[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:32

Bij ons ligt het er een beetje aan, is het iets hobbymatigs waar de ander toch niks aan heeft, al is het op de dag zelf. Is het iets wat ik ook leuk zou vinden (tripje buitenland oid), zou ik het niet waarderen. Andersom ook niet, dus het zal ook niet gebeuren
Laatst bijgewerkt door Talida op 06-09-07 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:36

als ik toch niet meekan op zo'n tripje (ivm eigen werk, paarden oid), heb ik er totaal geen moeite mee. Antoine komt regelmatig met "o ja, ik moet morgen naar Denemarken voor een paar dagen".

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:38

Hangt er vanaf. Tripje buitenland op leuke locatie waar ik ook nog lol aan heb dan ga ik graag mee Haha!.

Paar dagen Duitsland ergens in een voorstad rondhangen op een industrieterrein laat ik met liefde aan me voorbij gaan *LOL*.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 10:38

Ging die van mij maar een keer weg zonder mij.
Lijkt me heerlijk een paar dagen voor mezelf.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:42

Als het voor het werk is, is het wel logischer om alleen te gaan. Maar als hij besluit een weekendje met een vriend naar eh Parijs te gaan heb ik wel zoiets van, ja duh dat doe je eerst maar met mij

ben vanavond weer allenig, lekker om 8 uur in bed tv kijken!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:44

Haha! Hoe het kan verschillen! Ik vind het ook altijd wel lekker moet ik zeggen, een paar dagen voor mezelf. Waar ik wel moeite mee heb is als ik Mas weinig zie, dan wordt ik echt knorrig.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 10:57

Simmie schreef:
Ging die van mij maar een keer weg zonder mij.
Lijkt me heerlijk een paar dagen voor mezelf.

Haha!
Ik heb er ook totaal geen moeite mee maar het gebeurt niet vaak. Wel vind ik het fijn om het een beetje op tijd te weten maar als vriendje het zelf ook niet eerder wist kan hij daar natuurlijk ook niks aan doen.

Ik heb wel een hekel aan: "oh ja ik eet vanavond niet mee want heb vergadering"
Want dan heb ik al eten in huis gehaald en vlees uit de diepvries... Oftewel, dan wordt mijn planning door de war gegooid Clown

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:07

Mij lijkt het ook heerlijk om enkele dagen het huis voor mezelf te hebben!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:10

Wij doen toch altijd pas eind van de dag bppodschappen, even bellen wie gaat en wat we gaan eten, dus lastminute meldingen maken niet uit. Vind paar nachtjes alleen ook heerlijk, kan ik lekker (nog)lang(er) op stal blijven hangen, en pannenkoeken eten en vroeg naar bed!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:19

Ruud gaat bijna nooit alleen weg. Als hij eens iets heeft, moet ik altijd mee maar helaas vind ik die autotreffens en autospeurtochten nooit zo leuk. Het hele weekend met vreemden over een auto praten waar ik niets mee heb Bloos en 's avonds alleen maar bier zuipen.

Toch ga ik altijd braaf mee want hij heeft hoogsten 2x per jaar wat en ik zo ongeveer elke week Bloos Beschouw het dan maar als een investering in onze relatie Haha! Quality time, zeg maar.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:23

Ja precies, ik ga als ik kan ook wel mee op Mark zn motorracendagen, en zorg gewoon dat ik veel lees en eetvoer bij me heb, mn ipodje, en het wordt eigenlijk wel steeds gezelliger en mn schoonpa is ook vaak mee, dus ik overleef het wel. Mark gaat zowat altijd met mij mee op een wedstrijd.
Alleen TT assen, dan gaan ze echt 4 nachten met een groep op een camping, daar pas ik voor. Er zijn grenzen aan het werken aan je relatie Clown
Laatst bijgewerkt door Talida op 06-09-07 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:35

Clown ik heb t ook maar goed Haha! ik heb gelukkig geen verstand van sleutelen boten en auto's, dus ik wordt er ook nooit geacht bij te zijn in onze 'vrije tijd' Bloos maar ik vind t wel heel leuk als mijn vriend ns meegaat naar n cross Tong uitsteken

Ik vind t ook wel vaker n beetje zielig.... ik ben eigenlijk wel iedere dag vd week tot minimaal 19.00 en 1x per week tot 22.30 met de paarden bezig Clown In de weekenden heb ik ook eigenlijk wel altijd n wedstrijd of zo. De crossen zijn natuurlijk t leukste, maar dan ben ik wel meestal pas rond n uur of 9 's avond thuis.... En als we zo vroeg als Gorssel en Vlietland moeten vetrekken blijf ik maar bij m'n ouders slapen, dan zie ik m'n vriend de avond van tevoren dus ook niet meer. Heeft eigenlijk ook niet veel zin want dan heb ik de hele avond nodig om te rijden en beide paarden te wassen en in te vlechten Sigaar Tjsa, je moet maar n hobby hebben hé ROFL

Mijn vriend gaat ook eingelijk nooit alleen weg. Dat doe alleen ik Cool

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 11:41

Vriendlief rijdt ook paard, dus dat scheelt Haha!.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:08

Oh, das helemaal handig, dan heb je ook niet dat gezeur van moet je nou alweer naar dat paard. Bovendien kun je dan ook nog wel eens samen rijden Haha!. Ik wil er ook 1 met een paard, lijkt me een goed plan Ja!

