Ook hier vandaan felicitaties voor TeeGee en Rowo!
weule
Geplaatst: 19-09-11 10:11
goeiemoggel ladies!!!
rowo: proficiat met je pa, en met je prijzen van gister!! TG: proficiat met je verjaardag!! Bianca: wel in de waterbak, maar ook een oog dicht... MArijke: heel veel plezier vandaag op de bruiloft!! Lelieaardje: mooie foto!!
Gisteren ook in Haaksbergen geweest, Dienke had 's ochtends een M1 proef gewonnen(met 198) en mocht 's middags finale rijden. M1/M2 in totaal 12 combinaties en ze was uiteindelijk 6de met 195/186. Wel super tevreden, helaas 2 kleine slordige punten in 2 onderdelen en een programmafoutje.. (bleek andere proef te zijn dan ze vooraf vertelden, dus die was voor zowel Dienke als mij nieuw). Maar ach verder liep Winola super!!. Zaterdag was een dochter van Winola nog 3de bij de 3-jarigen in Haaksbergen. http://www.joyceheuitink.nl/include/thu ... 200&mh=150 (made by Lonneke Reusink)
En morgen op naar de veulenveiling prinsjesdag, spannend!!! benieuwd of er beetje interesse is in onze dressuurmerrie! (rousseau X volle zus van Winola).
Goedemorgen! Bianca super dat Frits zo de waterbak inging!! Leliaardje netjes debuut, mooie foto. Ik vind de laarzen echt heel mooi! Wat zijn dat voor laarzen? TG gefeliciteerd!! MM heel veel plezier vandaag, hier is het mooi weer ik hoop daar ook! Rowo gefeliciteerd met je vaders verjaardag. Eef super van je puntnen met Caap. Kim je gaat echt super met sofie! Netjes hoor. Netjes dus van Dienke! En spannend dus morgen!
Ik zal weer aan het klussen!
weule
Geplaatst: 19-09-11 10:15
rowo schreef:
Leuk beest Jeroen Wel een beetje trots dus! En nogmaals super van Dienke.... Ze kaaide ff de 1e plek voor mijn neus weg
ghehe, mooi hé Maar Winola liep gewoon erg fijn, dat was al mooi, ook met een 2de of 3de plek waren we tevreden geweest. blijf jij nog lang in't M1?? of ook al M2 plannen?
rowo
Geplaatst: 19-09-11 10:19
Ik moest als 1e.... das nooit een fijne plek om te starten. Wellicht dat het mee gespeeld heeft, ik weet het niet. Maar k ben iig blij met hoe ze liep. Maar Dienke gun ik het wel hoor
Met de Sheraton wil ik eigenlijk zo snel mogelijk over en naar de Z. Die kent de oefeningen wel, maar de verzameling is gewoon nog niet in orde. Plus dat het amper is te combineren met springen en crossen. De ander blijft nog ff M1 (is pas de 4e wedstrijd), die snapt nog niets van de keertwendingen enzo
Hallo! Hier even een bericht van een trouwe meelezer Bedankt voor jullie felicitaties na Varsseveld Paardjes liepen ontzettend fijn gisteren. Tot de volgende SGW wedstrijd!
rowo
Geplaatst: 19-09-11 10:31
Nogmaals gefeliciteerd Renske! Diep respect hoe jij de laatste tijd presteert met beide paarden
De kracht ligt vooral bij mijn paardjes! Gewoon lekker rondrijden en niet te snel naar een hogere klasse. (Tenminste dat is mijn ervaring)
Snoekiej
Geplaatst: 19-09-11 10:40
Mogge Ik ga maar weer eens naar een werkgroep. Daarna aan de schoonmaak en door naar stal.
Gefeliciteerd met je verjaardag Karen En jij ook nogmaals gefeliciteerd Renske! En het zijn niet alleen de paarden hoor, je rijd hartstikke fijn!
Super Leliaardje! Mooie foto! San, ik heb een armband van Vorstin van http://www.horsehairjewelry.eu/index1.html, maar ik zie op de site dat die ermee gestopt is. Was toendertijd wel duur (100 euro ofzo), maar hij is nog steeds prachtig en ik draag hem dagelijks Supeerrr Bvw Heel veel plezier vandaag MM! Les ze vanavond Sussie Fijn dat het in Bussloo zo lekker ging Kris Gefeliciteerd met je vader Rowo Gefeliciteerd Weule
Renske, leuk dat je je even meld als vaste meelezer Inderdaad nogmaals gefeliciteerd en wat Mandy zegt, diep respect! En vooral omdat je er ook zo bescheiden bij blijft! Helemaal top!
