hoihoi, ik lees hier amper mee, ben meer een bejaarde Maar ben nu op zoek naar Breunis. Kan ik niet meer vinden, is die onlangs van naam veranderd of zo?? Wil een stukje schrijven over de speld die Robin kreeg op de KNHS huldigingsavond ter aanvulling van het VN artikel over Anky en consorten.
rowo
Geplaatst: 14-01-09 13:30
Volgens mij heeft zij idd een andere naam nu, maar vraag me niet welke
Ben vanmorgen naar de arbo arts geweest, en verklaard me nog steeds ziek, over 2 weken terug voor een probleem analyse dus dan zien we weer
Heb net me nieuwe euro star dekjes binnen
Heb vanmiddag even lekker gesprongen hij was een beetje frips maar ging wel goed volgende week lessen
jipje_niekje
Geplaatst: 14-01-09 17:03
Nou de DA is vanmorgen nog geweest voor Jipje en die schrok zich ook een ongeluk. Been is echt te dik en hij heeft ook nog koorts erbij. Arm paard. Dus hij is helemaal lek geprikt met antibiotica en pijnstillers. Hopelijk knapt hij daar snel van op! Daarna ben ik snel doorgegaan naar stage en daar zit ik nu dus nog braaf. Zo op de terugweg ook nog maar even wortels halen voor Jipje, dan eet hij tenminste nog wat.
Ik ga als mijn vriend terug is van wintersport ook vakantie boeken ! Wil ook naar de zon .
Vandaag laatste lessen voor punten gehad op school . Morgen nog 1 uur economie. Wil eigenlijk niet voor 1 uur heen, maar heb volgende week tentamen erover, dus misschien wel gewoon verstandig om heen te gaan . Verder kan ik morgen dus mijn middag besteden aan het afmaken van het marketing plan. We zijn eigenlijk al best ver! . Ik heb maandag dan ook tot uurtje of 12 doorgewerkt, en gister morgen om half 7 en 'savonds ook nog wat kunnen doen. Ben er net ook weer druk mee bezig geweest, en ik neem morgen bus van half 9 en verwacht half 1 weer thuis te zijn, dus heb ik nog een hele middag+ avond. Geloof wel dat dat moet lukken . Pjoeew weer wat minder stress in mijn hoofd.
Trusten Corien! Allemaal leuke vakanties (Over)morgen kan ik opgeven, mijn heerlijke weekje weg aka KNHS kamp
De ban knop is erg handig, kan me er alleen steeds niet toe zetten hem ook nog te gebruiken. Ik ben nu eigenlijk Bio aan het leren (waarvan alles op interniet staat ) Probeer dus zo weinig mogelijk te komen deze week
Las nog iets over Robin Breunis, die heet idd Damour dacht ik Zag net op de startlijsten van Balkbrug staan dat ik tegen haar mag rijden
Goedenavond! Ik ben druk bezig geweest met mijn eindwerkstuk CKV, en het is eindelijk af! (moest ook wel, vandaag inleveren). Heb er gisteren ook speciaal de banknop voor gebruikt, handig man
Balen dat Jipje weer bloedvergiftiging heeft Benthe! Gefeliciteerd Rosalie! Gaaf dat je je ticket hebt geboekt PB Welke dekjes heb je besteld Corien?
Marieke_xXx
Geplaatst: 14-01-09 19:46
@ J_N; echt balen van Jipje,
Ga maar iets voor school doen. heb echt te veel werk.
viefdepief
Geplaatst: 14-01-09 19:55
Vind het ook wel erg grappig zo'n ban-knop Heb helaas geen tijd om hem te gebruiken.. Zo drukjes dat het bokken er gewoon bij-in schiet
Heb dan ook niet echt goed bijgelezen. Mijn nederige excuses
Benthe: Ik hoop echt dat Jip er snel weer bovenop komt. Wel echt vervelend dat hij er zo heftig op reageerd en steeds minder goed op de medicatie reageert
Vandaag weer de hele dag op de uni rondgehangen. 's Ochtends en begin van de middag in de bieb gezeten. Mooi wat zitten leren. Wel altijd even wennen zo'n doodstille bieb. Daarna nog met een verantwoordingsdocument bezig geweest. Mijn deel af (10 A4'tjes getypt) maar de rest van mijn groepje heeft er nog niks aan gedaan en vrijdag moet het ingeleverd gaan worden.. Ben heel benieuwd.. Heb er eigenlijk niet zo veel vertrouwen in dat zij nog 20 zinnige A4'tjes gaan schrijven
Kim: Wel fijn dat de docent inzag dat het zo niet verder kon. Hoop dat je alles voor vrijdag af krijgt
Marieke: Studeer-ze
Ik heb net een lekker soeppie op en ga zo eens mijn schoonmaak taak doen.. Trap, hal, wc ga gelijk maar eens beginnen
Vief: Zo jij bent fanatiek vandaag! Poetsen jullie een keer in de zoveel weken het hele huis of wat?
Kim: fijn dat je nu toch wat ruimer in de tijd zit! JN: balen dat hij weer een dik been heeft zeg! Hopelijk knapt hij snel op!
viefdepief
Geplaatst: 14-01-09 20:22
Jup we hebben een mooi schoonmaakrooster Iedereen 2 weken wordt alles helemaal gedaan. Je mag zelf weten wanneer je het doet, als je het maar in die 2 weken doet. Hele huis wordt dan gedaan. We zijn met zijn viertjes dus we hebben de woonkamer, keuken, badkamer en wc&trap&hal verdeeld.
CoriienRN
Geplaatst: 14-01-09 20:22
Snoekiej heb nu 2 nieuw pads multie stripe delfts/slate en stripe in olijf/jade
Vief lekker bezig.
viefdepief
Geplaatst: 14-01-09 20:55
Vief gaat erg lekker en heeft zichzelf net ingeschreven bij de sportschool En dan is het nu even klaar met alle dure grapjes
floor01
Geplaatst: 14-01-09 21:17
Wel een goed voornemen voor het nieuwe jaar (de sportschool dan, maar minder centjes uitgeven is altijd een goed voornemen ).
Idd ik heb dat ook.. ga volgende week een zadel kopen, en die van mij staat te koop. Maar ja me opa is gelukkig een gulle gever dus even geen centjes probleem
ben net terug van school, heb hengstencompetitie dressuur gekeken 5 6 7 jarigen en net springen 4 en 5 jarigen, komt ook nog 6 7 jarigen maar ga zo slapen... anders blijf ik weer te lang.. barage van het 5 jarigen was echt spannend