Antonius: Nee nee al de paarden zitten apart op de weide
wij hebben onze weide verdeeld in 9 stukken en zo schuiven ze iedere keer op als het gras op is
Vozzie is veel te dominant naar andere paarden. Ik zou ook liever hebben dat hij ergens met een paar zou kunnen staan maar moet eerlijk zeggen na alle miserie ben ik van gedacht veranderd.
, maar als hij nu al vrij dominant is, gaat dat niet beteren als hij alleen zal komen te staan. En hij moet toch ook kunnen spelen? Als ik zie hoeveel die 2-jaarse hier speelt met iedereen (behalve Fi, die voelt zich daar te goed voor
)
), 4de na springen en dus 2de was geweest (na Ko.be) had ik toch eventjes mijn chrono erbij genomen
Ohja pony en ik vonden het in elk geval wel plezant en dat vooruit knopje mag hij blijven gebruiken op zijn normale niveau
die lijnen in de waterbak waren inderdaad niet echt naar het niveau 60/80. Maar voor mij wel een fijn trainingsrondje zo
Meren*dree sla ik over, rijd daar niet graag en komt ook wat te kort op elkaar vind ik. Ga in de plaats wel naar de stage van Hen.drik in Deurle dus hoop daar wel fijn te kunnen spelen
Hoewel ze nu door langer naast elkaar te staan wel beter lijken te klikken, maar we hebben boxen waar ze in en uit lopen dus met vier samen is wat té gevaarlijk. Nu staan ze per twee met twee boxen en dan staan ze gerust ganse dagen bij elkaar in de box te koekeloeren.