Nu al zin in.
Mijne doet het inmiddels ook weer.. Of althans, ik krijg een D te zien als ik hem verstuur Nick en Simon is niets voor mij
caro29
Geplaatst: 11-10-11 10:46
Ik moet ook nog wat roods hebben.
viefdepief
Geplaatst: 11-10-11 10:53
Mootje: wat verschrikkelijk naar Mijn BB doet het gewoon weer sinds vanochtend. Texelse: dat is nog eens leuk shoppen! Dienke: wat een verhaal zeg hoop mee op goed nieuws voor je mama!
Ik ga de regen maar eens trotseren en de stal mesten en rijden. Wat een stom weer..
ja ik zal een foto maken van ons 4-tjes!! we gooien mooi 4 fietsen achterin de bus, zodat we niet zo ver hoeven te lopen na het parkeren. Zie het al een beetje voor me, 4 "dames" in een rode outfit, op 4 ouwe barrelfietsen (voor Noor en Margreet vergelijkbaar met kermisfietsen), dwars door Arnhem! Het is de bedoeling dat we de laatste boot halen, dus hard fietsen na afloop!
viefdepief
Geplaatst: 11-10-11 11:09
Haha, sorry Rowo zal stoppen met zeuren
Heb geloof ik wel een watje van een veulen gefokt.. Hij stak zo zijn pootjes in de grond toen hij door een blubberplas moest
Nou dan heb je nog een beste waterbaktraining voor de boeg met dat veulen, die van ons probeert met een omweg om de plas heen te komen, maar dat kan helemaal niet, dus dan banjert ze er toch zo door heen.
_Jitske_
Geplaatst: 11-10-11 11:13
Mootje: Sterkte, zoiets is nooit leuk. Dienke: Jeetje wat schrikken van je moeder! Geluk bij een ongeluk dat het de afgelopen 3 dagen goed is gegaan met haar rug. Nu maar hopen dat ze snel opknapt en minder pijn heeft.
Iedereen die naar Nick & Simon gaat alvast veel plezier. Afgelopen zaterdag was het al erg druk bij het werk met hongerige concertgangers (na het concert). Komend weekend hoef ik gelukkig niet te werken, dus dan mis ik de 3 avonden drukte door Symphonica in Rosso. Ik ga zaterdag werken bij een draversveiling in Hamburg, ben benieuwd