Was ze dan met iemand anders mee ofzo die van Lucinda les krijgt?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
billy1 schreef:Alexia Hodge ken ik niet en ik ben toch echt altijd bij de lessen van LucindaWas ze dan met iemand anders mee ofzo die van Lucinda les krijgt??
, ze heeft gewoon via via gehoord dat Lucinda daar was en toen ging ze kijken. Alixia lest zelf bij Max Tuytelaar en Wim Grens.. maar als Lucinda er weer is, wil ik ook graag mee om te kijken
.
.
.

WolinLotte schreef:Nee, ze heeft gewoon via via gehoord dat Lucinda daar was en toen ging ze kijken. Alixia lest zelf bij Max Tuytelaar en Wim Grens.. maar als Lucinda er weer is, wil ik ook graag mee om te kijken
.
Ze wilde zich ook aanmelden voor een les, maar begreep dat het alleen voor Z-combinaties was, klopt dat?

Haar kont wordt zomers ook spierwit, mijn appaloosa-peerd
.

. Ze heeft nu een heel ander model gekregen, andere bespiering.
, daar was ik het ook wel mee eens. Er zat nog wel een verdikking, teken dat het bot toch een flink optater heeft gehad (hopelijk wordt het geen 'schiefeltje'
), heeft gewoon tijd nodig om te herstellen. Gelukkig maar!! 

Tweede proefje mocht er gelijk achteraan (normaal heb je er 2 tussen maar ik was de enige van mijn groepje die er was) Maar nu had ze zoiets van: ik vind dat ik al klaar ben
en toen was ze een beetje vervelender. Ze wou niet echt meer aan het werk en kwam nogal vaak in verzet. Niet heel erg zoals ze wel kan doen, maar telkens net even iets tegen de hand komen. Hier had ik 180 punten, klopte ook wel met mijn gevoel.

Gelukkig is Nika haar been weer mooi dun en loopt ze weer helemaal rad, heb alleen wel de crosstraining afgezegd voor vandaag. Vind ik wel jammer, maar niks aan te doen. 
en de tweede zijn heel mooi!

!

ben benieuwd.. Zo eerst maar even m'n huis op ruimen tis weer een zootje na een week niks doen

Twee heftige dagen achter de rug door het overlijden van de broer van een vriendin en clubgenoot van me. De avondwake en de mis en crematie waren mega druk en heel erg mooi.
en niet alleen voor jou...
Lappie_Lap schreef:Moi is woensdag ook weer ziek geworden trouwens, voelde het goed aan.
Best vaag eigenlijk .. normaal ben ik echt bijna nooit ziek (1 x in het jaar of 2 jaar) .. nu alweer de 2e keer deze maand