L0ve schreef:tweedst. Onide ben je ziek?wrm ben je zo vroeg op???
Nope, had beloofd te helpen op concours vandaag 
En dan moet je wel eens vroeg op 
He! PC! Was je ook in Harich? Wat toevallig ik ook! (En wel meer bokkers, heb er maar liefst 4 gemeet) Was wel grappig, er was ook een oefencrossje! (denk: Allemaal dressuurprikkers die vol zenuwen over een strobaal gaan, maar de paarden vonden het wel heel leuk!
)
RK ging ook werkelijk prachtig! Knap staaltje vliegkunst 
BT Waar was jij ? Ik heb je echt heel even gezien (toen de oefencross begon)
Heb meneer Inventor even lekker in het weiland gezet vandaag, en daar knapte hij wel van op!
Hij word steeds een beetje actiever 
Net even lekker met hem gereden, ik had een cavaletti en 3 balkjes in de bak gelegd en hij werd helemaal opgewonden toen hij dat zag!
Echt schattig! Hij heeft helemaal wisseltjes gesprongen en lekker even z'n zijgangetjes gedaan.
Hij kan echt alles, en hij vind het ook echt heel leuk dat er wat met hem gedaan word.
Morgen ga ik eventjes een sprongetje nemen met hem en dan krijgt hij even vrij.
Dat arme beest loopt zich nog een hartaanval! Hij wil zo graag!
Flappie heeft een vriendje gevonden in de vorm van een 3 jarige Jimtown. Ze mochten samen de springtuin maaien vandaag en dat ging prima!
Weet iemand hoe dat ook alweer zit met een startkaart, loopt die altijd van 1 januari tot eind december?
Ik denk dat ik in ieder geval in januari dressuurwedstrijdjes ga rijden met Flap..
Dat moet tegen die tijd wel kunnen lijkt me..
Ik moet alleen wel een goede startvereniging hebben, kent er iemand eentje in Friesland?