Had Tayla ook nog gezien! Stond heel leuk idd die regendeken. Gaat nog niet goed met je dus Margreet, beterschap. Fijn dat je lekker gereden hebt Evie. Alsnog wel leuke verjaardag gehad Corien ondanks MB? Veel plezier met rijden vandaag Mootje.
Moet weer dag aan de studie.... Nog even volhouden over een week is het voorbij!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 26-06-11 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Benthe, gelukkig dan maar, dat het niet zou kloppen! Ik heb een filmpje van mijn cross waar ik langs het springparcours kom, daar rijd jij net rond met Noes! haha. Margreet, beterschap! Sannn, studeer ze! Eef, het ene paard is ook meer bodemvast dan het andere paard. Als jij je er goed bij voelt om te starten, dan moet je dat ook gewoon doen. Iedereen kent zijn eigen paard het beste.
Sim
Geplaatst: 26-06-11 09:39
De wat dikkere crossen liggen jullie duidelijk beter dan de technische crossen Evie. Dat komt misschien nog wel naarmate jij meer ervaring krijgt. Je springrondje vond ik overigens wel netjes. Maar het viel wel op dat Bandildo echt niet meer doet dan nodig is.
Beterschap Margreet! Studeer ze Sannnn! Ik ga zo richting stal om te zien hoe Sim er bij staat. Corien, hoe gaat ie nu met jullie?
@ Eef gefeliciteerd met je foutloze ronde. @ Margreet volgens mij heb ik jou zie lopen maar weet het niet zeker. Beterschap.
Ik had het idee dat de tijd voor het L heel ruim stond. Optimale tijd was 5.05 sec en ik was met 4.43 al binnen terwijl ik haar alleen even na de damborden heb laten lopen. Zo'n dagje regen is wel vermoeiend. ben moe wakker geworden. Ik ga even naar de stal om de ruin te rijden en de merrie paraplu training te geven. Ga ook nog vlaggetjes ophangen bij de bak. Mijn paarden moeten langzaamaan gaan ophouden met dat gepiep op CC. Dan wordt het rijden wat makkelijker.
haha, maar wat een leuke woordspeling weer op de vroege morgen.
Overigens moet ik ook zeggen dat Uk ook niet meer doet dan nodig. Hij is ook niet altijd de voorzichtigste, al weet hij wel heel goed, dat alles vast ligt in de cross. Het springen huppelt hij helemaal overheen alsof het niets is, zag ik wel terug op het filmpje. Naarmate de hindernissen hoger worden, word hij ook wat voorzichtiger.
Sannnn
Geplaatst: 26-06-11 10:00
Gaat weer lekker hier.
Duik nu echt mijn boeken in, uur later dan gepland.
AntheaV
Geplaatst: 26-06-11 10:19
Ik moest ook al lachen om Sim's opmerking
Caro: Succes met je paraplu training Sann: Succes met leren Evie: Netjes van je foutloze cross
Ik lees vanalles over slechte bodemcondities in MB. Jammer zeg, maar als je weet dat je paard niet zo bodemvast is kun je inderdaad beter terugtrekken dan dat je jezelf en je paard naar de grootjes rijdt! Corien: hopelijk valt het allemaal mee! Sann: snel aan de studie, hop hop Tientjeh: je had B hc gestart? Dit was weer de eerste keer toch?
Ik zit nog bij vriendlief thuis, die heeft processie in het dorp vandaag (en morgen en overmorgen ). Ze gaan straks met de hele familie lunchen dus daar wacht ik nog even op en dan ga ik weer naar mijn paps en mams!
Floor, inderdaad B HC. Vorig jaar april voor het laatst gecrosst, dus even weer inkomen.
xxitsmexx
Geplaatst: 26-06-11 11:49
benthe. jammer dat je zo laat was op wedstrijd dat je dus maar heel even hebt kunnen losrijden voor je dres. wel super dat anoes gewoon weer foutloos rond crosst margreet balen dat het nog niet beter gaat met je sim heeft een typ foutje gemaakt op de zondagochtend danique's witje ligt lekker in de paddock
Gistermiddag thuis nog even een hindernis gemaakt (een dakje) en een boom wat in de wei lag de bak ingerold (wat een hele klus was). Vanmorgen met bay wat gesprongen. Heb volgende week de eerste crosstrainingn en nu heeft hij tenminste al een boompje en dakje gezien. verder had ik gewoon wat huppies in de bak staan. papa heeft gefilmd waar ik foto's uitgemaakt heb. die ga ik zo eerst ff op pc zetten
Snoekiej
Geplaatst: 26-06-11 12:10
Goeiemorgen, Ik ben ook weer ontwaakt! Was vannacht weer om 4 uur thuis van het werken. Vandaag is het overdag, dus lekker bijtijds klaar. En ook lekker bijtijds mijn bedje in!
Beterschap Margreet Succes met studeren Sann Sterkte Corien Fijn dat het gezellig was!
Middag! Hier ook een onrustige bovenkamer, ben nog op de kermis beland Ben al wel bij de paardjes geweest, Jer staat er weer prima bij. Ga zo even met moeders naar een fair en vanmiddag/vanavond met vriendje naar het strand
Corien, ik dacht later nog... WAAR WAS DIE APPELTAART?! Hopelijk gaat het goed met Danny! Snoek, druk weekend! Mendy, nog fanatiek bezig geweest dus gister! Evie, gefeliciteerd met je foutloze cross!
sanurie
Geplaatst: 26-06-11 12:22
Middag!
