[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:06

Alexia Hodge ken ik niet en ik ben toch echt altijd bij de lessen van Lucinda :? Was ze dan met iemand anders mee ofzo die van Lucinda les krijgt??

Ruud_O

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:18

Ik heb ooit zo'n t-shirt gekocht met schouderstukken erin.
Werkt ook prima.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 13:24

billy1 schreef:
Alexia Hodge ken ik niet en ik ben toch echt altijd bij de lessen van Lucinda :? Was ze dan met iemand anders mee ofzo die van Lucinda les krijgt??

het zegt mij ook niets :?

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 14:04

Ik ga naar springles :evaw:

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 14:47

Goeiemiddag!
Mijn weekend is alweer begonnen :D

Floor, ik heb de kür zelf gemaakt. Was de eerste keer dat ik het deed, maar het is best aardig gelukt :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:08

billy1 schreef:

Nee :n , ze heeft gewoon via via gehoord dat Lucinda daar was en toen ging ze kijken. Alixia lest zelf bij Max Tuytelaar en Wim Grens.. maar als Lucinda er weer is, wil ik ook graag mee om te kijken :j .
Ze wilde zich ook aanmelden voor een les, maar begreep dat het alleen voor Z-combinaties was, klopt dat?

@Ruud: Ik kreeg al een PM terug van Talitha dat zij ze niet heeft voor IR... Waar heb jij dat T-shirt vandaan als ik vragen mag :D .

Ik was vergeten dat ik ook nog een afspraak bij de huisarts had := .

Edit: Ik zie het Tshirt al op canter-equipment.nl :)
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 27-02-09 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:14

Kwam foto's tegen van de eerste keer dat ik op Wolin zat, hier is ze 3 1/2 jaar oud, januari 2007
Toevallig was er die dag een fotograaf aanwezig om foto's te maken van het terrein voor de website.

Puppy en snottebel-paard Wolin :+:
Afbeelding
Afbeelding
http://zobeleefjenogeenswat.web-log.nl/./photos/uncategorized/2009/02/26/wolin5.jpg
http://zobeleefjenogeenswat.web-log.nl/./photos/uncategorized/2009/02/26/wolinlotte6_2.jpg
http://zobeleefjenogeenswat.web-log.nl/./photos/uncategorized/2009/02/26/wolinlotte1.jpg
http://zobeleefjenogeenswat.web-log.nl/./photos/uncategorized/2009/02/26/wolin2.jpg

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:45

WolinLotte schreef:
Nee :n , ze heeft gewoon via via gehoord dat Lucinda daar was en toen ging ze kijken. Alixia lest zelf bij Max Tuytelaar en Wim Grens.. maar als Lucinda er weer is, wil ik ook graag mee om te kijken :j .
Ze wilde zich ook aanmelden voor een les, maar begreep dat het alleen voor Z-combinaties was, klopt dat?

Klopt om aan deze lessen mee te kunnen doen moet je minimaal Z SGW geklasseerd zijn

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:14

@ WL; leuke foto's hoor! ;) Wel veel snot ja, :P

Zometeen dressuurwedstrijd, eerste proef om kwart voor 7 en tweede om 5 over half 10, wel met andere pony, maar zit wel lekker veel tijd tussen, :D

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:27

Wat is ze daar nog lekker donker WL! :P

@ J_N .. succes straks!
@ Sussie .. beterschap!
@ Corien .. oh nee, wat ships! :(:)
@ Vief ... beetje jammer van de CV-ketel. Mannetje zei nog net geen "euréka ..." ? :P
@ Lux ... wat doe je nu eigenlijk? werken?

Tjong gaat goed, zo heb je niets en zo heb je binnen een dag alweer 2 soll. gesprekken voor volgende week staan :+

Moi is woensdag ook weer ziek geworden trouwens, voelde het goed aan.
Best vaag eigenlijk .. normaal ben ik echt bijna nooit ziek (1 x in het jaar of 2 jaar) .. nu alweer de 2e keer deze maand >;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 19:13

Zo, ben weer thuis :)
Vorstin liep echt ontzettend lekker :D
Heerlijk lesje gereden.

