Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Hoe het kan verschillen! Ik vind het ook altijd wel lekker moet ik zeggen, een paar dagen voor mezelf. Waar ik wel moeite mee heb is als ik Mas weinig zie, dan wordt ik echt knorrig. Simmie schreef:Ging die van mij maar een keer weg zonder mij.
Lijkt me heerlijk een paar dagen voor mezelf.
en 's avonds alleen maar bier zuipen.
Beschouw het dan maar als een investering in onze relatie
Quality time, zeg maar.
ik heb t ook maar goed
ik heb gelukkig geen verstand van sleutelen boten en auto's, dus ik wordt er ook nooit geacht bij te zijn in onze 'vrije tijd'
maar ik vind t wel heel leuk als mijn vriend ns meegaat naar n cross 
In de weekenden heb ik ook eigenlijk wel altijd n wedstrijd of zo. De crossen zijn natuurlijk t leukste, maar dan ben ik wel meestal pas rond n uur of 9 's avond thuis.... En als we zo vroeg als Gorssel en Vlietland moeten vetrekken blijf ik maar bij m'n ouders slapen, dan zie ik m'n vriend de avond van tevoren dus ook niet meer. Heeft eigenlijk ook niet veel zin want dan heb ik de hele avond nodig om te rijden en beide paarden te wassen en in te vlechten
Tjsa, je moet maar n hobby hebben hé
.
. Ik wil er ook 1 met een paard, lijkt me een goed plan
!
Scum schreef:Nou, Appul, ik kan je vertellen dat ik 's avonds altijd kapot ben. Als ik zelf een dressuurwedstrijdje rij voel ik me veel fitter dan dat ik de hele dag achter hem aan ren. In Gorssel stond ik met een flesje drinken bij de finish. Komt meneer eroverheen: ga snel naar het kruis toe om te vragen of ze die goed geteld hebben....
hyppolyte schreef:Oh, das helemaal handig, dan heb je ook niet dat gezeur van moet je nou alweer naar dat paard. Bovendien kun je dan ook nog wel eens samen rijden. Ik wil er ook 1 met een paard, lijkt me een goed plan
!
Misschien ontmoet ik er wel een bij zo'n SGW, hoewel er daar toch vaak bedroevend weinig leuke vrijgezelle mannen rondlopen, bij springwedstrijden is het aanbod ietsje beter, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien tref je daar ook vaak van die omhooggevallen types
. Hij was mijn ridder zonder wit paard tijdens SGW Ede. Ik moest onverwachts dressuren toen ik net aan kwam stappen en meneer regelde gelijk een voorlezer ed. De rest van de dag een hoop heen en weer gesjans hahahaha! Zelfs toen ik stinkend over de finish kwam stond ie er weer
Ze bestaan wel hoor....maar goed aan sjansen heb je ook niks he....