Wat een verschil in het weer vergeleken met gister!!!
Echt jammer van O'brien, super goed paard! Bvw: netjes gedaan!! Corien: Nog gefeliciteerd! Tientjeh: Mooi dat je zo goed gecrosst hebt!! Lielle: Netjes Wat balen zeg Corien!! Hopelijk niks ernstig! Noor: gave foto !!!! Sannn: Stoute What
Zelf was het voor mij ook een dag vol met regen gister. Springen liep ontzettend uit. De bodem bij het springen was niet top, dus meteen al besloten dat ik het rustig aan zou doen. Toen eerste parcour netjes foutloos, barrage ook, maar geen prijs. Toen 2x dressuur gestart. De 1e proef veel spanning in het begin dus wat fouten, en later minder. En ik had 172 punten. De 2e proef veel beter in mij ogen. Meneer was niet gespannen, geen grote fouten. resultaat 153 Beetje raar dus, zo zie je maar weer, dressuur is een echte jury sport, voorlopig dus geen dressuur meer voor mij. Toen nog progressief springen, waren maar 6 hindernissen!! Ik wou M starten, komt toch niet voor punten dus dan maakt niet uit, eerst me vader kan niet, ik gezegd, dan vraag je toch. Uiteindelijk mocht van de ringmeester als jury het goed vond. Dus ik netjes naar de jury gegaan, en die had er totaal geen probleem mee! En ze rade al dat ik naar het M wou, dus ze vond me slim om dit als oefen rondje te rijden. Dus ik gestart, top rondje, egt gecontroleerd, heel makkelijk. Bleek dus later op Z hoogte te staan. Zo trots op me paardje En kreeg applaus van iedereen omdat ik zo hoog had gesprongen
xxitsmexx
Geplaatst: 26-06-11 12:23
noor heeft ook hoofdpijn (door drank??) sanurie. super van je rondjes springen. maar balen van je dressuur.
Ja gister met papa even aan het klussen geweest. Nu komt er nog z'n dakje dan maar ik daar een dubbeltje van. Nu heb ik er even een balkje voor gelegt omdat de hindernis anders bijna hetzelfde kleur heeft als de bak. Onderaan maak ik een klein randje wit. (toch nog verf genoeg) http://www.mijnalbum.nl/Foto-CINDOLM3.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-DIVO4MKK.jpg
Even geen tijd om op iedereen te reageren. Ik heb wel even snel bijgelezen.
Vandaag was een concoursdagje om snel te vergeten. Met het losrijden ging het nog goed. Ik moest als eerste de ring in en de jury had haast. Je kon niet om de ring, dus ik mocht er meteen in. Ben ik net 2 passen in de ring gaat het belletje. Ik kreeg hem al niet langs een soort van picknicktafel die bijna bovenop de ring stond en aan de andere kant stonden allemaal reclameborden langs de ring. Gevolg was dat ik hem niet rondgestuurd kreeg en afgegroet heb. Hier thuis nog onenigheid met mijn ouders en zusje, omdat die vonden dat ik hem hoe dan ook door had moeten rijden. Maar ik had echt geen behoefte om met hem te gaan vechten om hem toch door die proef te krijgen. Ik weet dat hij het niet als aanleiding neemt om het de volgende keer weer te doen en bovendien heb ik nog een rondje voorwaarts neerwaarts door de baan mogen draven en toen liep hij er wel redelijk braaf langs.
Nu even eten en mee om een trouwpak uit te gaan zoeken voor de toekomstige man van mijn beste vriendin.
Mendy, leuk dat je de crosshindernissen zelf klust! Sussie, balen van Pancho! Is het reglementair niet toegestaan om 1 ronde de ring te verkennen als er geen gelegenheid is om buiten de ring om te rijden? Ik had denk ik ook afgegroet Noor, veel plezier vandaag! Sannn, Succes met de studie vandaag. Sim Corien, hoe gaat t met Danny?
Ik heb om 4 uur afgesproken met Nickeltje. Ik ben benieuwd daarna door naar vriendje en lekker uit eten in Noordwijk!
Sannn jeetje filmpje bekeken en dta is wel echt balen om er zo ineens naast te staan! MM super voor de 1e keer M! Margreet beterschap! Sannn studeerze! Laatste loodjes dus voor je. Tientjeh ik heb je ook nog gezien! Dat je net gefinisht was. Corien rustig aan doen! Evie super van je foutloze cross. Sanurie lekker gesprongen dus. wel jammer van je dressuur, xxitsmexx leuke hindernisjes zo! Noor klinkt als een leuke dag! Veel plezier! Sussie balen zeg, maar als het niet wil dan wil het niet. Mootje veel plezier met rijden!!
Zo ik ben ook weer bij de levenden. Gister de hele dag op het TT circuit gezeten, wat weer erg leuk was! Regenpak gekocht bij canter kwam goed van pas.
caro29
Geplaatst: 26-06-11 12:53
@ Sussie wat balen!
Ik heb vanmorgen lekker gedressuurd met de ruin. Die liep heerlijk te sjouwen. Merrie was moe van gisteren. Die loopt lekkert in de wei. Nog even met Gio gespeeld. Vlaggetjes heb ik ook opgehangen en de schimmels stonden gelijk te trillen op hun benen. Zijn van die plastic vlaggetjes uit het svenenergy pakket. Zijn ze nog ergens goed voor . Moeder en kind waren niet onder de indruk.