Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bianca1980 schreef:Hey Riannuh jij bent echt goed bezig geweest hahaha....wil je die mij toemailen ?? Ik blijf toch het wit teveel afsteken vinden, want mijn set is helemaal niets met licht, ondanks de witte balk in het dek dat bedoeld is voor tekst maar ik nu bewust niet meer wilde, ik begrijp dat in het echt de kleur niet zo extreem wit is, maar toch...., zwart vind ik echt ook wel oke, maar maakt het naar mijn idee net niet af....
die blauwe vind ik echt wel gaaf, ook dan zal in het echt het niet zo te mooi blauw zijn, mischien toch nog iets met een wit biesje erbij. Een gele rijbroek net beise ?? zou dan een tussenoplossing zijn van wit (te licht) of blauw (te donker) en dus lichter, maar denk dat dat juist weer zo opvalt kwa felheid door het geel en dat hoeft ook niet, dan ben ik straks kanarie pietje .......
Nog een gele optie Rianne.....
EvelienH schreef:Jets, ik vind je laarzen wel erg gaaf maar is het geen idee om met een bruin dekje te rijden met een licht blauwe bies? Dan zijn de kleuren wat meer in evenwicht.
hennydehart schreef:@ Riannuh zou jij dat ook met een foto van mij willen doen?? Weet niet of ik dat nou mooi vind bij mijn navy/ wit gestreepte set! Rij nu met navy broek maar wat staat mooier.... Wit of navy??
@ Bianca zwart of de royal met gele bies! Vind het wel een gaaf geheel met die Royal broek!
@ Jets vind je blauwe laarzen top! Maakt jullie speciaal!
Denk indd dat bruin dekje met blauwe bies wel mooier is komen je laarzen beter uit!
bianca1980 schreef:RIANNE @ hebben jij met dat paint iets aparts of zo ?? ik probeer nu een rijbroek te maken met royal blue op de achterzijde en dan geel op de voorzijde (of andersom), two tone zeg maar, maar met mijn paint wil dat niet echt lukken.......en erg veel opties zijn er niet om uit te proberen.