Ik ben er weer vandoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is snel gegaan met Britt zeg!
SGWOllie schreef:Lappie_lap: Arabo friezen zijn tof! Ik ken ze via kennissen van een vriendin van mij (lekker vaag). Het Belgische vierspan Schrijvers, zegt je dat iets? Rijden ook wereldbeker wedstrijden enzo...
Die ken ik. Ik heb Arabo's nog nooit in het echt gezien, alleen maar van plaatjes. Dus leek me wel interessant om bij zo'n keuring te gaan kijken 
altijd moeilijk om afstand van je pony te moeten doen. Zijn het leuke mensen?

): Welkom je moet even een (cross)(foto) naar viefdepief sturen voor de collage en je doelen/plannen en een aantal wist je datjes + foto naar Rowo voor het nieuwe topic

Hopelijk zijn het leuke mensen, dat maakt het ietsje minder moeilijk..
Fredje mag de crossen in
Gister een heerlijk parcours met haar gesprongen, helaas een pechbalkje op 9.
. Jack liep met losrijden echt heeeeeeeeeerlijk. Hij vond de kranen wat interessant, maar draafde zo goed! Mijn zusje kwam me nog vertellen dat Jack echt nog nooit zo gerdraafd had, en zo voelde het ook! En toen de ring in, ik was maar een beeeeeetje zenuwachtig
. Het rondje om de ring gaat altijd zoals altijd; eerst moet meneer alles even zien, daarna liep ie weer echt heerlijk. Dus de hand maar opgestoken en begonnen. Het begin ging echt lekker! Helaas werd meneer in de galop een beetje 'bang', omdat er op de tribunes kinder op en neer aan het springen waren. Hij ging met de staart op de lucht door de baan
Wel alle galoponderdelen goed gereden, maar helaas met te veel spanning. Uiteindelijk 115%, wat wij erg laag vonden. Achja, Jack heeft iig weer erg veel geleerd!

Vanavond lekker BBQ-en!!
Wat mis ik dat zeg!