Wat een jonkie is Wolin daar nog Lotte! Ze is wel behoorlijk uitgezwaard, of niet?
Veel succes Marieke!
Lekker dat je volgende week weer 2 sollicitatiegesprekken hebt LL. Balen dat je weer ziek bent :(:)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:35

@LL: Hahah jah, in de winter is ze heel erg donker!! Ze is nu enorm in de rui, dus er komt nu een hele lichte zomervacht op met een donslaagje donkere winterharen, echt apart. :# Haar kont wordt zomers ook spierwit, mijn appaloosa-peerd :P .
@Snoekiej: Jah qua spier is ze enorm ontwikkelt, hier is ze nog enorm hoekig
Deze foto's zijn genomen in september 2007, dus 9 maanden later. Echt een groot verschil vind ik!! :oo

Afbeelding

Afbeelding

Als het weer mooi weer wordt, komt er een nieuwe fotoshoot met rijfoto's enzo :) . Ze heeft nu een heel ander model gekregen, andere bespiering.

Ben naar de huisarts geweest, doorgestuurd naar ziekenhuis voor een foto voor de zekerheid, gelukkig geen barst!!! Wel waren ze het er over eens dat een flinke klap is geweest :o , daar was ik het ook wel mee eens. Er zat nog wel een verdikking, teken dat het bot toch een flink optater heeft gehad (hopelijk wordt het geen 'schiefeltje' := ), heeft gewoon tijd nodig om te herstellen. Gelukkig maar!!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 00:21

LL; Beterschap! Het heerst een beetje, ;)
Shanouk; fijn dat ze zo lekker ging! :D
WL; Gelukkig valt het mee!

Net terug, Ramona werd vandaag voor de 2e keer gereden en ze was echt wel lief! ;)
Was 2de met bij jury C 176 en jury H 185 :)
Met Excell voor de eerste keer een echt voorwaartse proef gereden, wel wat onafgewerkt,
was 5e met jury C 187 en jury H 181, wel tevreden :)
Nog uitleg gaan vragen aan de jury voor iets wat ik niet snapte, kreeg ik nog een compliment dat ik een goede pony had! ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 01:15

Marieke: Nette punten hoor! Fijn dat je zelf ook tevreden was :)

Ik ben ook net weer terug van wedstrijd. Er waren nogal veel uitvallers dus ik kon gelijk opzadelen en daarna de proef in. Was wel makkelijk dat ik zo vroeg was. Eerste proefje ging best goed, het kan allemaal nog wel beter. Ze moet nog beter aan de hulpen zijn maar in de proef lukt het toch nog allemaal niet zo makkelijk. Ze was wel heel braaf. Ik had 190 punten en een 4e prijs :) Tweede proefje mocht er gelijk achteraan (normaal heb je er 2 tussen maar ik was de enige van mijn groepje die er was) Maar nu had ze zoiets van: ik vind dat ik al klaar ben :+ en toen was ze een beetje vervelender. Ze wou niet echt meer aan het werk en kwam nogal vaak in verzet. Niet heel erg zoals ze wel kan doen, maar telkens net even iets tegen de hand komen. Hier had ik 180 punten, klopte ook wel met mijn gevoel.
Morgen zou ik eigenlijk crosstraining hebben in Westerbork maar ik moet naar een begravenis (vriendin van mijn moeder is dinsdag overleden) dus dat gaat niet door. Wel jammer want ik had er veel zin in. Maarja aan zulke dingen kun je niks doen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 08:17

:wave:

Zo op dressuurwedstrijd met Uk. :)
Moet nog even vlechten.

Nette punten Anthea! Jammer van je 2e proef.
Sterkte vandaag. :(:)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:28

Goeiemorgen!
@Hilde: Succes zo met je wedstrijd!
@Anthea: Gefeliciteerd met je punten en prijs, wel jammer van je 2e proef. En sterkte vandaag.
@Lotte: Wat leuk die baby foto's van Wolin!
@Marieke: Gefeliciteerd met je punten en prijzen! Is bij jullie dezelfde puntentelling als in Nederland?
@LL: Hopelijk gaan de sollicitatiegesprekken goed en heb je snel weer een baan.
@Snoekiej: Fijn dat je lekker kon rijden met Vorstin.