Misschien ontmoet ik er wel een bij zo'n SGW, hoewel er daar toch vaak bedroevend weinig leuke vrijgezelle mannen rondlopen, bij springwedstrijden is het aanbod ietsje beter, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien tref je daar ook vaak van die omhooggevallen types Clown

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:15

Ik geef de voorkeur aan een vriendlief met een andere (geld en tijdslurpende) hobby die niks met paarden heeft, kan hij ook zo min mogelijk commentaar hebben Clown
Alhoewel hij nu ook al dingen zegt die meestal nog waar zijn ook, hij heeft er de ballen verstand van maar begrijpt het wel!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:25

ik ben blij dat mijn vriend bij ons werkt...anders zag ik hem helemaal niet gezien mijn werkuren (7.30-23.00)
En als we dan onze vrije dag hebben zorg ik er altijd voor dat ik nog vroeger opsta en gereden heb en alle beesten verzorgt anders krijg ik de wind van voren als dat dan later als 11.00 is.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 12:41

Zo dat zijn nog eens tijden, wanneer doe je je paard dan?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:07

Ik heb geen problemen met mijn vriend. Hij gaat altijd mee naar wedstrijden....................

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:26

oh echt? Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:29

Jup echt! Wel handig he Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:32

Je bedoelt dat hij tijdens de meeste crossen die handenbinders van paarden kan bezig houden zodat jij gewoon lekker wat kan fotograferen, wat kan voorlezen en wat kan bijkleppen? Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:32

ga jij ook wel eens met je vriend mee naar zijn hobby, scum?
Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:38

Nou, Appul, ik kan je vertellen dat ik 's avonds altijd kapot ben. Als ik zelf een dressuurwedstrijdje rij voel ik me veel fitter dan dat ik de hele dag achter hem aan ren. In Gorssel stond ik met een flesje drinken bij de finish. Komt meneer eroverheen: ga snel naar het kruis toe om te vragen of ze die goed geteld hebben....

Zucht, was nog een heel eind fietsen daarheen, maar ze hadden het goedgekeurd. Ik ben echt altijd bekaf aan het einde van zo'n dag (zal ook wel van het vele kleppen komen ja).

MJ; ik moet altijd van hem mee. Typisch mannen he....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 13:43

Scum schreef:
Nou, Appul, ik kan je vertellen dat ik 's avonds altijd kapot ben. Als ik zelf een dressuurwedstrijdje rij voel ik me veel fitter dan dat ik de hele dag achter hem aan ren. In Gorssel stond ik met een flesje drinken bij de finish. Komt meneer eroverheen: ga snel naar het kruis toe om te vragen of ze die goed geteld hebben....

Dat méén je niet!
Ik zou van de fiets stappen, paard aanpakken en zeggen "fiets lekker zelf"!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:44

hyppolyte schreef:
Oh, das helemaal handig, dan heb je ook niet dat gezeur van moet je nou alweer naar dat paard. Bovendien kun je dan ook nog wel eens samen rijden Haha!. Ik wil er ook 1 met een paard, lijkt me een goed plan Ja!

Misschien ontmoet ik er wel een bij zo'n SGW, hoewel er daar toch vaak bedroevend weinig leuke vrijgezelle mannen rondlopen, bij springwedstrijden is het aanbod ietsje beter, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien tref je daar ook vaak van die omhooggevallen types Clown

HIer wil ik ff op inhaken...ik heb namelijk best een leuke man ontmoet tijdens de SGW te Ede en iedere SGW dat ik hem weer zie krijg ik een knalrode kop hahaha Bloos . Hij was mijn ridder zonder wit paard tijdens SGW Ede. Ik moest onverwachts dressuren toen ik net aan kwam stappen en meneer regelde gelijk een voorlezer ed. De rest van de dag een hoop heen en weer gesjans hahahaha! Zelfs toen ik stinkend over de finish kwam stond ie er weer Haha! Ze bestaan wel hoor....maar goed aan sjansen heb je ook niks he....

Als ik het allemaal zo lees ben ik best blij nog steeds single te zijn hihi