Renske: echt super prestatie. Gefeliciteerd! Tg & Mandy gefeliciteerd.
Ik ben weer met mijn wereld reis bezig naar Purmerend. Vanmiddag nog werken en dan maar weer boodschapjes in huis halen.
Mandy: ik dacht eerst ach dat kan wel. Maar voor alle leuke dingen heb ik nu amper tijd. dus dan maar even wat zuiniger met de centjes. Sofietje gaat voor .
evelien gefeliciteerd met je punten en je prijzen sussie heeft wel lekker gereden maar viel net buiten de prijzen marloeske ik heb je voorbij zien lopen. echt enorm balen maar gelukkig gaat alles goed met jullie mootje heeft fijn gecrosst kim gefeliciteerd met je punten en prijzen lielle had vrijdag niet zo fijn getraind leliaardje mooi debuut toch en mooie foto's marijke veel plezier vandaag kris heeft tripalon bussloo gerden en dat ging goed karen gefeliciteerd mandy gefeliciteerd met je pa dienke gefeliciteerd met je 1e prijs en in de finale de 6e jeroen leuk paardje die 3jarige. en veel plezier met veulen renske super gereden gister
zo vanmorgen bij Ol en Bay de manen en staart gedaan. 1 stuk (dicht bij de schoft) lijkt wat korter maar daar heeft ol van de zomer zitten schuren dus daar zit bijna geen manen.
Het lijkt korter dan het echt is. moet nodig spinnenwebben weg halen
Herkenbaar probleem, vriendjes die aandacht willen. Ik heb hem gister gewoon meegesleept naar de cross, heeft hij me ook nog gezien afgelopen week
Weule, erg mooie foto en een nette prestatie van Dienke! bvg, fijn dat hij in 1 keer de waterbak in ging, de oren zitten er iig goed op Leliaardje, stoere foto, tis echt een gaaf team! Margriet, lekker aan het klussen! Snoek, als je klaar bent met poetsen, ik heb hier ook nog wel wat spulletjes liggen die een sopje kunnen gebruiken Kim, wereldreis gelukt? itsme, ik hou der wel van, lekker kortwieken die handel!
Het is alweer bijna middag, de ochtend is voorbij gevlogen hier op de sportschool. Zometeen weer naar stal, Oria heeft na gister vrij en Linardo mag vandaag wel weer aan de bak!
kimdepim
Geplaatst: 19-09-11 12:13
Kris: ben nu op cs amsterdam. Dus nu nog even met de bus het laatste stukje .
Mendy: ze zien er weer netjes uit. Sofie heeft dunn manen dus trekken hoeft niet. Die worden bijgeknipt.
paps voelde gister even aan d'r kiezen. Zitten.wat scherpe randjes aan dus even naar de Da bij laten vijlen.
kim als ze wat dun zijn doe ik dat stukje snijden. rest trekken. kris tijd vliegt inderdaad voorbij
muts_marijke
Geplaatst: 19-09-11 12:43
Hoi hoi
Dank jullie wel! En Margreet bedankt voor het duimen het was droog en het zonnetje kwam ook nog even kijken Wauw Kris wat goed zeg! Mooie foutloze cross! Balen Bianca dat je er 2 x uit moest! Dat doet zeer Bianca. Moet je effe oogcreme ophalen is het zo weg!!!!! Gefeliciteerd met je paps Mandy Karen ook gefeliciteerd! Dienke heeft dus weer lekker gereden! Mooi man!! Heey Rens! toppertje!!!!! Wat onwijs goed man!!!!!!! Nogmaals gefeliciteerd! Wow mendy wat een korte manen. Kun je toch helemaal geen mooie roosjes maken?
Wij zijn terug. Voor vandaag is het al afgelopen. Was heel erg leuk. Zijn 577 foto's gemaakt dus als het lukt zal ik ze een keer plaatsen. Ook nog een paar van mij en Geert en meneer was weer ondeugend. Ben benieuwd wat dat wordt Plechtigheid was kort maar moeders van beide kanten in traantjes en mn oma heeft alleen maar gezegt; ow wat zijn ze mooi