Nou ik ben niet helemaal fit, gisteren voelde ik me al niet helemaal lekker, dus maar vroeg naar bed gegaan maar het heeft niet echt geholpen. Dus heb net maar even de paardjes gevoerd en zal ze zo naar buiten doen, dan ga ik daarna wel weer even terug mijn bedje in :Z Gelukkig is Nika haar been weer mooi dun en loopt ze weer helemaal rad, heb alleen wel de crosstraining afgezegd voor vandaag. Vind ik wel jammer, maar niks aan te doen.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:57

Hoihoi :))

Balen dat je weer ziek bent LL, :(:)
Lotte: Die eerste foto's zijn echt schattig :)) en de tweede zijn heel mooi!
Gelukkig valt het mee met je :)
Nette punten Anthea & Marieke :)
Succes zometeen Hilde!

Ik heb gister springles gehad, ging weer lekker :)
Volgende week crossen :D

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 11:31

@ J_N; bij ons gaat het op 260 ? Ik weet niet hoeveel bij jullie.. Beterschap!
@ Hilde; Succes! ;)
@ Jetske; Fijn dat ie lekker ging! :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 11:58

Morgen :wave:

Wedstrijdgangers veel succes :)!

LL: Beterschap. Vervelend dat je alweer ziek bent :(:)
Lotte: Gelukkig dat er geen barst zit. Hoop dat het snel helemaal wegtrekt.
Leuke Wolin foto's! Ze is inderdaad al veel veranderd. Zal nu wel helemaal een stuk gespierder zijn :P
Anthea: Kan me voorstellen dat ze na de eerste proef dacht "klaar!". Gefeliciteerd met je winstpunten en sterkte morgen met de begrafenis :(:)

Ik heb lekker tot half 11 uitgeslapen :z :)
Heerlijk. Net iemand gebeld voor een koelkastje. Die kunnen we morgen ophalen voor een heel schappelijk prijsje :)
Eerst maar eens een broodje doen en dan eens naar Woll.
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 28-02-09 12:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:02

@LL: Ik loop nu tot 19 juni stage bij rom vermunt. Haal ik daar een voldoende voor krijg ik 2 juli mijn diploma.. Daarna ga ik werken tijdelijk en vanaf september hbo in dronten doen. Waar ik ga werken tussen door weet ik nog niet :)

We hebben er nu ook een pony bij voor de handel, die straks voor het eerst rijden en voor die vos komen weer kopers :D ben benieuwd.. Zo eerst maar even m'n huis op ruimen tis weer een zootje na een week niks doen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:20

Goeiemorgen :wave:

Niet bijgelezen :o Twee heftige dagen achter de rug door het overlijden van de broer van een vriendin en clubgenoot van me. De avondwake en de mis en crematie waren mega druk en heel erg mooi.
Ik mag vnvd ook nog mee doen met de Overijsselse in de B dressuur met Zetje. K moet om 18.37uur. :)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:40

Sterkte vandaag Anthea :(:) Netjes van je punten en prijs!

Gefeliciteerd met je punten Marieke!

He dat is naar zeg Mandy :(:) Fijn dat de crematie mooi was.
Succes met Zetje! Is dat in Hardenberg?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:45

Is dus in Hardenberg, heb net de startlijst even bekeken ;) Misschien kom ik nog wel even kijken!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 12:46

He wat een naar bericht Mandy.
:(:) en niet alleen voor jou...

Succes vanavond!! :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 13:40

Lappie_Lap schreef:
Moi is woensdag ook weer ziek geworden trouwens, voelde het goed aan.
Best vaag eigenlijk .. normaal ben ik echt bijna nooit ziek (1 x in het jaar of 2 jaar) .. nu alweer de 2e keer deze maand >;)

Bij mij hetzelfde, was december al 3 weken ziek en nietecht fit , nu voel ik weer een dikke zere keel en rillerig gevoel.Om gek van te worden :(